Plussa vai ei?

Mie taas täällä ihmettelen.. Ovis on mennyt jo ni onko normaalia et nää ovis tikut näyttää silti vielä ns suht vahvaa viivaa vaikkei siis plussaa kuitenkaan..? Jos joku siis on jatkanut oviksen jälkeen tikuttamista ni onko haalennut heti kunnolla? Laittaa nyt mukaan myös raskauskeijun herkkä ku niitä tulee mukana noitten ovistestejen kanssa. Huoh. Nyt ku avaa tätä kautta kuvat ni eihä nuis mitää näy.. Komppaan Poopelia.. Tää on kyllä aika piinaa....Ja juu oon ite tosi ajoissa liikkeellä mut ns piinailu ketju tämä silleen onkin kuitenkin
On ihan normaalia. Raskauden alkaessa ovulaatiotestit näyttää yleensä myös kirkuvaa plussaa :)
Ovulaatiotestissä voi siis olla viiva ympäri kierron, se vaan vahvenee kun LH huippu tulee.
Tsemppiä piinapäiviin!

Kiitos teille.. Yritän säästää testailun myöhemmäksi ja en enempää noita ovis testejä tee :)

Mitäs raati sanoo tästä? Cb early 10miu.

Liitteet

• C3F87A56-D53C-4287-B3A5-D576607D7CD3.jpeg
    C3F87A56-D53C-4287-B3A5-D576607D7CD3.jpeg
    1,023.9 KB · Katsottu: 274
Onko tää nega vai Plussa? Kun sivussa on sininen viiva kanssa.

Liitteet

• IMG_20211031_110034.jpg
    IMG_20211031_110034.jpg
    2.5 MB · Katsottu: 316
Ompa jännästi jäänyt väri tonne reunaan Astonished Face sanoisin plussaksi viivan perusteella mutta toivottavasti ei nyt oo viallinen ton toisen viivan vuoksi. Kannattaa kokeilla jotain muuta testiä :) Apteekin omat (en herkkien puolesta uskalla puhua) on ainakin luotettavia ja sit CB digi antaa varmimman tuloksen :)

muoks. Toki ihan kaupan 25miu testiliuskoillakin luulisi näkyvän viivan saavan, jos tuossakin viiva nuin vahva :) Jos ei halua paljoa rahaa laittaa

Negatiivinen. Tämä testi tekee usein kuivuneena tuollaisen ohuen viivan, mikä ei tarkoita yhtään mitään.
Tulkitsisin virheelliseksi testiksi ja tekisin uuden. Erikoisesti pari viivaa ja viiva niin erivahvuinen erireunoista.

Joo tää on kuivasta testistä kuva.. Kyl nää nykyää jättää miusta paljon selvemmän viivanpaikan kun aikanaan ei saanu kyl kuivastakaan testistä melkeinpä tihrustettua mitään vaikka kuinka yritti. Harmittaa kyllä. :sad001
Muoks sama tän apteq kanssa. Kuivineena näköjää aika selvä viivanpaikka.

MUOKS. lisäsin vielä kuvan missä 3 viimeisintä pc sekä 2 apteq kuivina.. Näkee kui vahvaa viivanpaikkaa tekeepi..

Miten mä en näe näissä edes viivanpaikkaa..?

Oon ite testannut eniten cb ja joskus toi ohut viiva tulee testiajan lopuksi/jälkeen. Musta tässä näkyy kuitenkin paksunakin himmee viiva että lukisin plussaksi. Negassa tulee vain ohut kuin kynällä piirretty ja testiajan jälkeen. (Itellä ei negaan oo tällästä tullut vaan on ollut ihan puhtaita negoja ja valumat on tullut vain plussissa) Itellä cb antaa kyl tosi aikaisin plussan ja aika vahvakin cb plussa on pc haamu. Oon ite tykännyt plussan jälkeen alkaa seuraamaan pc:llä vahvistuuko. Sen verran vielä vinkkinä että cb kannattaa pitää täysin vaakatasossa testiajan. Lähtee nopeesti valumaan kun kääntelee. Hyvältä siis näyttää. Toivottavasti vahvistuu Beating Heart

Muokattu viimeksi:
Eilinen onestep. Tänään oli toisenmerkkinen testi nega. Oli vissiin vaan viivanpaikka tää.

Liitteet

• 504870D1-0733-4C21-96F2-E944A6B21D69.jpeg
    504870D1-0733-4C21-96F2-E944A6B21D69.jpeg
    451 KB · Katsottu: 175
… mutta kuinka voi olla mahdollista että kaksi muuta digitestiä tänään (pari tuntia myöhemmin) näyttävät negaa? Hitto mä tuun hulluksi. En luota näihin kotitekoisiin enää yhtään!

Takaisin