Plussa vai ei?

Liitteet

• IMG_20211021_222250__01.jpg
    IMG_20211021_222250__01.jpg
    322.9 KB · Katsottu: 250
Apuja tai suoraan mitähän piippiä.

Mulla kuukautiset alkoi joku 2pv normaalia aikaisemmin todella niukalla vuodolla. Sitten runsaantui. No kuukautis vuoto kestää vieläkin vaikka normaalisti on sen 6pv. Tänään alkoi day 9.

Luin että normaalia pidemmät kuukautiset voisi merkata raskautta. Tein siis raskaustestin ja mun mielestä tässä näkyy haalea plussa-> näkeekö muut.

Sitten siihen toiseen asiaan…. Mulla on kuparikierukka laitettu jo yli vuosi sitten. Toiseksi ovulaation uskon olleen joku 20pv sitten eikös testissä kaiken järjenmukaan pitäisi näkyä jo kunnon viivat jos tässä ollaan raskaana

Liitteet

• F4D3167F-26BA-4C7F-99C8-BE2CE2E43643.jpeg
    F4D3167F-26BA-4C7F-99C8-BE2CE2E43643.jpeg
    1.3 MB · Katsottu: 364

Mulla kuukautiset alkoi joku 2pv normaalia aikaisemmin todella niukalla vuodolla. Sitten runsaantui. No kuukautis vuoto kestää vieläkin vaikka normaalisti on sen 6pv. Tänään alkoi day 9.

Luin että normaalia pidemmät kuukautiset voisi merkata raskautta. Tein siis raskaustestin ja mun mielestä tässä näkyy haalea plussa-> näkeekö muut.

Sitten siihen toiseen asiaan…. Mulla on kuparikierukka laitettu jo yli vuosi sitten. Toiseksi ovulaation uskon olleen joku 20pv sitten eikös testissä kaiken järjenmukaan pitäisi näkyä jo kunnon viivat jos tässä ollaan raskaana

En tässä testissä näe mitään. Ehdottomasti kannattaa kuitenkin seurata tilannetta ja tehdä myöhemmin uusi testi jos epäilyttää. Aina ei haaleat viivat näy kuvassa niin hyvin. Pitäisi kyllä näkyä kunnon viiva tässä kohtaa, jos on normaalisti etenevä raskaus eli joko väärä hälytys, tuulimuna tai kohdunulkoinen. Tsemppiä!

En tässä testissä näe mitään. Ehdottomasti kannattaa kuitenkin seurata tilannetta ja tehdä myöhemmin uusi testi jos epäilyttää. Aina ei haaleat viivat näy kuvassa niin hyvin. Pitäisi kyllä näkyä kunnon viiva tässä kohtaa, jos on normaalisti etenevä raskaus eli joko väärä hälytys, tuulimuna tai kohdunulkoinen. Tsemppiä!
Joo saattaa hyvin olla että kuvittelen vaan. Toivottavasti kuvittelen Beaming Face With Smiling Eyes

Loppui noi raskaustestit juuri sopivasti niin katsellaan jossain vaiheessa uutta testausta.

Oletko korona rokotteen ottanu?

Ja siinä testissä mä näen haamun.. mutta en tiedä mikä testi kyseessä, jotkut liuskat antaa tosi herkästi haaamua, joka ei meinaa mitää Astonished FaceConfused Face

Ja siinä testissä mä näen haamun.. mutta en tiedä mikä testi kyseessä, jotkut liuskat antaa tosi herkästi haaamua, joka ei meinaa mitää Astonished FaceConfused Face
Joo siis haamun nään minäkin. En ole vielä korona rokotetta ottanut. Mulla on nyt kuukautisten jälkeen ollut alavatsakipuja. Ihan kun menkat olisi alkamassa mutta eihän ne voi alkaa kun vasta oli.

Katsoin mun kierron kirjauksia. Arvioitu ovulaatio on tapahtunut 1-3.10. Olen kirjannut ovulaatio kipuja. Mutta sitten olen myös kirjannut toiset samanlaiset kivut 9-10.10 eli olenkohan ovuloinut kaksi kertaa viime kierrossa. 5pv tämän ”toisen” ovulaation jälkeen olen kirjannut pienehköä verenvuotoa 2pv ennen kuukautisia. Vuoto oli rusehtavaa eikä menkat meinannut alkaa. Vuoto kesti 2pv jonka jälkeen alkoi menkat. Nyt kuukautisista on kaksi päivää ja juilii edelleen vatsassa.

Taidan suunnata apteekkiin raskaustestin ostoon.

EDIT: Pahoittelen tätä vaikea lukuista tekstiäni

C56DB962-EDB9-4DE9-9322-7FAB15C3799F.jpeg
Heippa kaikille!

Minäkin siirryn tänne kuumottelemaan. Kp 25/28, DPO 9.

Tänään 3,5h rakkoaika ja päiväpissasta RFSU herkällä testillä tämä tulos. Onko positiivinen? Anguished Face-

View attachment 107553 Heippa kaikille!

Tänään 3,5h rakkoaika ja päiväpissasta RFSU herkällä testillä tämä tulos. Onko positiivinen? Anguished Face-

Se voi olla tai sitten ei. Tuolla testillä on niin huono maine.. itse sain vastaavan dpo 9, joka muuttui selväksi plussaksi myöhemmin. Mutta aikaisemmin sain selvät viivat 3 saman merkin testiin (rfsu herkkä), eikä ne meinannut yhtään mitään. Nämä siis negoja kuvassa.. että toivottavasti sinulla on oikea plussa kyseessä :) suosittelen muuta merkkiä !

Liitteet

• IMG_2021-07-12_09-50-44.JPG
    IMG_2021-07-12_09-50-44.JPG
    384.6 KB · Katsottu: 215
D916CA95-C557-4DE8-8BB9-C1698DA14F6A.jpeg
Se voi olla tai sitten ei. Tuolla testillä on niin huono maine.. itse sain vastaavan dpo 9, joka muuttui selväksi plussaksi myöhemmin. Mutta aikaisemmin sain selvät viivat 3 saman merkin testiin (rfsu herkkä), eikä ne meinannut yhtään mitään. Nämä siis negoja kuvassa.. että toivottavasti sinulla on oikea plussa kyseessä :) suosittelen muuta merkkiä !

Täytyy vaihtaa merkkiä. Nyt aamusta tein uuden ja tässä tulos. Taitaa olla täti tulossa. Tässä en hyvällä zoomillakaan näe mitään.

Noissa sun testeissä kyllä ihan super paljon selvemmät plussat Mitä ihmettä? On surkea testi kyllä kaikkinensa..

View attachment 107553 Heippa kaikille!

Hei, kiva seurata muiden testailuja. Tuo RFSU Herkkä antaa helposti viivan. En tiedä onko testi-vika vai miksi siihen saa herkästi aina punertavaa testiviivaa. Monet saaneet. Edelliskierrolla itse sain jokaiseen testiin(tein niitä varmaan kuusi) punertavan viivan kun aloitin testailla dpo 8. Viiva vahvistui,kunnes dpo 11 (menkkojen oletusalkamispvm) tuli pyyhkäisyvuoto joka loppui siihen. Kahden pv kuluttua alkoi vuotaa isoja hyytymiä. Kemialliseksi tulkitsin. Voin laittaa tähän kuvan jossa olin näkevinäni mieheni kanssa viivaa.
F2B49AB8-49F5-4247-A869-8E7734900010.jpeg
BE4E8E77-5209-4438-A862-10CCC91B02B2.jpeg

Hei, kiva seurata muiden testailuja. Tuo RFSU Herkkä antaa helposti viivan. En tiedä onko testi-vika vai miksi siihen saa herkästi aina punertavaa testiviivaa. Monet saaneet. Edelliskierrolla itse sain jokaiseen testiin(tein niitä varmaan kuusi) punertavan viivan kun aloitin testailla dpo 8. Viiva vahvistui,kunnes dpo 11 (menkkojen oletusalkamispvm) tuli pyyhkäisyvuoto joka loppui siihen. Kahden pv kuluttua alkoi vuotaa isoja hyytymiä. Kemialliseksi tulkitsin. Voin laittaa tähän kuvan jossa olin näkevinäni mieheni kanssa viivaa.
View attachment 107562
View attachment 107563

No on kyllä selkeä haamu/plussa! Varmasti ollut jotakin siellä meneillään, kun noin räikeän plussan saanut. Ei oo enää pelkkä viivanpaikka. Tuokin on hyvä mittari, että jos mies sen näkee niin sitten se on plussa.

Miksei sitä vaan malta odotella ikinä sitä oletettua 4+0 pv ja sitten vasta testata. Tämä on kyllä itsensä rääkkäämistä Clown FaceCat With Tears Of Joy

View attachment 107557

Täytyy vaihtaa merkkiä. Nyt aamusta tein uuden ja tässä tulos. Taitaa olla täti tulossa. Tässä en hyvällä zoomillakaan näe mitään.

Noissa sun testeissä kyllä ihan super paljon selvemmät plussat Mitä ihmettä? On surkea testi kyllä kaikkinensa..

Juu, ei se hyvä testi kyllä ole.. mulla ei muun merkkiset testit reagoinut, oli herkkää ja ei herkkää.. noi oli ainoat, jotka antoi viivaa, siitä tiesin jo, että ei ole kyseessä aito viiva.

Niukat kuukautiset kesti 4 vrk. Testaus tänäaamuna varmistukseksi että ei kyseessä kiinnittymisvuoto/…
Tein aamun toisesta virtsasta nämä kaksi.
Rfsu herkkä ja One Step 10 miu liuska.

623E7B4D-7E02-4CDD-A20C-D294D2F1BDA1.jpeg
812BCF86-EF31-46F4-8B87-313F5A5C2609.jpeg
2FA87ABD-BA9D-48BB-9C8D-E2A94C10F118.jpeg

Takaisin