Kuumeilija95
Vauhtiin päässyt keskustelija
Teitkö uusia? :)
Joo, negoja kaikki. Confounded Face
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Teitkö uusia? :)
Jokin sielä pilkottaa! :)
Molemmissa näkyy haamut, nyt toivotaan vahvistumista!

En kyllä valitettavasti nää tässä ees viivanpaikkaa.Kp 27,DPO 12. Testit näytti plussaa taas. Eilen seksiä. Vuoto alkoi taas sen jälkeen kuten viime kierrossa. Aamun PC antoi myös aamupissasta aika selkeän plussan. En ymmärrä…Kemiallisia nyt sitten 2 perätysten. Tarvitsee varata se gynekologilääkäriaika. Ilmeisesti liian heikko keltarauhanen. Sitä epäilen.
Tässä tämän aamun PC,viiva ilmestyi 3 minuutin kohdalla. Eilen ei näyttänyt mitään PC. Ainostaan RFSU herkkä näytti eilen.
View attachment 107444
Mä en näe tässä mitäänKp 27,DPO 12. Testit näytti plussaa taas. Eilen seksiä. Vuoto alkoi taas sen jälkeen kuten viime kierrossa. Aamun PC antoi myös aamupissasta aika selkeän plussan. En ymmärrä…Kemiallisia nyt sitten 2 perätysten. Tarvitsee varata se gynekologilääkäriaika. Ilmeisesti liian heikko keltarauhanen. Sitä epäilen.
Tässä tämän aamun PC,viiva ilmestyi 3 minuutin kohdalla. Eilen ei näyttänyt mitään PC. Ainostaan RFSU herkkä näytti eilen.
View attachment 107444
Kp 27,DPO 12. Testit näytti plussaa taas. Eilen seksiä. Vuoto alkoi taas sen jälkeen kuten viime kierrossa. Aamun PC antoi myös aamupissasta aika selkeän plussan. En ymmärrä…Kemiallisia nyt sitten 2 perätysten. Tarvitsee varata se gynekologilääkäriaika. Ilmeisesti liian heikko keltarauhanen. Sitä epäilen.
View attachment 107444
Negalle näyttää. Mikä dpo?Tässä taas vähän tihrusteltavaa!Beaming Face With Smiling Eyes
Negalle näyttää. Mikä dpo?
Onko sulla kuvia testeistä? Milloin siis sait ovisplussan?
Vuotoa voi tulla ovulaation aikana kyllä ja kiinnittymisestä ilmeisesti joillakin myös.
Mulla itsellä ei ole muuta kokemusta kuin, että viikko ovulaatiosta alkoi aina rusehtava tiputteluvuoto joka sitten muuttui menkoiksi muutamassa päivässä.
Kyllä mä tuon plussaksi kans katsoisin. Toivottavasti olis kiinnittymisvuotoa sielä :)Ovistesti oli kontrolli viivan kanssa yhtä tumma, joten ainakin oletin että ois +. Laitan linkin kuvaan.
https://ibb.co/gVfCPdh
Kyllä mä tuon plussaksi kans katsoisin. Toivottavasti olis kiinnittymisvuotoa sielä :)