Plussa vai ei?

Ei muuten toimikaan. Kuvan saa ladattua tänne tuosta allaolevasta Lataa tiedosto-napista. Sitä painat niin aukeaa Kohta valitse tiedosto-ja sitten aukeaa kuvagalleria. Valitset kuvan ja siinä se…lyhyesti. Voit valita haluatko pikkukuvan vai ison kuvan.

Siis apua.. olen ennenkin laittanut kuvia ton kautta, miks en nyt tajunnut :banghead::hungover:

Spämmätään nyt sitten, kun sai luvan :smiley-ashamed005
Ilo irti tästä pienestä plussasta, hartaasti sitä on odotettukin :smiley-angelic001 :Heartred
Tää tulee mulle kyllä niin kalliiksi :smiley-ashamed008 Mies ei tiedä puoliakaan siitä testimäärästä minkä oon jo tässä kierrossa tehnyt, puhumattakaan noista kaikista aiemmista kierrosta, ja SILTI se kommentoi jo tänään et "miks teet noin monta testiä, eikö se tuu kalliiksi?" :smiley-angelic002 :smiley-angelic006
Dpo11, iltatesti, sekin vahvempi kuin tänään aamulla tehty :Heartred
IMG_20210808_192319.jpg

Älä huoli :hilarious: mä testasin irrotuspiikistä eteenpäin joka toinen päivä pc:llä, sit dpo 8 lähtien joka päivä ja kaks-kolme eri testiä päivässä:bag:
muutamaa euro siis niihin meni :hilarious:
On selvästi vahvistunut, hienoa:Heartred

Joo ei tää testailu halpaa ole, mut jotenkin siitä saa sellasen "mielenrauhan" ku näkee et viivat vahvistuu. Ja sit aina hyvissä ajoin ku alottaa testailun ku toivoo jos haamu näkyis, nii niitäkin tulee liian monta tehtyä :woot: Mut ei miehen tarvi summia tietää :stop:

Ihan ku tossa pc:ssäkin näkyisi jotain o_O toivottavasti vahvistuu :hello2

Aamulla ei näkyn mitää.. ja joo tein päivällä uuden, siinä ehkä käännellen näkyi jotai..ehkä.. tää iltasella tehty oli siitä vähä "tummempi'.. yritin saada kuvaa, vaikeeta kyllä on saada... Että että.. :/

Aamulla ei näkyn mitää.. ja joo tein päivällä uuden, siinä ehkä käännellen näkyi jotai..ehkä.. tää iltasella tehty oli siitä vähä "tummempi'.. yritin saada kuvaa, vaikeeta kyllä on saada... Että että.. :/
No, täs on mun dpo9 pc, ei näy kuvassa melkein mitään ja dpo8 olin vain näkevinäni jonkun hailun, ei saanut edes kuvaa siitä :wacky:
IMG_20210806_103143.jpg

Tää sama testi kun aiemmin, oisko kyseessä viivanpaikka sitte, kun tosi huonosti saa kuvaa edes.. :joyful:IMG_20210808_193313.jpg

Spämmätään nyt sitten, kun sai luvan :smiley-ashamed005
Ilo irti tästä pienestä plussasta, hartaasti sitä on odotettukin :smiley-angelic001 :Heartred
Tää tulee mulle kyllä niin kalliiksi :smiley-ashamed008 Mies ei tiedä puoliakaan siitä testimäärästä minkä oon jo tässä kierrossa tehnyt, puhumattakaan noista kaikista aiemmista kierrosta, ja SILTI se kommentoi jo tänään et "miks teet noin monta testiä, eikö se tuu kalliiksi?" :smiley-angelic002 :smiley-angelic006
Dpo11, iltatesti, sekin vahvempi kuin tänään aamulla tehty :Heartred
View attachment 105319

Älä huoli :hilarious: mä testasin irrotuspiikistä eteenpäin joka toinen päivä pc:llä, sit dpo 8 lähtien joka päivä ja kaks-kolme eri testiä päivässä:bag:
muutamaa euro siis niihin meni :hilarious:
On selvästi vahvistunut, hienoa:Heartred

Mullakin kaapissa jo odottamassa noin 20-25 testiä :hilarious: muutamaa erilaista..

Ovistesteistä: onko tää kp14 iltapäivätesti eli tämänpäiväinen plussa?

Liitteet

• D5A58DD7-69DA-490F-B945-B5560AB4BDD5.jpeg
    D5A58DD7-69DA-490F-B945-B5560AB4BDD5.jpeg
    1.7 MB · Katsottu: 207
Apuva.. se viiva on vahvistunut eilisestä :angelic::nailbiting::smiley-bounce013 en tiedä sainko näkymään kuvaan, laitan kuitenkin tähän sen. Digital samasta näytteestä... Ja kirja pamahti näyttöön, eli ei toiminut.
IMG_20210809_052316.jpg

Apuva.. se viiva on vahvistunut eilisestä :angelic::nailbiting::smiley-bounce013 en tiedä sainko näkymään kuvaan, laitan kuitenkin tähän sen. Digital samasta näytteestä... Ja kirja pamahti näyttöön, eli ei toiminut.
View attachment 105332
Kyllä on vahvistunut,jeeee!!! :facepalm::smiley-bounce013
Se kirjankuva on ÄRSYTTÄVINTÄ mitä tiedän,kun olet haluamassa oikeasti selkeän tuloksen! Mulle tuli jokaiseen Raskauskeijun digitestiin joka myytiin siinä paketissa,ja jouduin aina palautetta antaan mutta he lähetti uuden veloituksetta. Koska tein testin aivan oikein,eli viallinen testi kyseessä. Sain tilalle toimivan. Tilasitko sinäkin sieltä? :happy3
Mulle iso pettymys tullut joka kuukausi mutta en enää lannistu kuten ennen. Olen jo hyväksynyt ”kohtaloni”,että en varmaan tule enää raskaaksi.:smiley-ashamed005 Jos,niin osuu. Mutta en ota enää murhetta. :angel12 Ikä on varmasti syynä tähän.

Muokattu viimeksi:
Tässä pettymysten kuukausien aikaan olen nyt pohtinut,josko lopettaisin testien ostelun. Ja tekemisen. On se niin vaikea lopettaa kun se on ollut niin koukuttavaa ja kuukausittain jännitystä. Tarvitsisi keksiä keino miten pystyä olemaan ostamatta ja tilaamatta. Koska joka kuukausi ne kuukautiset on tulleet dpo 11,ja se on ollut sääntö. Poikkeuksia eli raskautta ei ole tullut. Olen todella kyllästynyt tähän touhuun. Ehkä se juna meni jo,koittaisi mun aivotkin tajuta! Onko muita kenellä samoja ajatuksia luovuttamisen suhteen?

View attachment 105332
Mä tein dpo9 mun ainoan digin jostain päiväpissasta, kun sain niitä maailman haaleimpia haamuja pc liuskaan ja se näytti ei raskaana. Oli varmaan just ja just siinä rajalla arvot :bored: olis ehkä pitänyt odottaa vielä yks päivä dpo10 asti. Sen jälkeen en oo hakenut uutta digiä (vielä), vaikka viivat vahvistuu :angelic:

Tässä tämän aamun pc puikko, dpo12
IMG_20210809_070627.jpg

Kyllä on vahvistunut,jeeee!!! :facepalm::smiley-bounce013
Se kirjankuva on ÄRSYTTÄVINTÄ mitä tiedän,kun olet haluamassa oikeasti selkeän tuloksen! Mulle tuli jokaiseen Raskauskeijun digitestiin joka myytiin siinä paketissa,ja jouduin aina palautetta antaan mutta he lähetti uuden veloituksetta. Koska tein testin aivan oikein,eli viallinen testi kyseessä. Sain tilalle toimivan. Tilasitko sinäkin sieltä? :happy3
Mulle iso pettymys tullut joka kuukausi mutta en enää lannistu kuten ennen. Olen jo hyväksynyt ”kohtaloni”,että en varmaan tule enää raskaaksi.:smiley-ashamed005 Jos,niin osuu. Mutta en ota enää murhetta. :angel12 Ikä on varmasti syynä tähän.

Juurikin sieltä tilasin. Voisi olla järkevää, antaa testien olla hetkeksi, antaa kaiken mennä omalla painollaan? Jatkuva testaaminen varmaan aiheuttaa stressiä, ainakin itselläni...se taas vaikeuttaa raskaaksi tuloa. Mutta älä menetä toivoasi vielä, on 50 vuotiaatkin lapsia saanu, että et sä liian vanha vielä ole. Toivottavasti pian tärppää :happy:

Takaisin