Kuin tylsää, dpo 4 vasta. Tässä lomalla päivätkin tuntuu matelevan.. mitkä muiden tilanteet on?
Mulla DPO 9-11, tarkkaan en tiedä ku en oo tikuttanut. Testi aamulla nega. Huomiseksi odottaa apteekin herkkätesti

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kuin tylsää, dpo 4 vasta. Tässä lomalla päivätkin tuntuu matelevan.. mitkä muiden tilanteet on?

Dpo 12-13 täällä, negat testattu 9-10, ja nyt alkanut pikku hiljaa menkkajomottelut.. Siispä aikalailla toivo menetetty. Menkkojen pitäs alkaa viimeistään lauantaina, joten sinne saakka oottelen ainakin. Plääh, niin paljon taas alkoi harmittaa, miksi se tärppi ei vaan meille käy![]()
Mulla oli viime raskaudessa nega dpo 9 ja menkkakivut alko pari päivää ennen..heitin toivoni ja niin vaa tuli plussa dpo 12. Olin täysin valmistautunut menkkoihin, koska odotin jotain raskausoireita tai jotaa merkkejä ees :)
Helposti tässä heittää hanskat tiskiin
Niihin pettymyksiin on vaan jo ehtinyt tässä kahdeksan kertaa tottua
Mutta pidetään siis edes pienen pieni toivon kipinä yllä niin pitkään kunnes/jos menkat alkaa!Oii kiitos rohkaisu viestistäHelposti tässä heittää hanskat tiskiin
Niihin pettymyksiin on vaan jo ehtinyt tässä kahdeksan kertaa tottua
Mutta pidetään siis edes pienen pieni toivon kipinä yllä niin pitkään kunnes/jos menkat alkaa!

no ei vaineskaa..mikäköhän juttu :banghead:Ei toimi minullakaan. Ei ole pariin päivään auennut. Olisikohan ”kaatunut”?Eikös aijaa.com toimi, vai vika mulla ?
Nyt dpo 5, ovistesti jälleen lähes plussa/plussa..ovis tulos, taas
no ei vaineskaa..mikäköhän juttu :banghead:
Ovistesti voi osalla muuttua uudelleen positiiviseksi ennen kuukautisten alkua muuten vaan ja myös raskaus voi sen muuttaa positiiviseksi. Eli sen perusteella ei voi päätellä mitään tuossa kierron vaiheessa.Nyt dpo 5, ovistesti jälleen lähes plussa/plussa..ovis tulos, taas
no ei vaineskaa..mikäköhän juttu :banghead:
Mites Emilia1983@ kävi, alkoiko menkat?
Entäs UmmuH, pääsitkö verikokeisiin?
Hei,
Verikokeseen sain lähetteen, käyn varmaan ensi viikolla.
Testasin taas ja pc sekä rfsu nega, ehkä vaan joku viallinen rfsu testi, harmittaa kovasti oli todella paljon toivoa.
Edelleenkin menkkojsta ei merkkiä. Myöhässä reilusti yli 2 viikoa.

"ihanaa" kun muillakin epäselvää.. täällä nyt tänään tuli pyyhkiessä pientä veristä/limaista vuotoa.. alkaakohan ihan kuukautiset? Niiden pitäs alkaa vasta ens keskiviikkona noin..mitähän tässä kropassa tapahtuu
Tietty jos siis keskiviikkona-torstaina menkat ei ala sit vasta testailisin ees