Plussa vai ei?

Dpo 12-13 täällä, negat testattu 9-10, ja nyt alkanut pikku hiljaa menkkajomottelut.. Siispä aikalailla toivo menetetty. Menkkojen pitäs alkaa viimeistään lauantaina, joten sinne saakka oottelen ainakin. Plääh, niin paljon taas alkoi harmittaa, miksi se tärppi ei vaan meille käy :smiley-angry017

Dpo 12-13 täällä, negat testattu 9-10, ja nyt alkanut pikku hiljaa menkkajomottelut.. Siispä aikalailla toivo menetetty. Menkkojen pitäs alkaa viimeistään lauantaina, joten sinne saakka oottelen ainakin. Plääh, niin paljon taas alkoi harmittaa, miksi se tärppi ei vaan meille käy :smiley-angry017

Mulla oli viime raskaudessa nega dpo 9 ja menkkakivut alko pari päivää ennen..heitin toivoni ja niin vaa tuli plussa dpo 12. Olin täysin valmistautunut menkkoihin, koska odotin jotain raskausoireita tai jotaa merkkejä ees :)

Mulla oli viime raskaudessa nega dpo 9 ja menkkakivut alko pari päivää ennen..heitin toivoni ja niin vaa tuli plussa dpo 12. Olin täysin valmistautunut menkkoihin, koska odotin jotain raskausoireita tai jotaa merkkejä ees :)

Oii kiitos rohkaisu viestistä :Heartred Helposti tässä heittää hanskat tiskiin :laughing002 Niihin pettymyksiin on vaan jo ehtinyt tässä kahdeksan kertaa tottua :smiley-ashamed008 Mutta pidetään siis edes pienen pieni toivon kipinä yllä niin pitkään kunnes/jos menkat alkaa!

Oii kiitos rohkaisu viestistä :Heartred Helposti tässä heittää hanskat tiskiin :laughing002 Niihin pettymyksiin on vaan jo ehtinyt tässä kahdeksan kertaa tottua :smiley-ashamed008 Mutta pidetään siis edes pienen pieni toivon kipinä yllä niin pitkään kunnes/jos menkat alkaa!

Juu, niin kauan pitäis pitää toivoa yllä, kunnes menkat alkaa..mut joo, tiedän..ei se aina onnistu :meh:

Nyt dpo 5, ovistesti jälleen lähes plussa/plussa.. :nailbiting:o_O ovis tulos, taas :hilarious: no ei vaineskaa..mikäköhän juttu :banghead:

Niin,en osaa vastata muutakuin että voi se kai nousta vähän väliä vahvemmaksikin mutta erikoiseen aikaa. Kyllä. Olisiko tärpännyt? Voisikohan olla merkki siitä jo noin aikaisin,jos olisi kiinnittymis”piikki”?

Nyt dpo 5, ovistesti jälleen lähes plussa/plussa.. :nailbiting:o_O ovis tulos, taas :hilarious: no ei vaineskaa..mikäköhän juttu :banghead:
Ovistesti voi osalla muuttua uudelleen positiiviseksi ennen kuukautisten alkua muuten vaan ja myös raskaus voi sen muuttaa positiiviseksi. Eli sen perusteella ei voi päätellä mitään tuossa kierron vaiheessa.

Mites Emilia1983@ kävi, alkoiko menkat?

Entäs UmmuH, pääsitkö verikokeisiin?

Hei,
Verikokeseen sain lähetteen, käyn varmaan ensi viikolla.

Testasin taas ja pc sekä rfsu nega, ehkä vaan joku viallinen rfsu testi, harmittaa kovasti oli todella paljon toivoa.

Edelleenkin menkkojsta ei merkkiä. Myöhässä reilusti yli 2 viikoa.

Hei,
Verikokeseen sain lähetteen, käyn varmaan ensi viikolla.

Testasin taas ja pc sekä rfsu nega, ehkä vaan joku viallinen rfsu testi, harmittaa kovasti oli todella paljon toivoa.

Edelleenkin menkkojsta ei merkkiä. Myöhässä reilusti yli 2 viikoa.

No voi vitsit. Mut toivoa on niin kauan kunnes menkat alkaa :rolleyes: Helppo näin aina toiselle sanoa, mut ite menettää toivonsa samantien ku ei plussaa tule :smiley-angelic006

"ihanaa" kun muillakin epäselvää.. täällä nyt tänään tuli pyyhkiessä pientä veristä/limaista vuotoa.. alkaakohan ihan kuukautiset? Niiden pitäs alkaa vasta ens keskiviikkona noin..:sad001 mitähän tässä kropassa tapahtuu

Aattelin jo aiemmin et oon tulossa kipeeks ku lämpöä ollu 37.2-37.4 (normi aamulämpö miulla 36.2), tänään aamulla edelleen lämpö koholla.. kohta varmaan sit kunnolla kipeenä jos tää tästä nousee

"ihanaa" kun muillakin epäselvää.. täällä nyt tänään tuli pyyhkiessä pientä veristä/limaista vuotoa.. alkaakohan ihan kuukautiset? Niiden pitäs alkaa vasta ens keskiviikkona noin..:sad001 mitähän tässä kropassa tapahtuu

Voihan kyseessä olla kiinnittymisvuoto :rolleyes::angelic:

Takaisin