Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kiitos! Kyllä mulla on selkeesti vauvakuumetta koska olin ihan innoissani mun olemattomasta viivasta:DOkei!
No mut teet pc:tä nyt muutamana päivänä. Kyllä se lähtee vahvistumaan jos raskaana oot! Tsemppiä!
PCssä näkyy toinen viiva, mutta en kyllä oo varma onko siinä väriä. Uudelleen testaamalla sit näkee vahvistuuko.Moikka! Mä kävin jo tunkemassa mun testin tonne toiseen ketjuun mut tää on vissiin aktiivisempi! Tarvin mieleipiteitä:) eka testi on tehty eilen n.tunnin pidätyksellä on rfsu joten viiva voi olla myös väärä positiivinen. Toinen testi on tehty aamuyöllä ja on se pc:n testi! Mä näen ehkä hyvin haalen viivan myös tossa pc:n testissä, mut voin myös nähdä omiani :D
Ja teen viel huomenna aamulla uuden testin ja sit annan olla..
Miltä tänään näyttää?
Luultavasti tää on viivanpaikka, mitä nääkin testit alkanut näyttää, tässä kuvassa ainakin toinen viiva ihan harmaa.Ei tää kyl oo yhtään vahvistunut.. ostin sellanen digin mikä näyttää + tai - ja teen sen huomenna aamulla.
Näin mäkin aattelen! Kauheen vaikee uskoa ettei toi viiva ollenkaan vahvistuisi jos oisin raskaana. Teen nyt sen digin vielä huomenna ja sit annan asian olla ja odottelen kuukautisia :)Luultavasti tää on viivanpaikka, mitä nääkin testit alkanut näyttää, tässä kuvassa ainakin toinen viiva ihan harmaa.
Ja digit ovat tosi herkkiäkin, kuten Maggien testeistä voi vertailla.Onnea
Digit just hyviä, kun ei tarvi arpoa onko viivanpaikkoja vai ei!

Laitanpa ihan uteliaisuudesta tännekin. Mitäpä arvon raati on tästä mieltä? :) Alin on tänään tehty ja ylemmät vanhoja negatiivisia. Testit on RFSUn liuskoja (ei herkkiä) ja samasta laatikosta kaikki.
Tänään kp29 ja dpo12. Viime plussakierrossa sain vielä puhtaan negan tässä vaiheessa. Epäilyttää, kun niin paljon on täälläkin nähty näissä törkeitä viivanpaikkoja. Ite en oo niitä ennen saanut, mutta onko tässä eka?
Eihän tää selviä kuin päivä kerrallaan testaamalla, mutta sitä odotellessa laittakaahan lottoa vetämään!![]()

Mahtavaa, että kyseessä ei ollutkaan viivanpaikka vaan oikea haamulainen! Onnea ja tarrasukkia!Tein nyt kuitenkin sen digin jo nyt koska oon malttamaton luonne :D
Ainakin tosiaan on toinen viiva selvästi nähtävissä vikassa ja muissa ei. Toivotaan vahvistuvan!Laitanpa ihan uteliaisuudesta tännekin. Mitäpä arvon raati on tästä mieltä? :) Alin on tänään tehty ja ylemmät vanhoja negatiivisia. Testit on RFSUn liuskoja (ei herkkiä) ja samasta laatikosta kaikki.
Tänään kp29 ja dpo12. Viime plussakierrossa sain vielä puhtaan negan tässä vaiheessa. Epäilyttää, kun niin paljon on täälläkin nähty näissä törkeitä viivanpaikkoja. Ite en oo niitä ennen saanut, mutta onko tässä eka?
Eihän tää selviä kuin päivä kerrallaan testaamalla, mutta sitä odotellessa laittakaahan lottoa vetämään!![]()
Onnea ja tarrasukkia!Näin se viivanpaikka vahvistuu.![]()
Onnea!!Näin se viivanpaikka vahvistuu.![]()

Näin se viivanpaikka vahvistuu.![]()