Plussa vai ei?

Olkoon tää kuva nyt viimeinen, tässä ei liene enää tulkinnanvaraa. :hilarious:

Liitteet

• IMG_20210717_064304.jpg
    IMG_20210717_064304.jpg
    1.9 MB · Katsottu: 362
Raskauskeijun one step -testi (ei herkkä), 9 päivää alkionsiirron jälkeen. Tekeekö aina tällaista viivanpaikkaa? Ainakin itse olin näkevinäni harmaan haamun tässä. Apteekin testi oli selvästi negatiivinen...View attachment 104747

Mulla ei ainakaan näyttänyt viivanpaikkoja nuo testit, eka haamuni dpo 10 oli niin haalea ettei se välittynyt kuviin, mut kyl se vahvistui sitten. Toivottavasti sulla on haamun alku.

Minkä ikäinen alkio siirrettiin?
Teitkö tänään testiä?
Kyllä tuossa joku näkyy, mutten erota onko väriä.

Viiden päivän ikäinen blasto, eli olis pitäny jo selkeämpää viivaa näyttää.. vasta 21.7. virallinen testipäivä, silloin digitesti tehtävä mutta eiköhän suunta oo kohti seuraavaa siirtoa! Tänään viivanpaikkaa myös, ei punertavaa väriä.

Heip! Mulle tuo Pregcheck ei sano mitään kun en ole plussannut sillä. Nii mitä tälläinen tarkoittaa kun näkyy minuutissa tälläiselle,ja se siis on selkeä viiva edelleen tietty kuivuessa epäselvempi. Mutta toinenkin viiva…Mulla oli menkat kyllä mutta kesti 2 vrk eikä siteeseen tullut kuin pari krt,lopuksi pyyhkien tuli vähän paperii …sen jälkeen alkanut pahoinvointi;jota ollut noin viikon ja muutenkin outo olo…
Tässä testi minuutin kohdalla
DA1BB9F2-10DE-4077-9D6B-1BE0ECF5DECA.jpeg

Ja 3 minuutin:
A7F170B3-FC68-438B-BA51-DBDB08D5439E.jpeg

Muokattu viimeksi:
Heip! Mulle tuo Pregcheck ei sano mitään kun en ole plussannut sillä. Nii mitä tälläinen tarkoittaa kun näkyy minuutissa tälläiselle,ja se siis on selkeä viiva edelleen tietty kuivuessa epäselvempi. Mutta toinenkin viiva…Mulla oli menkat kyllä mutta kesti 2 vrk eikä siteeseen tullut kuin pari krt,lopuksi pyyhkien tuli vähän paperii …sen jälkeen alkanut pahoinvointi;jota ollut noin viikon ja muutenkin outo olo…
Tässä testi minuutin kohdallaView attachment 104805
Ja 3 minuutin:

View attachment 104806
View attachment 104807

Se testiviiva on ton värikertymän vieressä, vasemmalla puolen kirkkaana.

Se testiviiva on ton värikertymän vieressä, vasemmalla puolen kirkkaana.
Vai että värikertymä? Ups luulin sitä ihan viivaksi kun viiva se oli. Ja jäi kuivuttuakin viivaksi. Ei näyttänyt värikertymältä. :wtf: Mutta kai se testiviiva siis on sitten väärässä kohdassa. Ehdin jo innostua ja kertoa miehellenikin. :bored::bookworm::facepalm:

Muokattu viimeksi:
Vai että värikertymä? Ups luulin sitä ihan viivaksi kun viiva se oli. Ja jäi kuivuttuakin viivaksi. Ei näyttänyt värikertymältä. :wtf: Mutta kai se testiviiva siis on sitten väärässä kohdassa. Ehdin jo innostua ja kertoa miehellenikin. :bored::bookworm::facepalm:
Pahoittelen mutta oon samaa mieltä MyyraMatikaisen kanssa. Se viiva näkyy tuon värikertymän vieressä selkeästi vasemmalla puolella värittömänä. Jotkut testit tekee tätä että se väri ei liu-u ”loppuun” asti vaan jää rykelmäksi tohon viivanpaikan viereen :sorry:

Pahoittelen mutta oon samaa mieltä MyyraMatikaisen kanssa. Se viiva näkyy tuon värikertymän vieressä selkeästi vasemmalla puolella värittömänä. Jotkut testit tekee tätä että se väri ei liu-u ”loppuun” asti vaan jää rykelmäksi tohon viivanpaikan viereen :sorry:
Jep ja se väri saattaa liukua koko testiajan siinä eri tavalla. Monesti oon jo ehtinyt vähän "säikähtää" kun on näyttänyt siltä, et joku viiva on muodostumassa, mut sit kun seuraa hetken niin se ikäänkuin "haihtuu" olemattomiin. Eli oli vaan sitä liikkuvaa väriä sit..

Hei kaikki,

Tarvitsen vähän apua, elikkä tilanne seuraava.

Minulla epäsäännöllinen kierto, nyt myöhässä viikon ja menkkoja ei näy.

2 - 3 päivää ollut tiputellua ja sitä todella vähän silloin tällöin pyyhkiessä haalea vaaleanpunaista.

Mitään menkka oireita ei ole.

Pari päivää sitten alavatsassa nipisteli vasemalla puolella.

Muuten olo ihan hyvä, olen vaan aika väsynyt, päätä särkee ja rinnat on jotenkin koskettelu arrat, en tiedä liittykö mitenkään tilanteesen mutta sellaista huomasin.

Testit kumminkin nega, tänään testasin viimeksi.

En tiis voiaiko se plussa vielä tulla.

Muuten on vaan valkovuotoa ja kerran yhdynnän jälkeen punasta verta tidella vähän pyyhkiessä muuten ei.

Hei kaikki,

Tarvitsen vähän apua, elikkä tilanne seuraava.

Minulla epäsäännöllinen kierto, nyt myöhässä viikon ja menkkoja ei näy.

2 - 3 päivää ollut tiputellua ja sitä todella vähän silloin tällöin pyyhkiessä haalea vaaleanpunaista.

Mitään menkka oireita ei ole.

Pari päivää sitten alavatsassa nipisteli vasemalla puolella.

Muuten olo ihan hyvä, olen vaan aika väsynyt, päätä särkee ja rinnat on jotenkin koskettelu arrat, en tiedä liittykö mitenkään tilanteesen mutta sellaista huomasin.

Testit kumminkin nega, tänään testasin viimeksi.

En tiis voiaiko se plussa vielä tulla.

Muuten on vaan valkovuotoa ja kerran yhdynnän jälkeen punasta verta tidella vähän pyyhkiessä muuten ei.

Kuinka epäsäännöllinen kierto sinulla on? Onko oviksen ajankohta tiedossa? Oireista ei voi oikein päätellä mitään, koska raskaus voi olla ihan oireeton ja toisaalta oireita voi olla ilman raskauttakin. Plussa on tietysti mahdollinen niin kauan kuin menkat eivät ole alkaneet.

Kokemuksia kellään raskauskeijun ovistesteistä, liuskoista? Onko ihan toimivia? Ja saman firman puikkoraskaustesteistä, onko hyviä? Mietin vaan, tulikohan tilattua millasta tavaraa :D

Mä en niillä ovistesteillä koskaan ole saanut kunnollista ovisplussaa vaikka digillä / pc:llä on tullut. Joillakin nekin kyllä toimii ja vaikkei saa oikeaoppista ovisplussaa niin löytää sen piikin kyllä.

Okei, kiitos tiedosta.. onneksi ostin vain 14 niitä vissii.. noh, katsotaan tämä kierto näillä mitä on nyt tilattu. :)

Kokemuksia kellään raskauskeijun ovistesteistä, liuskoista? Onko ihan toimivia? Ja saman firman puikkoraskaustesteistä, onko hyviä? Mietin vaan, tulikohan tilattua millasta tavaraa :D
Miulla ainaki ne toimi hyvin. Kuva vahvistuneesta viivasta. Jos siis puhutaan samoista liuskoista

Kuinka epäsäännöllinen kierto sinulla on? Onko oviksen ajankohta tiedossa? Oireista ei voi oikein päätellä mitään, koska raskaus voi olla ihan oireeton ja toisaalta oireita voi olla ilman raskauttakin. Plussa on tietysti mahdollinen niin kauan kuin menkat eivät ole alkaneet.

No siis viime kuukausina alkaneet menkkat aina 3 - 4 pv etuajassa välillä sitten myöhässä yli viikon.

Esikoisen kanssa olin kaksi viikkoa myöhässä kun plussasin vaikka en sitä ennen tehnyt testiä, ultrassa sitten selvis että viikoja myös vähemmän 2.

En nyt tiie tän tiputtelun kanssa tarkoiraako mitään ei ajemmin ollut. Tämä olisi 2 raskaus sitten.

Esikoisen kanssa ollut todella vähän tai ei ollenkaan oireita 3 ensimäistä kk.

Ovis ei tiedossa, kaytan flo appia ja se sanoo että myöhässä nyt viikon ja ovis piti sen mukaan olla noin 28 kesäkuuta suunillen, meillä kumminkin usein sitä yhdyntä on että hyvät mahdollisuudet sen perusteella.

Mulla on muuten myös PCOS että Esikoisen kanssa kesti yli 2 vuotta ennen kuin tulin raskaaksi ja nyt olut taas yritystä yli 2 vuotta

No siis viime kuukausina alkaneet menkkat aina 3 - 4 pv etuajassa välillä sitten myöhässä yli viikon.

Esikoisen kanssa olin kaksi viikkoa myöhässä kun plussasin vaikka en sitä ennen tehnyt testiä, ultrassa sitten selvis että viikoja myös vähemmän 2.

En nyt tiie tän tiputtelun kanssa tarkoiraako mitään ei ajemmin ollut. Tämä olisi 2 raskaus sitten.

Esikoisen kanssa ollut todella vähän tai ei ollenkaan oireita 3 ensimäistä kk.

Ovis ei tiedossa, kaytan flo appia ja se sanoo että myöhässä nyt viikon ja ovis piti sen mukaan olla noin 28 kesäkuuta suunillen, meillä kumminkin usein sitä yhdyntä on että hyvät mahdollisuudet sen perusteella.

Mulla on muuten myös PCOS että Esikoisen kanssa kesti yli 2 vuotta ennen kuin tulin raskaaksi ja nyt olut taas yritystä yli 2 vuotta

Itse koen tosi hyödylliseksi tikuttaa ovista, niin paitsi että tietysti tietää, milloin on otollisimmat päivät, tietää myös paljon paremmin, milloin kuukautisten pitäisi alkaa ja milloin raskaustestissä voisi näkyä jotain. Vaikka olisi epäsäännölliset kuukautiset, luteaalivaihe (eli oviksesta kuukautisiin) pysyy kuukaudesta toiseen samanpituisena. Jos siis vaikka tietää, että ovis oli vasta kp 22, niin silloin on ihan turha tehdä raskaustestiä vielä kp 28. Mikään sovellus ei tiedä, milloin ovulaatio oikeasti on (siis ilman ovistestituloksia tai lämpötilakäyrää), joten sovelluksen näyttämä ovulaatiopäivä on käytännössä pelkkä arvaus, etenkin epäsäännöllisen kierron kohdalla.

Se on sitten eri asia, miten hyvin ovistestit toimivat, jos on PCOS. Joillakin toimivat, joillakin ei, ja joillakin ovistestit ovat auttaneet selvittämään, tapahtuuko sitä ovulaatiota ollenkaan. Jos ei edes ovuloi, niin kannattaa ehdottomasti hakeutua hoitoihin, varsinkin kun teillä yritys on kestänyt jo noin pitkään.

Takaisin