Joo, aika selvä viivanpaikka, mutta jään odottelemaan menkkoja ja kohti seuraavaa kiertoa :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
mikä testi tässä on? näen tässä kyllä kans haamunhttps://aijaa.com/ogbkCx
Tässä siis äskeinen, että negahan tuo..

mikä testi tässä on? näen tässä kyllä kans haamun![]()
Tässä siis aamun ja illan testit, sama merkki rfsu... https://aijaa.com/NQsjBe
Raskaus voi varsinkin alussa näkyä paremmin aamupissasta kuin illalla, joten voi tuo vielä ihan kunnon plussaksikin muuttua. Mutta testaa ihmeessä jollain toisella testillä huomenna, jos vain voit!
Mä sain myös Rfsu herkällä viivoja viime viikolla ja liuskallakin. Muut testit oli täysin negatiivisia. Laitanpa kuvan viime lauantain liuskoista,ja oli kp 2 meneillään tuolloin. Ja tuo herkkä oli viikko sitten otettu. Viallisia(?)https://aijaa.com/KWnNlu
Tossa näkyy eka testi, ehkä toissa päivänä tehty...eilinen ja tän päivänen..
Rfsu liuska ainoa noiden lisäks joka haamuilee..muut negoja

Mä sain myös Rfsu herkällä viivoja viime viikolla ja liuskallakin. Muut testit oli täysin negatiivisia. Laitanpa kuvan viime lauantain liuskoista,ja oli kp 2 meneillään tuolloin. Ja tuo herkkä oli viikko sitten otettu. Viallisia(?)
View attachment 104663
View attachment 104664
View attachment 104665
Mitäs mieltä näistä? Näettekö viivan? Onko haamu vai viivanpaikka, testaan taas aamulla mutta olen niin malttamatonView attachment 104675 View attachment 104676
Näen tuossa ensimmäisessä kuvassa viivan ja jos oikein erotan (kuva epäselvä) on punertavakin jopa!Mitäs mieltä näistä? Näettekö viivan? Onko haamu vai viivanpaikka, testaan taas aamulla mutta olen niin malttamatonView attachment 104675 View attachment 104676
Mitäs mieltä näistä? Näettekö viivan? Onko haamu vai viivanpaikka, testaan taas aamulla mutta olen niin malttamatonView attachment 104675 View attachment 104676

Mäkin erotan ekasta kuvasta kyllä viivan ja mustakin punertaa :) Toivotaan kovasti että vahvistuu![]()
Nega on. Ja kierron vaihe huomioiden, eihän se muuta voi ollakaan.
Moikka! Mä kävin jo tunkemassa mun testin tonne toiseen ketjuun mut tää on vissiin aktiivisempi! Tarvin mieleipiteitä:) eka testi on tehty eilen n.tunnin pidätyksellä on rfsu joten viiva voi olla myös väärä positiivinen. Toinen testi on tehty aamuyöllä ja on se pc:n testi! Mä näen ehkä hyvin haalen viivan myös tossa pc:n testissä, mut voin myös nähdä omiani :D
Ja teen viel huomenna aamulla uuden testin ja sit annan olla..
No ku mä en oikeen tiedä :D saatiin viime joulukuussa vauva ja mulla on ollut kuukautiset vaan kerran synnytyksen jälkeen.. meillä on siis ilmeisesti pettänyt ehkäsy ja nyt vähän jännittää :D mulla alko tällä viikolla tekee ihan hirveesti mieli suolakurkkua ja tuli hiiva ni siitä aloin epäilemään josko oon taas raskaana..Pc:ssä näkyy haaleaa! Jospa aamulla olisi tummempi!
Rfsun viivoihin ei kauheesti oo luottaminen, mut pc tosiaan lupaava, onko sulla mikä kp/dpo?