Plussa vai ei?

Nyt hämää. Menin onnessani tekemään viimeisen rfsu-herkän (mutta tein eilen virheen illalla siis join paljon nesteitä ja se tarkoittaa että laimeaa aamupissaa),ja odotin siinä sen plussan näkyvän siis kuten eilenkin. Mitäs siihen tulikaan? Haaleampi paljon ja testiajan jälkeen vasta alkoi erottumaan,kun koko testi-alue oli punainen vielä testiajalla. Eli nyt oli joko liian laimeaa aamupissaa tai en ole raskaana. Mietein että se eilinen selvä plussatesti saattoikin merkata kiinnittymiseen liittyvää ”hCG-piikkiä”.? Kun oli 7vrk ovulaatiosta. Selittyisi tämä aamuinen haamunhaamukin.:angel2
Jos ei ole tummentunut, niin todennäköisesti se eilinen testi oli sitten virheellinen. :sad001
Testaa kuitenkin vielä huomenna. Jos eilinen testi olisi ollut oikeassa, pitäisi huomisen testin näyttää jo selvää viivaa, ei siis enää mitään haamua edes.

Jos ei ole tummentunut, niin todennäköisesti se eilinen testi oli sitten virheellinen. :sad001
Testaa kuitenkin vielä huomenna. Jos eilinen testi olisi ollut oikeassa, pitäisi huomisen testin näyttää jo selvää viivaa, ei siis enää mitään haamua edes.
Aivan. Tarvitsee varmaan laittaa palautetta taas RFSU-lle. Nyt mies on tuomassa Pregcheckejä lähikaupasta,apteekkiin emme tänään ole menossa. Odotan kiltisti,alkaako menkat (ylihuomenna tai huomenna). Ja kokeilen noita Pregcheck liuskoja sillä aikaa muutaman. :joyful::bag: mulla vaan ne ei edes viimeksi alkuraskaudessa 4+ viikolla näyttänyt ollenkaan viivaa vaikka digikin oli plussa.

Aivan. Tarvitsee varmaan laittaa palautetta taas RFSU-lle. Nyt mies on tuomassa Pregcheckejä lähikaupasta,apteekkiin emme tänään ole menossa. Odotan kiltisti,alkaako menkat (ylihuomenna tai huomenna). Ja kokeilen noita Pregcheck liuskoja sillä aikaa muutaman. :joyful::bag: mulla vaan ne ei edes viimeksi alkuraskaudessa 4+ viikolla näyttänyt ollenkaan viivaa vaikka digikin oli plussa.

Se testien teko ei auta muuttumaan plussaksi jos ongelma on jossakin terveydessä.

Kyllä,samaa mietin. Ja voihan se vielä mennä kesken kun näin ajoissa (kp24) testailen taas. Tarkoititko että tuo minun aamuinen testi siis näytti sinullekin plussalle?
Tämän aamuisia testejä?

Tänään pitäisi olla jo kunnon viivat eikä enää haamuja, jos tuo toissapäiväinen testi oli oikeassa. Ja jos tänään ei ole kunnon viivoja, oli tuossa toissapäiväisessä testissä vikaa. :confused:

Tämän aamuisia testejä?

Tänään pitäisi olla jo kunnon viivat eikä enää haamuja, jos tuo toissapäiväinen testi oli oikeassa. Ja jos tänään ei ole kunnon viivoja, oli tuossa toissapäiväisessä testissä vikaa. :confused:

Jep pitäs olla testissä kuin testissä semmoset viivat joita ei tarvi tihrustella.

Kuulostaa ny aika rajulle.. en mä haluais ees laittaa testikuvia tänne, jos joku olis aina ne lynkkaamassa. Toive vauvasta on monella kova ( itsellänikin oli yrityksen aikana) ja niitä viivoja toivoo ja ehkä jopa näkeekin päivästä toiseen. Kyllä mielipiteen saa sanoa, jos ei näy niin ei näy mutta välillä kuulostaa siltä, että niitä testikuvia ootetaan vain sillä, että pääsee sanomaan kuinka oikeassa oli, ettei toinen mitää paksuna ole :(

Muistakaa nyt, että se ei ole keneltäkään pois vaikka toinen testaisi joka päivä kuukaudesta menkkojenki aikana.

Tämä kaikella rakkaudella. Toivon teille kaikille plussaa ja pelkkää aurinkoa :shy::Heartred

Kuulostaa ny aika rajulle.. en mä haluais ees laittaa testikuvia tänne, jos joku olis aina ne lynkkaamassa. Toive vauvasta on monella kova ( itsellänikin oli yrityksen aikana) ja niitä viivoja toivoo ja ehkä jopa näkeekin päivästä toiseen. Kyllä mielipiteen saa sanoa, jos ei näy niin ei näy mutta välillä kuulostaa siltä, että niitä testikuvia ootetaan vain sillä, että pääsee sanomaan kuinka oikeassa oli, ettei toinen mitää paksuna ole :sad001

Muistakaa nyt, että se ei ole keneltäkään pois vaikka toinen testaisi joka päivä kuukaudesta menkkojenki aikana.

Tämä kaikella rakkaudella. Toivon teille kaikille plussaa ja pelkkää aurinkoa :shy::Heartred

No en mä nyt lynkkaus mielessä niitä toivo, mun mielestä jos testi kuvia jakaa niin olisi kiva nähdä vahvistuuko ne vaiko ei jos aijemmin ollut haamuja.

B12B7625-74AF-48A5-953F-D069F3A642ED.jpeg

Testaan uudelleen huomenna aamupissasta. Pregcheck Kp 26. Negatiivinen mielestäni ei edes haamunhaamua.

Muokattu viimeksi:
Moikka! Näkeekö kukaan muu tässä toista viivaa? Todella hailakkaa.. Kuvittelenko vain? :)

Liitteet

• 20210708_143726.jpg
    20210708_143726.jpg
    1.1 MB · Katsottu: 326
Kuulostaa ny aika rajulle.. en mä haluais ees laittaa testikuvia tänne, jos joku olis aina ne lynkkaamassa. Toive vauvasta on monella kova ( itsellänikin oli yrityksen aikana) ja niitä viivoja toivoo ja ehkä jopa näkeekin päivästä toiseen. Kyllä mielipiteen saa sanoa, jos ei näy niin ei näy mutta välillä kuulostaa siltä, että niitä testikuvia ootetaan vain sillä, että pääsee sanomaan kuinka oikeassa oli, ettei toinen mitää paksuna ole :sad001

Kuka siis lynkkaa? Kyseessä oli testi, joka näytti plussalta, ja se myös sanottiin. Kovasti toivottiin, ett se vahvistuu kuten plussan kuuluu, ja vahvoja viivoja odotettiin. Harmi ettei tälläkään kertaa nyt sitten ollut plussa.

Huomenta! Nyt siis aamupissasta PC ja heikko viivanpoikanen (näkyy testiajalla)…Ei kuukautisia vielä,ja kiertopäivä nyt 27. Ylihuomenna viimeistään alkamassa. Jännittävää. Mitään menkkaoireita ei ole kummallista kyllä.
Kyllä tämä Pregcheck liuska on luotettavin siksi ettei tosiaan anna mitään turhia punertavia haamuviivoja. Mies toi 3 pakettia ja hätähousuna jäljellä niistä on 3 testiä. Ja postissa tulossa 2xFirst Responce ja ovistestikylkiäisiä herkkiä Onesteppejä.

Liitteet

• E5C1D985-26C5-43D6-9760-C8CCE0CAB6BF.jpeg
    E5C1D985-26C5-43D6-9760-C8CCE0CAB6BF.jpeg
    932.8 KB · Katsottu: 371
Muokattu viimeksi:
Huomenta! Nyt siis aamupissasta PC ja heikko viivanpoikanen (näkyy testiajalla)…Ei kuukautisia vielä,ja kiertopäivä nyt 27. Ylihuomenna viimeistään alkamassa. Jännittävää. Mitään menkkaoireita ei ole kummallista kyllä.
Kyllä tämä Pregcheck liuska on luotettavin siksi ettei tosiaan anna mitään turhia punertavia haamuviivoja. Mies toi 3 pakettia ja hätähousuna jäljellä niistä on 3 testiä. Ja postissa tulossa 2xFirst Responce ja ovistestikylkiäisiä herkkiä Onesteppejä.
Ei näy toista viivaa valitettavasti.

Viivanpaikka mun mielestä pilkistää. Ei näytä kuitenkaan positiiviselle. Varsinkin eiliseen verraten näyttää negalta.

Viivanpaikka mun mielestä pilkistää. Ei näytä kuitenkaan positiiviselle. Varsinkin eiliseen verraten näyttää negalta.
Joo siellä näkyi kyllä erittäin hailea viivanpaikka mutta se oli siis niin haalea että en uskalla kyllä sanoa itsekään olisiko plussan alku. Premom ja Flow ennusti ovulaatiosta kun nyt on 11 pv että menkat alkaa tänään. Mulla on luteaalivaihe 10 päivää. Mutta ei ole alkanut.
Herkkiä testejä ei ollut ja en luota enää siihen Rfsu herkkään. First Responce on tilattuna mutta tuskin tulee postissa vielä tänään. Sillä varmasti näkyy jos nyt on tosi kyseessä…

DC339091-CC8F-425C-AB61-6BD59F8BA898.jpeg
Testiajalla

Joo siellä näkyi kyllä erittäin hailea viivanpaikka mutta se oli siis niin haalea että en uskalla kyllä sanoa itsekään olisiko plussan alku. Premom ja Flow ennusti ovulaatiosta kun nyt on 11 pv että menkat alkaa tänään. Mulla on luteaalivaihe 10 päivää. Mutta ei ole alkanut.
Herkkiä testejä ei ollut ja en luota enää siihen Rfsu herkkään. First Responce on tilattuna mutta tuskin tulee postissa vielä tänään. Sillä varmasti näkyy jos nyt on tosi kyseessä…

View attachment 104560
Testiajalla
Mie en ainakaan valitettavasti nää tuossa toista viivaa, en edes todella haaleaa :(

View attachment 104560
Testiajalla

Mutta nuilla sun kierto päivillä pitäs näkyä jo selkeempi viiva, ja tässäkään sitä ei valitettavasti näy joten ei taida olla tärpännyt

Takaisin