Niin no en mä ny varma ole. Hyvin samankaltaisia viestejä kuitenkin ja joku muukin taisi kysyä.Mietin kans että onko nimimerkki vain vaihtunut![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Niin no en mä ny varma ole. Hyvin samankaltaisia viestejä kuitenkin ja joku muukin taisi kysyä.Mietin kans että onko nimimerkki vain vaihtunut![]()
Niin no en mä ny varma ole. Hyvin samankaltaisia viestejä kuitenkin ja joku muukin taisi kysyä.

Tällä kyseisellä testillä tulee nykyään just tällaisia viivanpaikkoja, mullakin on tullut.Kyllähän tuossa on ihan selvä viiva. Toki vähän huono merkki, ettei viiva ole tuon enempää vahvistunut, mutta ei tuo nyt siltikään ole viivanpaikka.
Minusta viivanpaikka on se, joka joskus tulee hämäävästi näkyviin, mutta jossa ei ole väriä. Jos siinä taas on väriä, niin se on haamu, eli testi on reagoinut hcg:hen. Toki se voi jäädä kemialliseksi tai kohdunulkoiseksi eikä lähde vahvistumaan, mutta on se silti merkki siitä, että kehossa on istukkahormonia.
Heips Katarina$Mä nään noissa viivan, digi näyttäisi jo
Toivottavasti olet nyt raskaana Emilia1983@
Heips Katarina$
Nyt tein Clearblue ja manatun RFSU:n. Digitaalista testiä tarvisi varmaan kohta tilata,saa selvyyden.
En ole saanut tällä koskaan viivaa testi ikkunaan,en edes viivanpaikkaa. Nyt tuli heti testin kastuessa plus-viiva ja se jäi siihen.
View attachment 102314
Testiajalla ilman salamaa
View attachment 102313
Tämä testiajan jälkeen salamalla
Näissä ei enää näy niin selvästi. Melkein hakisin apteekista sen diginHeips Katarina$
Nyt tein Clearblue ja manatun RFSU:n. Digitaalista testiä tarvisi varmaan kohta tilata,saa selvyyden.
En ole saanut tällä koskaan viivaa testi ikkunaan,en edes viivanpaikkaa. Nyt tuli heti testin kastuessa plus-viiva ja se jäi siihen.
View attachment 102314
View attachment 102313
koska ei sekään mun mielestä kauhean kallis siihen nähden ole, että näyttää kerrasta oikein :angelic: ite sain haalean haamun dpo 9 ja varmistin digillä samana päivänä sen plussaksi 
Heips Katarina$
View attachment 102314
View attachment 102313
Joo 16€ maksaa kappale. Tilattuani niitä joskus,olen saanut 3 krt virheellisen tuloksen ja testi mennyt hukkaan. Siksi pelottaa laittaa rahojaan niihin. Mutta selkeä se on jos vaan toimii.Sulla taitaa olla kp:t jo yli 30 ja dpo sen verran suuri, että rohkeasti vaan digi käyttöön! Kertoo varmuuden eikä tarvitse noiden viivojen kanssa enää pähkäillä :)
Mä oon onnistuneesti tehny digin varmaan jonku 8 kertaaRaskauskeijulta maksaa 18,90/2kpl https://www.raskauskeiju.fi/clearblue_digitaalinen_raskaustesti_viikkonaytto_2kpl
Eli selkeä tulos yhdellä testillä maksaisi 9,45e ja sillä rahalla saa 3 epäselvää tulosta rfsu:n puikolla! Kannatan siis digiä.
Olen itse niitä tehnyt varmaan 3 tai 4kpl ja negoja kun en ole raskaana ollut ja plussa kun olin. Testi kannattaa tehdä ihan ohjeen mukaan niin välttyy testin epäonnistumiselta jos sitä tarkoitit virheellisellä tuloksella.
Ekassa raskaudessa yhden positiivisen ja yrittäessä x-määrän negoja ja ny uusimmassa raskaudessa 3 ja kaikki ollu sen väärti, että vastauksen saanu kerralla ja on voinu joko iloita tai jäädä odottamaan uuden kierron alkua Joo 16€ maksaa kappale. Tilattuani niitä joskus,olen saanut 3 krt virheellisen tuloksen ja testi mennyt hukkaan. Siksi pelottaa laittaa rahojaan niihin. Mutta selkeä se on jos vaan toimii.
Mulla digi aina näyttänyt plussat oikein, ja jos näyttänyt negaa niin ollutkin negatiivinen lukuisista kuvitelluista oireista huolimatta.

Mä tein esikoisesta suoraan suihkusta mutta sillon oli kk myöhässä jo yli viikon ja viiva muodostu heti ku väri liukui mutta on purkkiin pissaaminen helpompaaYleensä se epäonnistuminen johtuu liian vähäisestä virtsan määrästä. Ei esim. Muodostu tarpeeksi ajoissa kontrolliviiva = testi epäonnistunut. Vaikka avatessa se olisikin jo ehtinyt muodostua.
Siksi mäkin oikeastaan teen kaikki testit niin, että pissaan purkkiin ja siitä sit teen testit (pystyy tekemään monta eri testiä samasta virtsasta).
Kerran - kaks tehnyt puikon suoraan virtsasuihkusta ja siinä kesti ikuisuus että alkoi väri liukumaan. Tai sitten en vaan osaa![]()

Yleensä se epäonnistuminen johtuu liian vähäisestä virtsan määrästä. Ei esim. Muodostu tarpeeksi ajoissa kontrolliviiva = testi epäonnistunut. Vaikka avatessa se olisikin jo ehtinyt muodostua.
Siksi mäkin oikeastaan teen kaikki testit niin, että pissaan purkkiin ja siitä sit teen testit (pystyy tekemään monta eri testiä samasta virtsasta).
Kerran - kaks tehnyt puikon suoraan virtsasuihkusta ja siinä kesti ikuisuus että alkoi väri liukumaan. Tai sitten en vaan osaa![]()

Samoin jos siitä pissasta tulee tikkuun haamu, voi välittömästi testata samasta pissasta digitestinkin, eikä tarvitse odottaa seuraavaan aamuun.Mä en oo koskaan tehnyt suoraan virtsasuihkusta, kuulostaa niin hankalalle. Helpompi kun kuppiin virtsaa ja helppo uittaa testejä siinä![]()