ijomeo
Vauhtiin päässyt keskustelija
Ite oon ihan vasta muutaman kuukauden tässä kirjoitellu ja sinä aikana on Avenalla ainakin kerran jo mies vaihtunut.Ei aika kyllä muuta mitään, jos huijaat toisen isäksi? Vai mitä sie oikein tarkoitat tällä? Olet täällä moneen kertaan sanonuy miten aborttiin pakottaminen jätti syvät jäljet ja nyt kuitenkin olet ilmeisesti hankkiutumassa samaan tilanteeseen. Jokainen tekee omat valintansa, mutta toisen selän takana pelaamista en kyllä ymmärrä. Toivottavasti olen ymmärtänyt tän siun kuvion ihan väärin.
Plussaa ei edelleenkään näy r-testeissä.
Suosittelen rehdisti kumppanuusvanhemmuutta tai lahjasoluilla yksin lapsen hankkimista. Huijaaminen ja kusetus on väärin.

Mutta muuten en itse ole käyttänyt ovistestejä raskauden testaamiseen

ja mulla on aikamoiset viivalasit
Ja itellä kyllä sekin, että kun ei meinannut malttaa odottaa testailua, niin kiinnosti tietää miltä ovistestit näyttää ihan alussa. Ja sitten kun ne haamuilut merkitsikin alkanutta raskautta, niin tietty sitä on elätellyt toiveita että toistekin voisi tarkoittaa sitä. Mutta kohdunulkoisen raskauden jälkeen näytti parissa loppukierrossakin ovistestit haaleaa toista viivaa, niin päätin etten niitä enää tee ainakaan sitä toivoa antamaan, että ois tärpännyt.
Onnea raskaudesta