Plussa vai ei?

Ei aika kyllä muuta mitään, jos huijaat toisen isäksi? Vai mitä sie oikein tarkoitat tällä? Olet täällä moneen kertaan sanonuy miten aborttiin pakottaminen jätti syvät jäljet ja nyt kuitenkin olet ilmeisesti hankkiutumassa samaan tilanteeseen. Jokainen tekee omat valintansa, mutta toisen selän takana pelaamista en kyllä ymmärrä. Toivottavasti olen ymmärtänyt tän siun kuvion ihan väärin.
Plussaa ei edelleenkään näy r-testeissä.
Ite oon ihan vasta muutaman kuukauden tässä kirjoitellu ja sinä aikana on Avenalla ainakin kerran jo mies vaihtunut.

Suosittelen rehdisti kumppanuusvanhemmuutta tai lahjasoluilla yksin lapsen hankkimista. Huijaaminen ja kusetus on väärin.

Pakko oli ostaa kaupasta tuo rfsu testi ja kokeilla, tuleeko mullekin viivanpaikkaa ja joo, tulee. Toki vähän lääkäriä ajatellen tehty, voin sanoa varmuudella, että nega on. Tämmösiä siis tulee. Täytyy kuivana vielä kattoa miltä näyttää.

View attachment 100862

Joskus kun vauva kuume oli pahasti valloillaan ja tuli testailua millon milläki testillä, niin melkeenpä aina herkissä testeissä näkyi jotain. Tästä nykyisestä raskaudesta plussasin heti niin vahvat viivat ettei jättänyt arvailujen varaan :hilarious:

Mun täytyy myöntää, että olen aina joskus rv 5+ tehnyt ovistestin ihan vaan sen takia (jos niitä on jäänyt), kun mun mielestä on ollut niin hauska nähdä, miten se toinen viiva on todella kirkuvan punainen :shy: Mutta muuten en itse ole käyttänyt ovistestejä raskauden testaamiseen

Mun täytyy myöntää, että olen aina joskus rv 5+ tehnyt ovistestin ihan vaan sen takia (jos niitä on jäänyt), kun mun mielestä on ollut niin hauska nähdä, miten se toinen viiva on todella kirkuvan punainen :shy: Mutta muuten en itse ole käyttänyt ovistestejä raskauden testaamiseen
Saman olen tehnyt kyllä minäkin :laughing002

Joko suomalaiset on värisokeita tai sitten ulkomaalaiset. 1/15 sanoo negatiivinen, 14/15 positiivinen amerikkalaisella forumilla. Aika iso ero.

Jenkeissä ei taideta hirveästi tuntea näitä ruotsalaisia raskaustestejä joihin tulee röyhkeitä viivanpaikkoja. Tai emmä tiiä, jospa ne näkee noissa väriä mitä me suomalaiset ei nähdä kun eletään puolet vuodesta pimeässä. :confused005

Tee huomenna uusi testi, jos tuo on positiivinen on se myös huomenna jo tummempi tai viimeistään ylihuomenna :rolleyes: Ja vissiin me suomalaiset ollaan sitten sokeita :hilarious:

Joko suomalaiset on värisokeita tai sitten ulkomaalaiset. 1/15 sanoo negatiivinen, 14/15 positiivinen amerikkalaisella forumilla. Aika iso ero.
Digillä sun ei tarttis vertailla onko vai ei. Jos joku sanoo yhtä ja toinen toista, mutta siltikin mietit, että yksi jos toinenkin on väärässä, tai/ja et hyväksy tätä eriäväisyyttä testien tulosten tulkinnassa. Niin miksi jatkaa tätä epävarmuutta tekemällä samoja testejä toisen perään. Eikö kannattaisi vaikka tehdä digiä tai vaihtaa täysin merkkiä kokonaan toiseen testiin? Mietin vaan vaihtoehtoja.

Valitettavasti olen samoilla linjoilla tuosta negasta. Sun ovistestit näytti olevan lähellä huippua, tällaisia itsekin saanut kun ovis kolkuttanut ovelle. Ovis voi tehdä myös olot hyvinkin samankaltaiseksi, että sitä luuleekin olevansa raskaana eikä yhdistä ovikseen. Jokaisella varmasti kokemusta jostakin ja siitä miten yksilöllistä se on, kuinka testi reagoi eri kierron vaiheissa. Ympäristötekijät varmasti myös vaikuttaa, kuten lämpö tai pissiikö suoraan/kastaako tikun ja kuinka kauan sitä uittaa. Kuitenkin täällä ollaan plussa vai nega ketjussa keskitytty siihen, mitä mieltä muut ovat ja miten nämä tulkitaan. Pakko sanoa, että luin sun viestejä vuodesta 2018 asti ja jollakin tapaa tämä asia toistuu. Oisko DIGI testit hyvä ottaa käyttöön? Kun mielestäsi näet toisen viivan ja koet sen positiivisena tuloksena, niin saisit sitten kunnolla siihen sata varmuuden viimeistään sillä digillä.:thumleft

Onneksi on viikkonäytöllinen testi,se on herkkä eikä jätä tulkinnan varaa. Sen kanssa ei tarvitse tehdä äänestyksiä ja tulkita toisen ottamia kuvia, joista netti vielä sumentaa osansa :)

Sama täällä. :happy: Ja itellä kyllä sekin, että kun ei meinannut malttaa odottaa testailua, niin kiinnosti tietää miltä ovistestit näyttää ihan alussa. Ja sitten kun ne haamuilut merkitsikin alkanutta raskautta, niin tietty sitä on elätellyt toiveita että toistekin voisi tarkoittaa sitä. Mutta kohdunulkoisen raskauden jälkeen näytti parissa loppukierrossakin ovistestit haaleaa toista viivaa, niin päätin etten niitä enää tee ainakaan sitä toivoa antamaan, että ois tärpännyt. :grin

Avena: Käyppä tuolla toisessa plussa vai ei-ketjussa katsomassa, kuinka digitesti varmisti raskauden, vaikka palstalaisilla oli viivalasit hukassa :wink Edelleen siis suosittelen digiä niin ei tule niitä eriäviä mielipiteitä!

No onnea sitten raskaudesta Avena, nyt varmaan varaat neuvolan ja siirryt joulukuisiin?

Mitä muuta kommenttia sitten enää odotat kerta olet nyt sitä mieltä että sait plussan. Mitäpä sitä täällä enää jauhamaan :smiley-angelic003Onnea raskaudesta :Heartred

Riidan haastaminen täällä on turhaa, jotkut näkevät testeissä plussaviivat ja toiset eivät. Pidetäänhän keskustelu jatkossa jälleen ystävällisenä, puolin ja toisin.

Terveisin ylläpito

Takaisin