Plussa vai ei?

Voipi olla että väärä positiivinen. Siihen viittaa kun kaikki sanoo että on värillinen viivanpaikka. Kuka nyt plussaa näin myöhään ?:stop :whacky011
Mä olen yksi niistä,jotka plussaa myöhään mutta en usko että olisi siitä taas kyse. :laughing002
Kaikki sanoo harmaa viivanpaikka..

Voipi olla että väärä positiivinen. Siihen viittaa kun kaikki sanoo että on värillinen viivanpaikka. Kuka nyt plussaa näin myöhään ?:stop :whacky011
Mä olen yksi niistä,jotka plussaa myöhään mutta en usko että olisi siitä taas kyse. :laughing002
Tuo varjostuma ei ole edes saman levyinen kuin testiviiva - sekin on yksi viivanpaikan kriteeri.

Jokainen näkee näissä kuvissa mitä näkee. :confused005 Jälleen kerran vois heittää ilmoille ehdotuksen siitä digitestistä, tuolla toisessa plussaketjussa oli sillä saatu varmuus, vaikka muut eivät siinä mitään nähneet.

99E0F300-3DA4-46E7-AC1B-C9188FC55086.jpeg

Siinä tunteja vielä näkyvissä...hui mikä viivanpaikka
NewMoon: Olen otettu, munko takia jaksoit lähteä kauppaan ja laittaa turhaan rahaa 3 euroa.o_O

Muokattu viimeksi:
Kaikessa teollisessa tuotannossa on olemassa tietyt toleranssit joiden sisällä tuotteiden laatu liikkuu, ja koskaan ei kaksi tuotetta ole keskenään identtisiä, vaikka samat koneet ne valmistaisikin. Lisäksi meillä ihmisillä on jokaisella virtsassa erilainen koostumus, eri määrä proteiineja, kivennäisaineita, hormoneita ja kaikenlaisia epäpuhtauksia. Siksi on ainakin mun mielestäni vallan ymmärrettävää ja loogista, että joihinkin testeihin saattaa tulla viivanpaikka ja joihinkin ei.

Raskaustestit on joo tarkoitettu tulkittaviksi siten, että haaleakin viiva tarkoittaa positiivista tulosta, mutta toisaalta uskoisin tällä tarkoitettavan ihan selkeää nähtävissä olevaa haaleaa viivaa, ja useimpien testien ohjeissa taitaakin lukea, että mikäli testin tulos on epäselvä, tulee tehdä testi uudelleen muutaman päivän päästä. Eli ihan testivalmistajatkin antavat ymmärtää, että tulos voi olla positiivinen, negatiivinen tai epäselvä. Ehkä tämänkin ketjun nimi pitäisi olla plussa vai ei vai ehkä. :hilarious:

En ihan. Kun joudun vuotojen takia käydä lääkärissä niin voin sitten sanoa varmasti, että raskaana en ole. Digiin en viitsinyt tuhlata rahojani kun aika 100 varma etten raskaana ole. Ja samalla sai testata näyttääkö nää edelleen mulle samaa.
Ok. Tuo on kyllä halpa testi,mutta ei vissiin luotettava kaikille jos aina antaa viivanpaikan jossa voi olla väriäkin.

Totta! Mikä lie vaikuttaa :hilarious:

Mie oon ainakin huomannu et pissan vahvuudella ja ilmankosteudella on vaikutusta:hilarious:
Mut eroja voi olla myös testierien välillä, pikkusen eri määrä reagensseja tms:think005

Mie oon ainakin huomannu et pissan vahvuudella ja ilmankosteudella on vaikutusta:hilarious:
Mut eroja voi olla myös testierien välillä, pikkusen eri määrä reagensseja tms:think005

Ilmankosteudesta sun muusta tuli mieleen tämmönenkin..
Jostain muistan lukeneeni et joku oli myös oottanu et oma pissa ois huoneenlämpöistä, siks että testiohjeessa oli lukenu (rfsu, en tiiä lukeeko vieläkin) että testaa huoneenlämpöisenä. Epäselvää toki pitikö testien vai pissan olla huoneenlämpöistä mut hän oli sit tunnollinen :happy:
Tiiä sitten mitä vaikutusta silläkin :grin

Näinhän se on. Toisaalta kun tällä oon plussan joskus saanut, oli se erilainen. Mutta jos nyt olisin ollut raskaana, olisi viikkoja niin paljon, että olis tullut ihan kunnon viiva.
Joo ja mä huomasin että tuolla samalla testillä plussasin kesäkuussa ja vertailun vuoksi laitanpa sen tähän nyt.
77F19C06-CEF9-40B0-9231-A664F8FF408A.jpeg

Aika hailea plussa vaikka herkkä testi,ei kovin vahva viiva vaikka oli 4+ jotain tuossa vaiheessa jo.

Joo ja mä huomasin että tuolla samalla testillä plussasin kesäkuussa ja vertailun vuoksi laitanpa sen tähän nyt.
View attachment 100865
Aika hailea plussa vaikka herkkä testi,ei kovin vahva viiva vaikka oli 4+ jotain tuossa vaiheessa jo.

Tässä kuvassa tuossa samaisessa testissä näkyy selvästi punaista, toisin kuin nuissa mitä olet vasta lisäillyt.

otan osaa keskenmenoihin.:3some
Mikä tuo alin raskaustesti on? En ole ennen tuota nähnyt. :dummy1:

Alemmassa kuvassa raskaustestinä tais olla PC ja ovistesti sama merkki.
Ja ylemmässä kuvassa CB ja rfsu r-testit, apteekin oma ovistesti.

Musta tässä ei ollut kyse nyt siitä, että millaisia viivoja se ovistesti näyttää, vaan siitä, että jos halutaan käyttää ovistestiä raskauden toteamiseen, niin sillon olisi oltava ovistestin positiivinen jotta se voidaan raskauden merkiksi tulkita :) ovistesti voi näyttää haaleaa viivaa kierron lopussa oli raskaana tai ei, niin eihän siitä silloin voi tietää onko raskaana vai ei, mutta merkit siihen suuntaan on vähän vahvemmat jos ovistesti positiivinen.

Aivan :happy: Mulla on myös näkynyt välillä loppukierrosta samalla tavalla haalea toinen viiva ovistesteissä. Oon vaan tosiaan monesti huomannut kirjoteltavan, että pitäis jo näkyä räikeä plussa ovistestissä, jos on vähääkään hcg:ta veressä, niin sitä en kyllä allekirjoita. :) Ja osallahan ovistesti ei näytä raskautta ollenkaan.

Muokattu viimeksi:
Kyllä aika kaiken järjestää.
Ei aika kyllä muuta mitään, jos huijaat toisen isäksi? Vai mitä sie oikein tarkoitat tällä? Olet täällä moneen kertaan sanonuy miten aborttiin pakottaminen jätti syvät jäljet ja nyt kuitenkin olet ilmeisesti hankkiutumassa samaan tilanteeseen. Jokainen tekee omat valintansa, mutta toisen selän takana pelaamista en kyllä ymmärrä. Toivottavasti olen ymmärtänyt tän siun kuvion ihan väärin.
Plussaa ei edelleenkään näy r-testeissä.

Aivan :happy: Mulla on myös näkynyt välillä loppukierrosta samalla tavalla haalea toinen viiva ovistesteissä. Oon vaan tosiaan monesti huomannut kirjoteltavan, että pitäis jo näkyä räikeä plussa ovistestissä, jos on vähääkään hcg:ta veressä, niin sitä en kyllä allekirjoita. :) Ja osallahan ovistesti ei näytä raskautta ollenkaan.
Joo, en minäkään allekirjoita kyllä sitä. Mielestäni enemmän harvinainen poikkeus sellainen (että ovistesti olisi plussa mahdollisesti jo ennen raskaustestin näyttämistä) ja siksi ei kannattaisikaan ovistesteillä koittaa raskautta testata.

Joo, en minäkään allekirjoita kyllä sitä. Mielestäni enemmän harvinainen poikkeus sellainen (että ovistesti olisi plussa mahdollisesti jo ennen raskaustestin näyttämistä) ja siksi ei kannattaisikaan ovistesteillä koittaa raskautta testata.
En ylipäätään ymmärrä ovistestillä raskauden testaamista, kun se ei ole siihen tarkoitettu

Takaisin