Plussa vai ei?

Jokainen täällä varmasti tietää tämän

Ehkä, mutta tuolla tavalla selkeästi monia vaivaavista haaleista haamuista ei tarvitsisi kerta toisensa jälkeen sekoittaa päätään. Puhun ihan kokemuksesta, en todellakaan ilkeilläkseni.

Tälle ketjulle ei olisi juuri tarvetta jos testattaisiin vasta kun se on joko selvästi posi tai nega. :rolleyes::joyful:

Luulen että tuo vieras tarkoitti sitä, että jos testaus ja negatiiviset testitulokset aiheuttavat suuria tunnemyrskyjä, voi silloin olla hyvä harkita kannattaako testata ennen kuin tulos on varma.

Minä myös testasin joka päivä jo kauan ennen kuin testit edes pystyivät plussaa näyttämään, mutta toisaalta reaktioni negatulokseen oli yleensä vain "aha" -- eli testailu tai tulokset eivät vaikuttaneet mielialaani, ja plussaan uskoin vasta kun digitesti sen plussaksi osoitti. Vasta positiivisen digitestin jälkeen ajattelin olevani raskaana, sitä ennen en, joten ei tullut minkäänlaisia pettymyksiä negatuloksista. Suosittelen kyllä testaamaan paljon, jos pää ei siitä mene sekaisin, mutta en suosittele, jos se menee tunteisiin. Jos pystyy suhtautumaan asiaan kuin mielenkiintoiseen tieteelliseen tutkimukseen, niin testailu erilaisilla testeillä on ihan loistavaa ajanvietettä.

Täällä odotellaan menkkoja, eilen vika luge ja menkkojen kai pitäisi piakkoin alkaa. Sitten uuteen kiertoon, jospa tärppi kävisi

Täällä kierto venähtänyt hirveen pitkäksi joten tuli näköjään taas tehtyä liian ajoissa näkeekö joku muukin tossa jotain

Liitteet

• IMG_20210310_063805.jpg
    IMG_20210310_063805.jpg
    9.1 KB · Katsottu: 281
Onko tietoa nuista cb.n viivanpaikoista että onko niissä väriä vai onko ne pelkästään harmaita
Niihin tulee ns.evap-line,eli siinä on väriä. Se tulee vasta sen 10 min jälkeen. Muutakin eroa siinä oli,löysin yhden sivuston missä kerrottiin erot englanninkielellä.

Cb early mulle antanut törkeää viivaa joskus vuosi sitten kun en ollut raskaana ja reklamoin. Ihan hirvee fiilis ku säikähdin et oon raskaana ja se oli siis tosi selkeä viiva! Toivottavasti sun kohdalla on ihan aito haamu <3

Mä nyt kysyn et voiko olla et sulla reagoi testit lh huippuun eli et ovis lähestyy? Kun oon tässä seurannut sun testejä ja jos sulla oli kemiallinen tai kiinnittymisyritys nii testit oli haamuu ja sit ne hävisi ne viivat ja nyt taas niin mitä jos se reagoi ovulaation? Oon nimittäin kuullut että joillakin saattaa näin käydä, esimerkiksi ihan räikeitä haamuja juuri herkät testit antaa.. tai keltarauhaskysta tms?

Itse sinuna myös uittaisin ovulaatiotestejä ja varaisin ajan lääkäriin kun eihän tuo kovin hyvä merkki ole jos koko ajan haamuja tulee testiin et jos kyse ei ole raskaudesta niin kyllä se kannattaa tutkituttaa. Tämä siis ihan ystävällisesti koska itse olisin itseni kohdalla huolissaan.

Cb early mulle antanut törkeää viivaa joskus vuosi sitten kun en ollut raskaana ja reklamoin. Ihan hirvee fiilis ku säikähdin et oon raskaana ja se oli siis tosi selkeä viiva! Toivottavasti sun kohdalla on ihan aito haamu :Heartred
Toivottavasti, pari päivää sitten ei näkynyt yhtään mitään niin aika toiveikas oon

Niihin tulee ns.evap-line,eli siinä on väriä. Se tulee vasta sen 10 min jälkeen. Muutakin eroa siinä oli,löysin yhden sivuston missä kerrottiin erot englanninkielellä.
Okeei, tää tuli ihan ajan sisällä niin toivottavasti ei nyt sitten oo tuo evap

10236BF9-C268-4134-BBA4-4D55FB027771.jpeg
F037A8F7-9869-4051-B488-8DE2E3DA9EAE.jpeg

66FF1816-7E73-49EF-A81B-96CCF216987D.jpeg Tein testin samasta pissasta. Onestep 20mIu ovulaatiotesti,10mIu raskaustestiliuska. Hmmmm(?)

Muokattu viimeksi:
Takaisin