Plussa vai ei?

Ovis pitäisi olla n. viiden päivän päästä. Voisko oikeesti olla että reagoisi vaikka siihen LH-hormoniin sitten tuo Pregcheck-testi? Siis jos en ole raskaana.
Voihan se olla mahdollista. Ootko koittanut tehdä ovistestejä? :think005 Luin myös, että vääriä plussia/haamuja voi aiheuttaa myös munasarjakystat, jotkin harvinaiset sairaudet ja vaihdevuodet (clear bluen ohjeissa mainittiin nämä myös).

Mä nyt kysyn et voiko olla et sulla reagoi testit lh huippuun eli et ovis lähestyy? Kun oon tässä seurannut sun testejä ja jos sulla oli kemiallinen tai kiinnittymisyritys nii testit oli haamuu ja sit ne hävisi ne viivat ja nyt taas niin mitä jos se reagoi ovulaation? Oon nimittäin kuullut että joillakin saattaa näin käydä, esimerkiksi ihan räikeitä haamuja juuri herkät testit antaa.. tai keltarauhaskysta tms?

Itse sinuna myös uittaisin ovulaatiotestejä ja varaisin ajan lääkäriin kun eihän tuo kovin hyvä merkki ole jos koko ajan haamuja tulee testiin et jos kyse ei ole raskaudesta niin kyllä se kannattaa tutkituttaa. Tämä siis ihan ystävällisesti koska itse olisin itseni kohdalla huolissaan.
No joo. Nyt kyllä pisti muakin ihmetyttään. Katso edellä oleva mun tekemä ”koe”.

Voihan se olla mahdollista. Ootko koittanut tehdä ovistestejä? :think005 Luin myös, että vääriä plussia/haamuja voi aiheuttaa myös munasarjakystat, jotkin harvinaiset sairaudet ja vaihdevuodet (clear bluen ohjeissa mainittiin nämä myös).
Tuossa nyt on tekemäni ovistesti,20mIu. Tein sen kokeeksi ja samaan pissaan uitin tuon raskaustestiliuskan,Joka on 10mIu. Mulla on tutkittu munasarjat ja hormonit yms,lääkäri sanoi vain että toivottaa tärppionnea. En muista oliko siellä mitään muuta tarvetta tutkia,maitohormonit tutki ja kilpirauhaskokeet. Tsekkasi ultralla ”kaikki” ym.

https://aijaa.com/nyvWad

https://aijaa.com/NoqmBR

Toisessa foorumissa jo tätä linkkailin, niin laitanpä tännekin :D ensin katsoin että äh viivanpaikka, mutta kyllähän tuo hieman taitaa punertaa! Flon mukaan menkat pitäis alkaa sunnuntaina, mut tää on eka kierto luomumenkkojen kanssa niin kierron pituudesta ei vielä varmuutta.

Edit. Aijaa palvelu kyl blurraa huolella noita :( alkuperäisessä kuvassa puhelimella aivan selkeä haamu

Joo eihän tästä tule kun hullummaksi kohta. Nyt tein RFSU raskaustestin,sekä ovistestin. Ensin vaan ovistestin muttakun se oli niin tumma verrattuna kp:hen,niin sittenkin tein vielä 25mIU raskaustestin varmuudenvuoksi.
EBED7FAD-A4B6-439B-92D2-C75D8D6BEF1B.jpeg

Joo eihän tästä tule kun hullummaksi kohta. Nyt tein RFSU raskaustestin,sekä ovistestin. Ensin vaan ovistestin muttakun se oli niin tumma verrattuna kp:hen,niin sittenkin tein vielä 25mIU raskaustestin varmuudenvuoksi. View attachment 100671

Miltä ovistesti näytti? Olisipa mielenkiintoista nähdä verikokeesta hcg nyt :) koska kyllä nuo plussilta näyttää, tai sit tosi törkeitä viivanpaikkoja

Joo eihän tästä tule kun hullummaksi kohta. Nyt tein RFSU raskaustestin,sekä ovistestin. Ensin vaan ovistestin muttakun se oli niin tumma verrattuna kp:hen,niin sittenkin tein vielä 25mIU raskaustestin varmuudenvuoksi. View attachment 100671
Munkin mielestä ihan selkeä plussa, vaikka tiedän että toi testi antaa törkeitä viivanpaikkoja. Mut toi viiva on kyl punainen :)

Onko selkeempää kuvaa? Kun zoomatessa näkyy koko tuo testi tollasella punertavalta ja kontrollin ja liuskan punaisen kohdalla näkyy myös "viiva".
Tuo oli paras kuva jonka sain,mutta se on just kaukaa napattu..koitan saada muokattua lähempää sitä?

Tuo oli paras kuva jonka sain,mutta se on just kaukaa napattu..koitan saada muokattua lähempää sitä?

Mä veikkaan että sulla on ovis tulossa ja raskaustestit reagoi siihen! :happy: Jatka vaan ovulaatiotesteillä testaamista, ja laita tänne kuvia - tää on mielenkiintoista! :)

Tämä ovistestikin on kyllä paljon tummempi kun se, jonka aiemmin tänään laitoit :) Jännä nähdä miten asia on!

Tämä RFSU ovistesti on 25 herkkyydeltään,Onestep 20 herkkyys. Ja hassua että nyt Rfsu- raskaustesti vahvistuisi noin 4 vrk ennen ovulaation vuoksi...Onpa kummallinen kroppa sitten mulla ? :yuck::wtf::grin

Tämä RFSU ovistesti on 25 herkkyydeltään,Onestep 20 herkkyys. Ja hassua että nyt Rfsu- raskaustesti vahvistuisi noin 4 vrk ennen ovulaation vuoksi...Onpa kummallinen kroppa sitten mulla ? :yuck::wtf::grin

Toivottavasti selviää pian mistä on kyse :)

R-testissä voi näkyä haamu samoja aikoja kuin o-testi antaa plussaa, eli juuri ennen ovulaatiota. Itsekin monia kertoja tän kokeillu :grin

Yleinen huomio noitten testien tekemisestä: jos o- ja r-testin tekee samaan aikaan ja pistää tikut vierekkäin, niin se väriaine/reagenssi kulkeutuu kyllä tikusta toiseen ja aiheuttaa virheellisiä testituloksia. Esim r-testiin voi saada selvän värillisen viivan tuollein. Ja tietenkään testi ei tuossa tapauksessa ole luotettava..

Takaisin