Minulla on tullut kiinnittymisvuoto 8dpo. Tippa pari oli.
Millaista se oikein oli miten erotut että ei menkkat tulossa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Minulla on tullut kiinnittymisvuoto 8dpo. Tippa pari oli.
Se oli niin pientä,ei ns.vuotoa vaan tiputtelua todi niukalti,ja oviksesta laskin myöhemmin että osui siihen viikko oviksesta.Millaista se oikein oli miten erotut että ei menkkat tulossa

Joo tein äsken ovulaatiotestin,se näyttää tälle...Taitaapi olla plussa tänään,meni vaan aamupissi hukkaan niin tää olisi varmasti ollut plussa,jos olisin saanut tehtyä aamuvirtsasta. En ollut kotona yötä.View attachment 99705
Eilen nää oli ihan vaaleita hailuroitaLuulen olevani raskaana vuodoista huolimatta niin kauan kunnes lääkäri toteaa kohdun olevan tyhjä:)
Miulla just ihan veristä vuotoa pyyhkiessä, myös jomotuksia on vatsassa ja selässä mut ei mitään menkkakipujen tasosta
Mulla oli just näin. Vuoto kun alkoi, niin oli jo ihan haalea ja seuraavana päivänä jo nega.Vai tekeeko esim kemiallisessa niin et Hcg nousee ihan hyvin ja testit tummuu, ja sit yhtäkkiä vaalenee?
Vai tekeeko esim kemiallisessa niin et Hcg nousee ihan hyvin ja testit tummuu, ja sit yhtäkkiä vaalenee?
Mulla oli juuri näin,kemiallisessa oli hyvät viivat kunnes vuoto alkoi niin oli jo haalistunut aamupissistäkin roimasti.
ON: yöllä taisi olla kovat oviskivut (luulin että näin unta aamulla kun heräsin pohdin ensin oliko se totta vai unta),vasemmalla munasarjassa tylpät poltteet. Jes,ovis tapahtunut. Eli jos se eilenillalla/yöllä oli todistaa myös aamun ovistesti sitä. Viiva nyt aamulla hailakka ja eilen illalla oli vahva. Nyt kp 15.
Nyt vaan petipuuhiin kunhan saan kumppanin tänne. Ihanasti yöllä sattui ilmoittamaan et olisi tulossa...jänskättää.
Mahtaako ehtiä kun yöllä siis oli ovis ja tänään jos harrastaa...HMMM. Menee samalle päivälle kenties oviksen kanssa jos lasketaan ovisplussasta ja kivuista,ja olivat jsk ilta/yöaikaan. Kello en katsonut.
Milloin tuo mittaus tehty? Nuo sun toiset viivat tänään kyllä viittaa siihen ettei hcg voi olla 0.Niin sitä elämä yllättää, veren Hcg mittauksessa tulos pyöreä 0
Eli odottelemaan vaan kunnon menkka vuotoja ja kohti uusia pettymyksiä.
En taida jatkossa testiä tehdä vasta kun toiset menkat jättää tulematta.