Plussa vai ei?

Hullu testaaja tässä hei!! Ihan huvikseni eilen tein kun mulla on varmaan tekemisen puutetta näemmä...ja mitään järkeekään tehdä vielä kun eilen dpo oletettavasti joko 5 tai 6:laughing021
Pc kyseessä ja testiajalla kuva...

Saa analysoida, jos jollain myös tekemisen puutettalaughing7

Liitteet

• 20210215_170028~2.jpg
    20210215_170028~2.jpg
    26.9 KB · Katsottu: 237
  • 20210215_170028~4.jpg
    20210215_170028~4.jpg
    26.5 KB · Katsottu: 243
Muokattu viimeksi:
Eilen nää oli ihan vaaleita hailuroita:Heartpink Luulen olevani raskaana vuodoista huolimatta niin kauan kunnes lääkäri toteaa kohdun olevan tyhjä:)

Onnea ihan selkeä plussa, voitko selitellä millainen vuoto on, tässä vähän sama tilanne mutta en uskalla testata, en jaksa pettyä.

Mulla on nyt 3 pv ollut osu vähän tiputellua eli pari tippa mutta eilen ja tänään pyyhkiessä punaista verta, kuukautisiin on aika 6pv. Haluaisin uskoa että on vielä plussa mahdollisuutta

Miulla just ihan veristä vuotoa pyyhkiessä, myös jomotuksia on vatsassa ja selässä mut ei mitään menkkakipujen tasosta

Miulla just ihan veristä vuotoa pyyhkiessä, myös jomotuksia on vatsassa ja selässä mut ei mitään menkkakipujen tasosta

Kiitos vastauksesta, toivottavasti sulla harmiton ja raskaus menee hyvin loppuun asti kunnes saat vauvelin syliisi.

Ystävälläni oli veristä vuotoa raskauden puolivälin asti ja kovia kipuja mutta raskaus jatkui normaalisti ja terve vauveli sieltä syntyi joka on nyt jo 4 kk

No siis nyt se on taas ruskeeta ja limaista, mulla ei ikinä ollut mitään limaista vuotoa vaikka tätä ei oikein vuodoksi voi sanoa kun tulee vaan pyyhkiessä välillä tai tippa tai kaks siteseen muuten side puhdas. Menkkoihin enään 4 pv jos olisi ns kiinitymisvuoto tai jotain eli alkanut perjantai lauantai iltana niin voiko se jo näkyä testissä? En tiie jaksanko tehdä testiä kun en jaksa nähdä sitä yhtä viivaa

Nyt on mielenkiintoista. Eilen oli miusta aika Selkee plussa niin aamulla kun illallaki, no nyt aamusta tälläset:sad001 kuinka paljon eilen päivällä, illalla ja viimeyönä juomiset voi vaikuttaa tähän aamun tulokseen?
Soitan lähetteen verikokeisiin varmaa tänää..

Liitteet

• IMG_20210217_062746.jpg
    IMG_20210217_062746.jpg
    17.9 KB · Katsottu: 318
Vai tekeeko esim kemiallisessa niin et Hcg nousee ihan hyvin ja testit tummuu, ja sit yhtäkkiä vaalenee?

Varmaan harhaluuloja mut voikohan vaikuttaa kun testit unohtu laukkuun ja laukku yöks eteiseen missä ei oo lämmitystä et olivat aika kylmiä?

Vai tekeeko esim kemiallisessa niin et Hcg nousee ihan hyvin ja testit tummuu, ja sit yhtäkkiä vaalenee?

Mulla oli juuri näin,kemiallisessa oli hyvät viivat kunnes vuoto alkoi niin oli jo haalistunut aamupissistäkin roimasti.

ON: yöllä taisi olla kovat oviskivut (luulin että näin unta aamulla kun heräsin pohdin ensin oliko se totta vai unta),vasemmalla munasarjassa tylpät poltteet. Jes,ovis tapahtunut. Eli jos se eilenillalla/yöllä oli todistaa myös aamun ovistesti sitä. Viiva nyt aamulla hailakka ja eilen illalla oli vahva. Nyt kp 15.

Nyt vaan petipuuhiin kunhan saan kumppanin tänne. Ihanasti yöllä sattui ilmoittamaan et olisi tulossa...jänskättää.
Mahtaako ehtiä kun yöllä siis oli ovis ja tänään jos harrastaa...HMMM. Menee samalle päivälle kenties oviksen kanssa jos lasketaan ovisplussasta ja kivuista,ja olivat jsk ilta/yöaikaan. Kello en katsonut.

Mulla oli juuri näin,kemiallisessa oli hyvät viivat kunnes vuoto alkoi niin oli jo haalistunut aamupissistäkin roimasti.

ON: yöllä taisi olla kovat oviskivut (luulin että näin unta aamulla kun heräsin pohdin ensin oliko se totta vai unta),vasemmalla munasarjassa tylpät poltteet. Jes,ovis tapahtunut. Eli jos se eilenillalla/yöllä oli todistaa myös aamun ovistesti sitä. Viiva nyt aamulla hailakka ja eilen illalla oli vahva. Nyt kp 15.

Nyt vaan petipuuhiin kunhan saan kumppanin tänne. Ihanasti yöllä sattui ilmoittamaan et olisi tulossa...jänskättää.
Mahtaako ehtiä kun yöllä siis oli ovis ja tänään jos harrastaa...HMMM. Menee samalle päivälle kenties oviksen kanssa jos lasketaan ovisplussasta ja kivuista,ja olivat jsk ilta/yöaikaan. Kello en katsonut.

Jos plussa tuli eilen illalla niin varmaankin tänään vielä ehtii, vaikka ihanne olis ollut jo eilen talletella.

Niin sitä elämä yllättää, veren Hcg mittauksessa tulos pyöreä 0:sad001
Eli odottelemaan vaan kunnon menkka vuotoja ja kohti uusia pettymyksiä.
En taida jatkossa testiä tehdä vasta kun toiset menkat jättää tulematta.

Niin sitä elämä yllättää, veren Hcg mittauksessa tulos pyöreä 0:sad001
Eli odottelemaan vaan kunnon menkka vuotoja ja kohti uusia pettymyksiä.
En taida jatkossa testiä tehdä vasta kun toiset menkat jättää tulematta.
Milloin tuo mittaus tehty? Nuo sun toiset viivat tänään kyllä viittaa siihen ettei hcg voi olla 0.

Takaisin