Plussa vai ei?

Mulla alkoi kaksi päivää sitten tiputellua, siis ihan sellasta vaaleanruskeen vaaleanpunaisen värinen ja just että koko päivänä vaan 2 - 3 tippa. Ei mitään krampailua tai kipua, en nyt tiiä mikä tämäkin mahtaa olla, kuukautisiin noin viiko aika...

Mulla alkoi kaksi päivää sitten tiputellua, siis ihan sellasta vaaleanruskeen vaaleanpunaisen värinen ja just että koko päivänä vaan 2 - 3 tippa. Ei mitään krampailua tai kipua, en nyt tiiä mikä tämäkin mahtaa olla, kuukautisiin noin viiko aika...

Voisko olla jo kiinnittymisvuotoa?

Minulla on tullut kiinnittymisvuoto 8dpo. Tippa pari oli.

Eilen nää oli ihan vaaleita hailuroita:Heartpink Luulen olevani raskaana vuodoista huolimatta niin kauan kunnes lääkäri toteaa kohdun olevan tyhjä:)

Liitteet

• IMG_20210216_062202.jpg
    IMG_20210216_062202.jpg
    18.9 KB · Katsottu: 310
Eilen nää oli ihan vaaleita hailuroita:Heartpink Luulen olevani raskaana vuodoista huolimatta niin kauan kunnes lääkäri toteaa kohdun olevan tyhjä:)
Noista ei voi mitenkään erehtyä. Ihan selkeitä plussia on.

Siis sun testien pitäis olla jo kiljuvan punaisia, jos olisit raskaana. Sullahan on pian jo uus ovulaatio käsillä, eikö kannattais siirtää jo ajatukset siihen.

Joo tein äsken ovulaatiotestin,se näyttää tälle...Taitaapi olla plussa tänään,meni vaan aamupissi hukkaan niin tää olisi varmasti ollut plussa,jos olisin saanut tehtyä aamuvirtsasta. En ollut kotona yötä.
10645D25-729D-41E6-9314-1EBCA1572022.jpeg

Joo tein äsken ovulaatiotestin,se näyttää tälle...Taitaapi olla plussa tänään,meni vaan aamupissi hukkaan niin tää olisi varmasti ollut plussa,jos olisin saanut tehtyä aamuvirtsasta. En ollut kotona yötä.View attachment 99705

Ovulaatiotestiä ei tarvii eikä pidäkään tehdä aamuvirtsasta. Kokeile illalla uudelleen, ei tuo vielä ihan kauhean tumma ole.

Muoks. Sorry, ei ollut uudet viestit päivittyneet.

OK,jossain luki että aamupissa on hyvää.

Joku muukin miettinyt noita viivanpaikkoja(?)...Mulle tuli näin selvä viivanpaikka jossa punertavaakin väriä.
Voi olla ettei kuvasta näe mutta itse näen. Ei kannata ehkä luottaa siis näihin testeihin? Ennen luotin näihin testeihin eniten. Ei koskaan antanut turhaan mitään väriviivaa edes hentoa. Nyt tässä edellispäivän Rfsu.
https://aijaa.com/yTYVMt

Muokattu viimeksi:
Voisko olla jo kiinnittymisvuotoa?

Sitä tässä toivotaan, vieläkin on pari tippa mutta tosi haalean ruskea ja ei edes kovin huomaa, valkovuodon seassa.

Eilen tuli pikkasen ennemän punertava kerran kun pyyhkäisin se oli limaisa sellasta mutta muuten ei mitään eikä kipuja.

Yöllä taas tuli oksennetua ja oli närästysta

Takaisin