Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla alkoi kaksi päivää sitten tiputellua, siis ihan sellasta vaaleanruskeen vaaleanpunaisen värinen ja just että koko päivänä vaan 2 - 3 tippa. Ei mitään krampailua tai kipua, en nyt tiiä mikä tämäkin mahtaa olla, kuukautisiin noin viiko aika...
Minulla on tullut kiinnittymisvuoto 8dpo. Tippa pari oli.Mulla alkoi kaksi päivää sitten tiputellua, siis ihan sellasta vaaleanruskeen vaaleanpunaisen värinen ja just että koko päivänä vaan 2 - 3 tippa. Ei mitään krampailua tai kipua, en nyt tiiä mikä tämäkin mahtaa olla, kuukautisiin noin viiko aika...
Ystävänpäivän kunniaksi oli tehtävä 4.testi jotta tiedän onko nuo haamut viivanpaikkoja vai ei. Tosi laimeasta pissasta eli ihan kirkkaasta melkein,sain tälläisen.
View attachment 99642
Tässä kuivuneena:
View attachment 99643
Vuodon loppumisesta nyt siis viikko...
Noista ei voi mitenkään erehtyä. Ihan selkeitä plussia on.Eilen nää oli ihan vaaleita hailuroitaLuulen olevani raskaana vuodoista huolimatta niin kauan kunnes lääkäri toteaa kohdun olevan tyhjä:)
Joo no viivanpaikkoja...aika helposti tulee RFSU ja One/Stepiin.Mä en näe noissa missään sun testeissä haamua..
Joo no viivanpaikkoja...aika helposti tulee RFSU ja One/Stepiin. View attachment 99698
Joo no viivanpaikkoja...aika helposti tulee RFSU ja One/Stepiin. View attachment 99698
Siis sun testien pitäis olla jo kiljuvan punaisia, jos olisit raskaana. Sullahan on pian jo uus ovulaatio käsillä, eikö kannattais siirtää jo ajatukset siihen.
Oli. Tässä normaalikuva.Onks tässä jotenki kontrastia tms säädetty?
OK,jossain luki että aamupissa on hyvää.Ovulaatiotestejä (paitsi digi) ei kaiketi kannata aamupissasta tehdä.
Monissa ohjeena klo 10-20 välisenä aikana.
Joo tein äsken ovulaatiotestin,se näyttää tälle...Taitaapi olla plussa tänään,meni vaan aamupissi hukkaan niin tää olisi varmasti ollut plussa,jos olisin saanut tehtyä aamuvirtsasta. En ollut kotona yötä.View attachment 99705
OK,jossain luki että aamupissa on hyvää.
Voisko olla jo kiinnittymisvuotoa?