Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jotain näkyy, mut vaikea vielä sanoa onko viivan alkua vai ei
Tää ylempi oli viivanpaikka, en ollut raskaana. Alempi dpo 9 ja olin raskaana.
View attachment 96071
Minustakin nämä ovat ei herkkiä. Eli normitestejä. Havaitsin että on sama mitä Wishillä myydään ja kuva ihan samanlaisesta testistä ja paketissa maininta 20miu. Suomen firma myy herkkinä testeinä. Eli Pregcheck on herkempi melkeinpä..sillä sain eilen haalean plussan... Nyt ostin huomista varten RFSU herkkätestin. On niin hailakka haamu tämän aamun eka pissasta tässä Liuskassa. Kuvaa tummentamalla saa näkyviin punaisemman viivan. En usko, että on 10miu nämä testit. View attachment 95986 View attachment 95987
Nyt sit kokemuksia pc haamuista testiajan jälkee? Tein tosiaan pari h sitten ja katoin että nega, mut nyt näyttää tolta. Aamulla kyllä tehtävä uus.
Onpa selvä viiva! Tietty kun testiajan jälkeen tullut niin ei luotettava. Mutta voihan se olla plussan alkuakin! Oliko sulla ovis tikutettuna tässä kierrossa?
Mä olen itse kerran pc liuskaan saanut viivam testiajalla olematta raskaana, mut se oli sellainen et ylhäältä selkeempi..
Löysinpäs senkin kuvan! Ovistesti ylempi.
View attachment 96078
View attachment 96079
One stepit on huonoja testejä. Ja ulkomailta saa samoja testejä eri herkkyyksillä, ja sieltähän nuo verkkokauppojen one stepit tilataan eli eivät myy väärillä tiedoilla testejä, ne on vaan huonoja muuten. Pregcheck on myös oikeasti herkempi kuin mitä paketissa lukee, koska se on näyttänyt plussaa jo hcg arvon ollessa 11 eli ei lähelläkään sitä 25.
Vääriä plussia antavia testejä on
RFSUN puikko ja liuska, apteekin ultra. Sofin testi antaa väriekertymää jota saattaa luulla plussaksi. Noihin testeihin en ite luota enää ollenkaan ja tiedä kymmeniä kellä samoja kokemuksia noista.
Parhaimpia on ollut
Pregcheckin liuskat ja puikot
Apteekin perus puikko
Apteq 10 herkkä
Exacto early 10 herkkä
Digit
Tässä vinkkejä jos joku mietiskelee testejä :)
Kiitos vinkeistä! Tuli tarpeeseen Mietinkin milloin testaisi seuraavaksi. En huomenna ainakaan, koska perjantaihin on juuri se 3 pv ekasta plussasta. Eli hCG olisi sitten noussutkin. Ostaisiko saman RFSU herkkätestin, se maksaa vaan 3eur. Apteekissa halvimmat on 6.5eur. Ja RFSU puikko on herkkä.
Piti kysyä mahtaako pieni K-market myydä testejä?
Saan. Niitä saa S marketista 1.90e kaksi kappaletta. Mutta en ole koskaan saanut niihin mitään vaikka on ollut raskauksia 11.Saatko mistään pregcheck?
Saan. Niitä saa S marketista 1.90e kaksi kappaletta. Mutta en ole koskaan saanut niihin mitään vaikka on ollut raskauksia 11.
Kiitos vinkeistä! Tuli tarpeeseen Mietinkin milloin testaisi seuraavaksi. En huomenna ainakaan, koska perjantaihin on juuri se 3 pv ekasta plussasta. Eli hCG olisi sitten noussutkin. Ostaisiko saman RFSU herkkätestin, se maksaa vaan 3eur. Apteekissa halvimmat on 6.5eur. Ja RFSU puikko on herkkä.
Piti kysyä mahtaako pieni K-market myydä testejä?
Saan. Niitä saa S marketista 1.90e kaksi kappaletta. Mutta en ole koskaan saanut niihin mitään vaikka on ollut raskauksia 11.