Plussa vai ei?

Voi kyllä olla myös esim dpo 6-7. En oo siis laisinkaan varma missä mennään. Kuukautiset pitäisi alkaa 8 päivän päästä

Nyt sit kokemuksia pc haamuista testiajan jälkee? Tein tosiaan pari h sitten ja katoin että nega, mut nyt näyttää tolta. Aamulla kyllä tehtävä uus.

Liitteet

• IMG_20201118_165435.jpg
    IMG_20201118_165435.jpg
    8.9 KB · Katsottu: 274
Minustakin nämä ovat ei herkkiä. Eli normitestejä. Havaitsin että on sama mitä Wishillä myydään ja kuva ihan samanlaisesta testistä ja paketissa maininta 20miu. Suomen firma myy herkkinä testeinä. Eli Pregcheck on herkempi melkeinpä..sillä sain eilen haalean plussan... Nyt ostin huomista varten RFSU herkkätestin. On niin hailakka haamu tämän aamun eka pissasta tässä Liuskassa. Kuvaa tummentamalla saa näkyviin punaisemman viivan. En usko, että on 10miu nämä testit. View attachment 95986 View attachment 95987

One stepit on huonoja testejä. Ja ulkomailta saa samoja testejä eri herkkyyksillä, ja sieltähän nuo verkkokauppojen one stepit tilataan eli eivät myy väärillä tiedoilla testejä, ne on vaan huonoja muuten. Pregcheck on myös oikeasti herkempi kuin mitä paketissa lukee, koska se on näyttänyt plussaa jo hcg arvon ollessa 11 eli ei lähelläkään sitä 25.

Vääriä plussia antavia testejä on

RFSUN puikko ja liuska, apteekin ultra. Sofin testi antaa väriekertymää jota saattaa luulla plussaksi. Noihin testeihin en ite luota enää ollenkaan ja tiedä kymmeniä kellä samoja kokemuksia noista.

Parhaimpia on ollut

Pregcheckin liuskat ja puikot
Apteekin perus puikko
Apteq 10 herkkä
Exacto early 10 herkkä
Digit

Tässä vinkkejä jos joku mietiskelee testejä :)

Muokattu viimeksi:
Nyt sit kokemuksia pc haamuista testiajan jälkee? Tein tosiaan pari h sitten ja katoin että nega, mut nyt näyttää tolta. Aamulla kyllä tehtävä uus.

Uutta testiä vaan :) "roskishaamut" voi olla tai olla olematta oikeita. Itse oon saanu todella moniin eri testeihin viivoja kun aika on jo umpeutunu ja ne on jäänyt kaapin päälle tms ja kylpyhuoneessa kosteassa ja lämpöisemmässä tulee parhaimmat roskishaamuviivat :D

Onpa selvä viiva! Tietty kun testiajan jälkeen tullut niin ei luotettava. Mutta voihan se olla plussan alkuakin! Oliko sulla ovis tikutettuna tässä kierrossa?

Mä olen itse kerran pc liuskaan saanut viivam testiajalla olematta raskaana, mut se oli sellainen et ylhäältä selkeempi..

Löysinpäs senkin kuvan! Ovistesti ylempi.
View attachment 96078

View attachment 96079

No onpas sekin ollut selkeä viiva silti! Ei auta kun odottaa aamuun itse ja tehdä sit uus. Yks pc testi on vielä. Siis testiajalla olin näkevinäni todella haamun mut en sitä saanut kunnolla kuvaan. Ei oo ovista tikutettu.. viime viikolla, alkuviikosta taisi olla. Flo ennustanut sen viime viikon keskiviikolle.

One stepit on huonoja testejä. Ja ulkomailta saa samoja testejä eri herkkyyksillä, ja sieltähän nuo verkkokauppojen one stepit tilataan eli eivät myy väärillä tiedoilla testejä, ne on vaan huonoja muuten. Pregcheck on myös oikeasti herkempi kuin mitä paketissa lukee, koska se on näyttänyt plussaa jo hcg arvon ollessa 11 eli ei lähelläkään sitä 25.

Vääriä plussia antavia testejä on

RFSUN puikko ja liuska, apteekin ultra. Sofin testi antaa väriekertymää jota saattaa luulla plussaksi. Noihin testeihin en ite luota enää ollenkaan ja tiedä kymmeniä kellä samoja kokemuksia noista.

Parhaimpia on ollut

Pregcheckin liuskat ja puikot
Apteekin perus puikko
Apteq 10 herkkä
Exacto early 10 herkkä
Digit

Tässä vinkkejä jos joku mietiskelee testejä :)

Kiitos vinkeistä! Tuli tarpeeseen Mietinkin milloin testaisi seuraavaksi. En huomenna ainakaan, koska perjantaihin on juuri se 3 pv ekasta plussasta. Eli hCG olisi sitten noussutkin. Ostaisiko saman RFSU herkkätestin, se maksaa vaan 3eur. Apteekissa halvimmat on 6.5eur. Ja RFSU puikko on herkkä.
Piti kysyä mahtaako pieni K-market myydä testejä?

Ääh tää katkee tuolta loppupäästä :sad001:sad001:sad001 varmaan siis joku väärä haamu.

Liitteet

• IMG_20201118_180544.jpg
    IMG_20201118_180544.jpg
    23.8 KB · Katsottu: 304
Kiitos vinkeistä! Tuli tarpeeseen Mietinkin milloin testaisi seuraavaksi. En huomenna ainakaan, koska perjantaihin on juuri se 3 pv ekasta plussasta. Eli hCG olisi sitten noussutkin. Ostaisiko saman RFSU herkkätestin, se maksaa vaan 3eur. Apteekissa halvimmat on 6.5eur. Ja RFSU puikko on herkkä.

Saatko mistään pregcheck?

Ihmemaanlapsi mun mielestä haamu... näin itse tulkitsen. Toki en oo ite pc saanut mitään mut vuonna 2016 haamu joka tuli kahteen testiin sit pois.. oli varmaan kemiallinen mut toi sun on selkeämpi... huomista jännätessä

Ite en koske noihin RFSU testeihin. Tekisin Pregcheckin liuskoja tai puikkotestejä koska ne on herkkiä myös reagoimaan :) Jos ostaa 2 pakkauksen apteeksita esim Apteq testejä niin yhden hinta on noin 5€ tulevaa ajatellen jos tilaa verkkoapteeksita niin 7 eurolla saa 2 Apteq testiä eli yhden hinta on silloin 3,5€ ja itse mieluummin maksan tosta vähän enemmän kun se on luotettavampi :)

Saan. Niitä saa S marketista 1.90e kaksi kappaletta. Mutta en ole koskaan saanut niihin mitään vaikka on ollut raskauksia 11.

Hmm kuulostaa hassulta. Onko ollu varmennettuja raskauksia ja luotettavia muut testit? Mietin kun niin monet antaa viivoja vähän arvalla nykyään ja jotkut merkit antaa lähes joka testiin itellä haamuja mutta ne ei ikinään oo ollu mitään eikä ns itelle paremmat testit oo näyttäny mitään.

K- Marketeissa on meilläpäin ainakin vaan RFSU testejä. Hitsi jos ei se PC toimi sulla, mutta melki sit tekisin vaan jonkun apteekin vähän kalliimman puikko tai kasettitestin, sen pitäs kyllä jo näyttää jos se aiempi haalea on ollu oikea plussa :)

Mulla RFSU ollut oikeassa paitsi yks josta ei tiedä. Mä oon siis ollut joko raskaana tai useampi kemiallinen ja 2 todettua km ja kkm sekä tm jne.. nyt onnellisesti raskaana puolivälin ylikin jo :) Mulla digi näytti raskaana eikä viikkoja vaik viikkoja oli jo 6 !! Ja muutenkin haamua vaan näytti niin jätin digit pois ku mulla ei erity kunnolla hcg virtsaan vaan tyttö niin liikkuvaa sorttia et pakko nyt uskoa. Toki verikoe ja terkka sen varmisti mut pelkäsin digin tekoa jos ei oliskaan tullu se 3+.. joten en enää pelkojen takia testannut

Takaisin