Plussa vai ei?

Vähän henkilökohtainen kysymys, mutta millon viimeksi on ollut suojaamatonta seksiä?
Jos hcg on ollut 1,5vko sitte tuon 2,3 viivat ei vahvistu ja viimeisimmästä yhdynnästä on kuukausi niin pidän kyllä erittäin epätodennäköisenä että olisit raskaana.
Ikäväähän se on kun paljon raskautta toivoo. Onneks sulla on toi gyne niin hän osaa sit katsoa mikä on tilanteesi.

Se tässä hämärää onkin... On joillakin käynyt niin mutta todella harvinaista. Taidan olla luulosairas:sorry:.. Mutta vuoto on niin niukkaa että ei kuukautisiksi voi sanoa. Ja pyyhkiessä vain tulee. Ei siteeseen asti. Ja on ruskehtavaa eikä punaista. :angel1

En noissa näe mitään.
Miten raskaus on voinut alkaa 4vkoa sitten? Kun alkukuusta kirjoittelit myös ja silloin oli parisen viikkoa siitä kerrasta mistä olisit voinut olla raskaana?

Onneksi sulla se gyne niin selviää tilanne.

Joo onneksi ei enää kauaa aikaa gyneen...
Mä näin haamun. Voi olla että silmät vain näkee mutta ei olekaan. Tosin aina olen ennenkin havainnut haamujen haamut ennen testin plussaa... Voin laittaa tänne 2v takaisen plussan. Ette varmaan erota siitä viivaa mutta minä erotin. Ja raskaus oli jo 4+ viikoilla tuossa kohdin kun RFSU liuska tosiaan näytti tältä.
IMG-20180725-WA0032.jpeg

Tässä muokattu nuoli kohtaan jossa näen haamun. Ettekö te näe siis...? Ja alla on Pregcheckin ohjeen mallikuvat miltä positiivinen näyttää.. Minusta mun näyttää tuolta alemmalta jossa haamuviiva.
IMG_20201024_105859.jpg

Liitteet

• 20180808_145256.jpg
    20180808_145256.jpg
    24.1 KB · Katsottu: 298
  • 20180725_191227.jpg
    20180725_191227.jpg
    9.5 KB · Katsottu: 302
  • IMG-20180725-WA0028.jpg
    IMG-20180725-WA0028.jpg
    8.6 KB · Katsottu: 282
Muokattu viimeksi:
En noissa näe mitään.
Miten raskaus on voinut alkaa 4vkoa sitten? Kun alkukuusta kirjoittelit myös ja silloin oli parisen viikkoa siitä kerrasta mistä olisit voinut olla raskaana?

Niin siis laskin kiinnittymisestä. En kuten normaalisti vaan siitä koska ois kiinnittynyt. Eli ei voi olla mahdollista... Mulla vaan ei koskaan oo menkat ollut myöhässä. Nyt loppui ku seinään... Ja viime menkat tuli normaaliin aikaa eli Kp29 mut kesti 4vrk ja oli niukat. Nyt eilen tuli pyyhkiessä vähän ja pari tippaa siteeseen eikä muuta.

En noissa näe mitään.

Moi NewMoon! :) No mitäs sinulle kuuluu? Pitkästä aikaa. Minä siis tein nämä testit siksi,kun vuoto ei alkanutkaan,eli nyt kuukautiset jäi pois...Jos muistat niin viimekuussahan luulin raskautuneeni,ja lyhyet menkat tuli,mutta oli niukemmat kun normaalisti, eilen alkoi muka menkat,ne loppui heti. Tässä tää yksi testi kuvattuna ohjeiden ja positiivinen negatiivinen ohjelappunen alla vielä. Anteeksi taas et pommitan. On vaan hiljainen koko palsta. Tietysti kun vkl,
IMG_20201024_075528.jpg

Mut eihän sitä kiinnittymistä voi edes tietää millään? Tiputteluvuoto kierrossa ei ole (aina) kiinnittymisestä.
Nyt jos sulla niukka vuoto ja n. Kk sitten sama viimeksi niin eiköhän ne menkat ole. Ne voi muuttua ja olla erilaisia eri kierroissa vaikkei aiemmin ole ollut.

Voi olla että joku noissa teisteissä viivaa näkee, minä en valitettavasti. Jos se ainoa kerta milloin raskaus olisi mahdollinen on ollut syyskuussa, olisi testissä jo kunnon viiva.
Toki kaikenlaisia oireita voi olla ja ne vaikuttaa raskausoireilta olematta niitä kuitenkaan.
Itsellänikin yrityksen aikana ehti olla joka kierrossa ties kuinka paljon "raskausoireita" vaikken raskaana ollutkaan. Ja monet kerrat kun mun vuoto oli normaalista poikkeavaa testasin josko olisikin raskaana.

Tsemppiä! Varmasti rankkaa olla vauvakuumeinen ja ei pääse yrittämään ❤️

Joo no toi aamun RFSU testi oli yllättävä tuloksellaan. Mä näen siinä kyllä plussan. Ja se ilmestyi melkein heti testiin...
IMG_20201024_073442-01.jpeg

Mitä ootte mieltä. :shy: Itte nään viivan ja ihan snadisti väriä, mutta kierto on nyt 21/27. Dposta en oo ihan varma. Mutta noin 7-9 :hungry:

Liitteet

• B966DF7F-F9DE-489D-A253-130B6369BB6D.jpeg
    B966DF7F-F9DE-489D-A253-130B6369BB6D.jpeg
    26.6 KB · Katsottu: 322
Hei taas
Mä testasin pari negaa välissä sen jälkeen kun laitoin teille niistä mahdollisista haamuista kuvat, lauantai aamuna vielä testasin koska illalla tiedossa oli saunailta, testi nega joten otinpa rai rai muutaman siinä ihan tyytyväisenä.
IMG_20201026_075923.jpg
Eilen en testannu mutta tänään sit aattelin et testataan ny viä ku ei oo menkkoja näkyny ja kierukka poistettu 17.9. no yllätyin sillä tulos oli nyt positiivinen ! Tässä vielä kuva tämän aamuisesta, ja voin sanoo että noi one stepin herkät testit ei oo kyllä nii hyviä ku esim tää rsfu koska viiva on hyvin selkeä siinä! Täällä nyt siis jännäillään ja odotellaan ja varmasti vielä testsilen et vahvistuuko viivat

Hei taas
Mä testasin pari negaa välissä sen jälkeen kun laitoin teille niistä mahdollisista haamuista kuvat, lauantai aamuna vielä testasin koska illalla tiedossa oli saunailta, testi nega joten otinpa rai rai muutaman siinä ihan tyytyväisenä. View attachment 95122 Eilen en testannu mutta tänään sit aattelin et testataan ny viä ku ei oo menkkoja näkyny ja kierukka poistettu 17.9. no yllätyin sillä tulos oli nyt positiivinen ! Tässä vielä kuva tämän aamuisesta, ja voin sanoo että noi one stepin herkät testit ei oo kyllä nii hyviä ku esim tää rsfu koska viiva on hyvin selkeä siinä! Täällä nyt siis jännäillään ja odotellaan ja varmasti vielä testsilen et vahvistuuko viivat

Hei taas! Oi onnea J3nni! Minä ainakin näin jo perjantaina sulla positiivisen tuloksen. Postasit ne kolme testiä. Jokaisessa on positiivinen... Kuten sanoin mulla on ns.viivasilmät eli osaan nähdä tarkasti jos on heikko viiva joka on myös. Positiivinen tulos.

Äääääh. Lankesin vielä testaamaan päiväpissasta pikkulirusta. PCllä. Miksi saan haamua edelleen vaikka en muka ole raskaana. Gynellä käyty hän ultrasi. Ei mitään erityistä. Sanoi vain että jos menkat jatkuu outoina otetaan verikokeita.
IMG_20201027_133215~2.jpg

Avena1234 kyllä mä nyt uskoisin labran hcg- tulosta ja lääkäriä joka ultrannut. Nuo r-testit myös mielestäni negoja. Ja jos viimeisimmän yhdynnän jälkeen on tulleet jo kahdet menkat (vaikkakin niukat).:sad001

Vaikka onkin tyhmää säästää vanha testi nii ihan vertailun vuoksi jätin. Ei näy kamerassa niin hyvin kun itelle mutta tuli ihan parissa minuutissa tuo heikko viiva tuossa alemmassa jonka tein äsken. Nää on siis raskauskeijulta ostettu one step puikkotestejä, ja onks nää oikeesti tälläsiä viivanpaikka testejä:mad: katon siis aina aluks ettei näy viivaa ennenkun edes testaan mut silti sieltä tulee tällänen. :sad001 Jos sitä malttais odottaa ensviikkoon jolloin menkkojen pitäisi alkaa ja testaisi sitten pc:tä :shifty:

Liitteet

• 7451FA56-B4F6-4229-9642-A66FD14384E6.jpeg
    7451FA56-B4F6-4229-9642-A66FD14384E6.jpeg
    16.2 KB · Katsottu: 283
Vaikka onkin tyhmää säästää vanha testi nii ihan vertailun vuoksi jätin. Ei näy kamerassa niin hyvin kun itelle mutta tuli ihan parissa minuutissa tuo heikko viiva tuossa alemmassa jonka tein äsken. Nää on siis raskauskeijulta ostettu one step puikkotestejä, ja onks nää oikeesti tälläsiä viivanpaikka testejä:mad: katon siis aina aluks ettei näy viivaa ennenkun edes testaan mut silti sieltä tulee tällänen. :sad001 Jos sitä malttais odottaa ensviikkoon jolloin menkkojen pitäisi alkaa ja testaisi sitten pc:tä :shifty:

Onko nuo herkkiä testejä? Mä otin valokuvan aina testistä ennen testausta jotta näkee onko eroa. Tässä PC ennen testausta ja huomaa helposti millainen viivanpaikka siinä on. Näkyy kontrolli ja testiviiva paikat. Näettekö te?
IMG_20201027_133007.jpg
IMG_20201027_135506.jpg

Onko nuo herkkiä testejä? Mä otin valokuvan aina testistä ennen testausta jotta näkee onko eroa. Tässä PC ennen testausta ja huomaa helposti millainen viivanpaikka siinä on. Näkyy kontrolli ja testiviiva paikat. Näettekö te? View attachment 95234 View attachment 95235

on herkkiä testejä. Siks mä just aina katon helkutin tarkkaan että testissä ei oo viivan paikkaa ennenkun testaan. :sad001

on herkkiä testejä. Siks mä just aina katon helkutin tarkkaan että testissä ei oo viivan paikkaa ennenkun testaan. :sad001

Ok. Tuo näyttää selvästi viiva paikalta mutta voihan se olla plussa koska alemmassa on hiukkasen minusta väriäkin. Mikä kp sait tämän tuloksen?

Takaisin