Onko kellään ollu n.3-4päivää ovulaation jälkeen munasarjassa kipua?![]()
On. Ja nytkin on vaikka dpo13.. joillakin se voi tarkoittaa raskautta, mutta siis luultavasti keltarauhanen kipuilee. Mulla ei tarkota raskautta ainakaan..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onko kellään ollu n.3-4päivää ovulaation jälkeen munasarjassa kipua?![]()
Okei, toivottavasti ohimenevää..
View attachment 94706 View attachment 94703
Tässä on kuva testistä testiajan sisällä ja löysin engl.sivulta sovelluksen Iphonelle joka näyttää onko testi positiivinen vai ei kääntämällä värit. Alemmassa näkyy selvästi mielestäni haalea viiva...ja kuva on otettu siis 4 minuuttia testistä. Eli onko selitettävissä mielestänne muutoin? Jos olette kiinnostuneet sovelluksesta se löytyy Iphonelle AppStoressa nimellä Pregnancy test checker.
Moni testi antaa voimakkaampaakin viivaa ilman raskautta. Onko raskausoireita? Pääsisitkö verikokeeseen?

Niin no,mulla aina olleet menkat todella runsaat ihan hyytymiä tullut. Ehkä mä siis vaan toivon liikaa raskautta ja siksi tämä jatkuva pohtiminen täällä. Pyydän anteeksi jos olen ollut rasittava...En ole parisuhteessa mutta vauvakuume on nyt kova. Ikää on 37v. Lyhyt suhde oli ja sen vuoksi tämä raskaus epäilys heräili koska rakastelu oli 3 krt ovulaation aikaan tai sen jälkeen. En muista tarkkaan koska oviskivut oli,taisi olla lauantaina 12.9.20 ja rakastelu tapahtui sunnuntaina. Tiedän ovulaation siitä kun saan kovia kipuja alavatsaan. Kestää n.4minuuttia. Nyt siis olisi uuden oviksen aika. Eilen jo odottelin kipuja ei ole vielä ilmaantunut. Mulla ollut aina ovulaatio joten ei se poiskaan nyt pitäisi jäädä. Nyt kiertopv on 16. Toivon että olisi raskaus ja ovis siis jäisi pois. Jänniä aikoja.Negatiivinen on.
Kannattaa siirtyä oviksen testaamiseen (vai oliko yritys päällä?).
Joskus ne menkat vaan on erilaiset ja raskauteen viitaavia oireita voi olla ilman raskauttakin. Yrityksen aikana itsellä oli todella vaihtelevia oireita joka kierrossa ja menkatkin saattoi joskus olla harvinaisen niukkoja, muistaakseni ainakin ovuloimattomassa kierrossa näin.
MOI NewMoon.Negalta noi valitettavasti näyttää.
Mulla kyseiseen testiin ilmestyi viiva jo ennen kuin kontrolliviiva tuli näkyviin ja kuivuessa vaan vähän vahvistui viiva, ei hävinnyt.
Tässä se ultra (avattuna). Ylempi testiajalla ja alempi kuivana.
View attachment 94677
Mikä tämä viiva tässä sitten on? View attachment 94696
Uiii tossa näkyy hyvinkin viiva ja näyttää että olisi vahvistunut.
Avena1234 tossa avatussa kuvassa kyllä nään miekin vaalean viivan!
Josko siellä pieni olis kyydissä kuitenki vaikka en aiemmissa nähnyt viivaa
Ja ei et ole ollut rasittava, pahoittelut mie taisin hiukan kärkkäästi aiemmin kommentoida asioita!