Plussa vai ei?

Onko kellään ollu n.3-4päivää ovulaation jälkeen munasarjassa kipua?:sad001

On. Ja nytkin on vaikka dpo13.. joillakin se voi tarkoittaa raskautta, mutta siis luultavasti keltarauhanen kipuilee. Mulla ei tarkota raskautta ainakaan..

98AABA80-9A44-48D1-935F-6B72A4429520.jpeg
E9F9A4BF-D696-4879-9FD3-B5841F9E12D0.jpeg

Tässä on kuva testistä testiajan sisällä ja löysin engl.sivulta sovelluksen Iphonelle joka näyttää onko testi positiivinen vai ei kääntämällä värit. Alemmassa näkyy selvästi mielestäni haalea viiva...ja kuva on otettu siis 4 minuuttia testistä. Eli onko selitettävissä mielestänne muutoin? Jos olette kiinnostuneet sovelluksesta se löytyy Iphonelle AppStoressa nimellä Pregnancy test checker.

Jokainen saa olla mitä mieltä haluaa, mut miusta myös nuo on negatiivisia.
Raskaus kyllä pääsääntöisesti näkyy testissä ilman mitään värien säätämistä:happy:
Millon siulla olis pitäny kuukautiset alkaa?

View attachment 94706 View attachment 94703
Tässä on kuva testistä testiajan sisällä ja löysin engl.sivulta sovelluksen Iphonelle joka näyttää onko testi positiivinen vai ei kääntämällä värit. Alemmassa näkyy selvästi mielestäni haalea viiva...ja kuva on otettu siis 4 minuuttia testistä. Eli onko selitettävissä mielestänne muutoin? Jos olette kiinnostuneet sovelluksesta se löytyy Iphonelle AppStoressa nimellä Pregnancy test checker.

Moni testi antaa voimakkaampaakin viivaa ilman raskautta. Onko raskausoireita? Pääsisitkö verikokeeseen?

Ja jos nyt niin on, että oot raskaana ni hieno juttu! Kannattaa kuitenki nyt varmaan odottaa muutama päivä ja sit tehä se digi, eikä enää pähkäillä näitä tikkuja/puikkoja.

Moni testi antaa voimakkaampaakin viivaa ilman raskautta. Onko raskausoireita? Pääsisitkö verikokeeseen?

Jann Nita ja Muut... Joo en enää tee yhtään puikkoa. Koska ensi viikolla tulee digi testi postissa. Alavatsakivut jotka ei kuulu normaalisti mulle. Pissatulehdusnäyte puhdas ja muut. Olen ollut 11 kertaa raskaana ja satun olleeni aina etukäteen tietoinen asiasta vaikka testi oli eri mieltä jo ennen muinoinkin. Kaikki raskaudethan on erilaisia. Oireita on mutta en niitä rupea latelemaan koska keksitte niihinkin varmasti muita syitä heti.

Miun mielestä sie kysyt mielipidettä muttet kestä siihen muita vastauksia kun et testi olis positiivinen vaikka siltä ei näytä? Jos oot niin varma, että oot raskaana ni miks täällä kyselet testien kanssa jos muut ei saa sanoa mielipidettä?

Turha tästä varmaan vääntää, joko oot raskaana ja testi ei vielä näytä tai sit et oo raskaana. :happy:

Muokattu viimeksi:
Niin, itekkin vaan tarkoitin, että jos on kuukautiset olleet ja testi negatiivinen, niin valmistautuisin jo seuraavaan ovulaatioon, ettei menis yrityskierrokset hukkaan :)

Useinhan, jos plussaa myöhään ovulaatio on ollut myöhemmin ja raskaus näkyy sen takia vasta myöhäisemmillä kierronpäivillä testissä :)

Negatiivinen on.
Kannattaa siirtyä oviksen testaamiseen (vai oliko yritys päällä?).
Joskus ne menkat vaan on erilaiset ja raskauteen viitaavia oireita voi olla ilman raskauttakin. Yrityksen aikana itsellä oli todella vaihtelevia oireita joka kierrossa ja menkatkin saattoi joskus olla harvinaisen niukkoja, muistaakseni ainakin ovuloimattomassa kierrossa näin.
Niin no,mulla aina olleet menkat todella runsaat ihan hyytymiä tullut. Ehkä mä siis vaan toivon liikaa raskautta ja siksi tämä jatkuva pohtiminen täällä. Pyydän anteeksi jos olen ollut rasittava...En ole parisuhteessa mutta vauvakuume on nyt kova. Ikää on 37v. Lyhyt suhde oli ja sen vuoksi tämä raskaus epäilys heräili koska rakastelu oli 3 krt ovulaation aikaan tai sen jälkeen. En muista tarkkaan koska oviskivut oli,taisi olla lauantaina 12.9.20 ja rakastelu tapahtui sunnuntaina. Tiedän ovulaation siitä kun saan kovia kipuja alavatsaan. Kestää n.4minuuttia. Nyt siis olisi uuden oviksen aika. Eilen jo odottelin kipuja ei ole vielä ilmaantunut. Mulla ollut aina ovulaatio joten ei se poiskaan nyt pitäisi jäädä. Nyt kiertopv on 16. Toivon että olisi raskaus ja ovis siis jäisi pois. Jänniä aikoja.

F7CA9693-4F20-4917-8BE1-2D3F845038CD.jpeg
Negalta noi valitettavasti näyttää.

Mulla kyseiseen testiin ilmestyi viiva jo ennen kuin kontrolliviiva tuli näkyviin ja kuivuessa vaan vähän vahvistui viiva, ei hävinnyt.

Tässä se ultra (avattuna). Ylempi testiajalla ja alempi kuivana.

View attachment 94677
MOI NewMoon.
Avasin nyt sitten tuon Ultran ja katsoin ilman heijastavaa lasia (ja jokaisessa testissä ollut siinä muovisuojassa kolhuja jotka heijastaa vielä eri tavoin!?). On kuivunut siis,testi,ja näen siinä myös sen vaaleanpunaisen viivan. Mutta erittäin vaalean. Laitan kuvan. En jaksaisi odottaa enää yhtään,testi digitaalinen siis,tulee postissa ensi viikon lopussa varmaan.

Avena1234 tossa avatussa kuvassa kyllä nään miekin vaalean viivan!
Josko siellä pieni olis kyydissä kuitenki vaikka en aiemmissa nähnyt viivaa:happy:
Ja ei et ole ollut rasittava, pahoittelut mie taisin hiukan kärkkäästi aiemmin kommentoida asioita!

Uiii tossa näkyy hyvinkin viiva ja näyttää että olisi vahvistunut.

Joo mutta ongelmana tossa oli, että sehän on ihan vaaleanpunainen melkein koko testinäyttö. Vaikka kuva otettu juuri sen 5 min. Kohdalla.
IMG_20201009_210123.jpg

Niin että onko tossa viiva keskellä,mutta tummempi kun koko se muu alue. Omituinen tulos. Mutta tosiaan kuivuttuaan siinä näkyi se vaalea punerva viiva. Olisko vaan viivanpaikka.
IMG_1480.JPG

Ja tässä kuvassa myös on vasemmalla vaalea pinkki viiva. Tämä otettu testin kuivuttua.
En ole näitä Ultra testejä kyllä ennen elämässäni tehnyt. Suosin ennen RFSU testejä. Liuskoja siis. Niissä tosin mulla joskus näkyy tosi myöhään vasta kun hormonia on veressä paljon.
Odotan josko tänään postissa tulisi Clearblue testipaketti. Siinä on 2kpl, toinen on viikkodigi ja toinen sellainen tavallinen viivatesti. Olisko ollut Plus niminen. Maksoi vain 16.5e0 kotitesti.fi stä.

Liitteet

• IMG_20201011_151240.jpg
    IMG_20201011_151240.jpg
    10.4 KB · Katsottu: 243
Muokattu viimeksi:
Avena1234 tossa avatussa kuvassa kyllä nään miekin vaalean viivan!
Josko siellä pieni olis kyydissä kuitenki vaikka en aiemmissa nähnyt viivaa:happy:
Ja ei et ole ollut rasittava, pahoittelut mie taisin hiukan kärkkäästi aiemmin kommentoida asioita!

Kiitos samoin. Joskus menee pinna kireälle, kun miettii näitä asioita liikaa. On vain mukava miettiä yhdessä täällä. Olen sinkku joten ei ole mahdollisuutta miehelle kertoa tästä. No on enää 1,5vko aikaa ennen seuraavia kuukautisia. Mutta asia selvinnee ennen sitä koska ostin sen digitaalisen testin netistä. Sillä sain viime raskaudessa keskiviikkona(kesällä) negatiivisen tein päiväpissasta ja seuraavana päivänä tulikin positiivinen. Mutta raskaus oli tosi alussa silloin. Nyt olisi jo menossa 5.raskausvko. Ja Hedelmöitys olisi ollut tosi myöhään eli siksi saan negatiivisia.
Hämmentävää on että nyt on kiertopäivä 17.ja ovis kivut loistaa edelleen poissaolollaan. Eilen odotin ja ei... Ei mitään. Sama jomotus ja vihlontakipu jatkuu alavatsassa ja kohdun seudulla ja munasarjoissa(?)... Ei ole normaalia...

Ääh kuinka voikin olla inhottavaa tää kipuilu tuolla munasarjassa tai jossain :sad001

Muokattu viimeksi:
EC43B2F4-CF74-4F2A-A945-D2CD1FB9C944.jpeg
Noniin heipsan taasen rakkaat ystäväni ❣️ Tein kuin teinkin RFSU liuskatestin nyt odotellessa huomista postia,tuo postinmuutos ärsyttää suunnattomasti koska postia ei saa enää tiistaisin eikä perjantaisin (joten malttamaton olin sittenkin)..!
Oireet vaan senkun jatkuvat,nyt seuraksi tullut unettomuus...edelleen raskaanaolo-fiilis vahvana,vatsakivut alavatsalla.
Nita: etkö sinä ollut joka näki plussani perjantai illan testissä joka oli herkkä (apteekin ultra,10iU)?ihanaa,taitaa olla vahvistunut, koska sain haamun äsken RFSU testiinkin!
Ja se katosi tietysti siis haaleni taas,5 min.testiajan jälkeen,ja testiä ei saa tulita enää. Eli luotan siis tähän?
Tässä se testi 4 min.kohdalla. En ole muokannut kuvaa,anteeksi jos kuvanlaatu huono ja valaistus vessassa huono.

5E57F7C3-59BF-4BD0-8472-3AA9AC34F80A.jpeg
8A211F92-1AC5-4B5F-A6A1-F0238FAD50F1.jpeg
Noniin heipsan taasen rakkaat ystäväni ❣️ Tein kuin teinkin RFSU liuskatestin nyt odotellessa huomista postia,tuo postinmuutos ärsyttää suunnattomasti koska postia ei saa enää tiistaisin eikä perjantaisin (joten malttamaton olin sittenkin)..!
Oireet vaan senkun jatkuvat ja nyt seuraksi on tullut unettomuus...edelleen raskaanaolo-fiilis vahvana,alavatsakivut,pissalla ravaaminen...
Nita: etkö sinä ollut joka näki plussani perjantai illan testissä joka oli herkkä (apteekin ultra,10iU)?ihanaa,taitaa olla vahvistunut, koska sain haamun äsken RFSU testiinkin!
Ja se katosi tietysti siis haaleni taas,5 min.testiajan jälkeen,mutta siis ohjeessa lukee testiä ei saa enää senjälkeen tulkita.
Eli luotan siis tähän?että positiivinen. Hirveen ohut viiva kyllä...
Tässä se testi 4 min.kohdalla. En ole muokannut kuvaa,anteeksi jos kuvanlaatu huono ja valaistus vessassa huono.

Takaisin