Plussa vai ei?

Hei kaikki

En olekaan raskaana. Harmittaa kovasti, harmittaa se hoitajan asenne että menee varmistamaan ja sanomaan että on se vauvan syke ja ihan varmana itsestään. Olen pettynyt kaikesta, ei siinä ultrassa näkynyt mitään. En tiedä jaksaako tästä yritää enemmän, toisaalta en viiti luovuutta näin helposti...
Anna aikaa itsellesi, ei tarvitse heti tehdä päätöksiä suuntaan tai toiseen. Voimia sinulle :Heartred

Hei kaikki

En olekaan raskaana. Harmittaa kovasti, harmittaa se hoitajan asenne että menee varmistamaan ja sanomaan että on se vauvan syke ja ihan varmana itsestään. Olen pettynyt kaikesta, ei siinä ultrassa näkynyt mitään. En tiedä jaksaako tästä yritää enemmän, toisaalta en viiti luovuutta näin helposti...
Voi ei :sorry: Kannattaa kyllä ehdottomasti olla yhteydessä sinne neuvolaan ja antaa palautetta asiasta. Täytyyhän nyt heidänkin siellä sitten päivittää ammattitaitoa:mad:
Tsemppiä ja anna tosiaan aikaa itsellesi oli se sitten paljon tai vähän :Heartred

Hei kaikki

Olisko se luvattu sydämen syke ollut se suonen virtaus ääni, muistuttaa todella paljon vauvan sykettä! Voimia teille! Korkeelta putoominen on raskasta!

Voi ei! Oletko vielä yhteydessä neuvolaan? Sinuna olisin ja sanoisin tästä. Tsemppiä sulle ❤️ onko sulla edelleen menkat pois? Saitko siihen lääkettä.

Juu menkkoja ei näy, siis ensin oltiin ultrassa että juu siinä se onkin sitten oltiin että ei siellä olekaan kai mitään. Että ei näy ja että mulla on taaksepäin kallistunut kohtu. Ne sanoi että odottaa pari KUUKAUTTA että kyllä ne menkat joskus sieltä tulee

Juu menkkoja ei näy, siis ensin oltiin ultrassa että juu siinä se onkin sitten oltiin että ei siellä olekaan kai mitään. Että ei näy ja että mulla on taaksepäin kallistunut kohtu. Ne sanoi että odottaa pari KUUKAUTTA että kyllä ne menkat joskus sieltä tulee
Jos teillä vain on varaa, niin käy gynellä jollain yksityisellä lapsettomuusklinikalla. Sieltä saa lääkkeet kierron tasaamiseen heti. Tympeää kohtelua olet saanut julkisella.

Ja ihan kamalaa tuo, että neuvolan th on väittänyt varmasti kuulleensa sikiön sydänäänet, vaikka et ollut edes raskaana. Tuollaista ei saa tapahtua. Ihan samalla tavalla hän saattaa kuunnella jotain ihan vääriä ääniä sikiön sydämen sijasta sitten kun oikeasti olet raskaana, eli aivan yhtä tyhjän kanssa silloinkin.

Muokattu viimeksi:
Eikö täällä ole testaajia? Mie käyn kyttäilee et joko joku plussaillu tai haamuillu!

Mulla pitäs huomenna täti tulla kylään. Jos ei niin juoksen illalla kauppaan testi ostoksille.

Tänään oli pikkuhousunsuojassa pienenpieni tuhru verta joka oli mulle poikkeus normi kiertoon. Kp. 27/28

Muokattu viimeksi:
Dpo 7 tai 8

Liitteet

• PhotoGrid_1589274911162.jpg
    PhotoGrid_1589274911162.jpg
    23.2 KB · Katsottu: 291
Mä sain rfsu:lla tämmöset dpo9 ja 10. Nää testit on tehty iltapäivällä. Sillon tuli selkeämmät viivat kuin aamulla. Suosittelen sitä. Ja nega on aina ollu nega.
1589281734004.jpg

Karhuemolla näkyy minunkin mielestä haamu. :happy: Pregcheckille ääni täältä tai sitten CB digille, mutta digi ei ehkä vielä ekan haamun aikaan näytä. Toisaalta digiplussa on ainakin helppo tulkita.

Hei! Mulla sellanen tilanne että kierukka oli ollut kuukauden irti paikaltaan joten ei ole ollut ehkäisyä ja seksiä on ollut. Nyt sit jännitetään että oonkohan raskautunut sillä aikaa. Lapsia on kaksi jo. Oon tehnyt nyt kolme testiä (pregcheck puikko ja kaksi pregcheck liuskaa) ja kaikissa joku!?! Laitan kuvat.. Niistä liuskoista koitan saada kuvaan näkymään.

Mitään hajua kierrosta ei ole.

Liitteet

• Screenshot_20200512_170141_com.android.gallery3d.jpg
    Screenshot_20200512_170141_com.android.gallery3d.jpg
    8.3 KB · Katsottu: 283
  • Screenshot_20200512_170233_com.android.gallery3d.jpg
    Screenshot_20200512_170233_com.android.gallery3d.jpg
    10.6 KB · Katsottu: 285
Hei! Mulla sellanen tilanne että kierukka oli ollut kuukauden irti paikaltaan joten ei ole ollut ehkäisyä ja seksiä on ollut. Nyt sit jännitetään että oonkohan raskautunut sillä aikaa. Lapsia on kaksi jo. Oon tehnyt nyt kolme testiä (pregcheck puikko ja kaksi pregcheck liuskaa) ja kaikissa joku!?! Laitan kuvat.. Niistä liuskoista koitan saada kuvaan näkymään.

Mitään hajua kierrosta ei ole.

Mun silmiin noi on otettu aika huonosta kuvakulmasta että voisi mitään viivasta sanoa, saisitko otettua uuden kuvan luonnonvalossa ja aika suoraan yläpuolelta?

Takaisin