Plussa vai ei?

Siis heitänkö kuuseen kaikki testit vai mitä? Labrassa pissanäytteen raskaustesti negatiivinen. :sad001 vai ottivatko liian aikasin sit.
 
Siis heitänkö kuuseen kaikki testit vai mitä? Labrassa pissanäytteen raskaustesti negatiivinen. :sad001 vai ottivatko liian aikasin sit.

Aika outoa. Testit ovat olleet mielestäni hyvin selviä positiivisia. Noin vahvoilla viivoilla voisit kokeilla tehdä digin? Pääsetkö uudelleen verikokeisiin? Tsemppiä.
 
Verikokeisiin meen perjantaina, pissatesti siis heillä nega. (Ei aamu pissasta)
Digin meinasin tehdä lauantaina aamulla kun sillon olis yhet iltajuhlat. (En siis käytä alkoholia muutenkaan kun vain n.1 siiderin verran ehkä kahdesti vuodessa) mut meinasin että en ota sitäkään tietty jos on mahdollisuus että raskaana.
 
Siis heitänkö kuuseen kaikki testit vai mitä? Labrassa pissanäytteen raskaustesti negatiivinen. :sad001 vai ottivatko liian aikasin sit.

Ehkä liian aikasin, mulla ollut ultra viikolla 5 ja lääkäri väitti että en ole raskaana ei näy mitään. 2 viikoa myöhemmin menin uudestaan ja siellä pikkuinen olikin ja sydän löi vauhdilla
 
Verikokeisiin meen perjantaina, pissatesti siis heillä nega. (Ei aamu pissasta)
Digin meinasin tehdä lauantaina aamulla kun sillon olis yhet iltajuhlat. (En siis käytä alkoholia muutenkaan kun vain n.1 siiderin verran ehkä kahdesti vuodessa) mut meinasin että en ota sitäkään tietty jos on mahdollisuus että raskaana.

Kannattaa ottaa huomioon että labrassa ne virtsa testit on usein pyynnöllä U-hcg-o eli pikatesti joka tehdään kasettiraskaustestillä, eli vähän parempi toki kuin markettitesti, mutta sekin vaatii sen että virtsa ollut rakossa tarpeeksi kauan ja varhaisessa vaiheessa on suuri merkitys onko aamuvitsasta vai ei (hormonitaso aamulla vahvin). Eli ei kannata heittää kirvestä kaivoon.
 
Antaako nuo rsfu:n herkät puikkotestit muille viivanpaikkoja / hailukoita plussia? Mulla nyt tullut seuraavanlaisia, menkat myöhässä kaksi päivää ja tänään tehty testi kyllä aivan blanco.. ylhäältä alaspäin: dpo 11, dpo 13 ja tänään dpo 17. Ovista en kyllä tikuttanut, mutta iso veikkaus ajankohdasta :bag:


DD45D8CE-FD40-4122-8B78-359CB0ACF2AA.jpeg
 
Mulla taas viivat vahvistuvat kuivutessaan, nytkin itseasiassa tuo tämänpäiväinen testi. Näkyy hailura viiva kun uudestaan katsoi :bored: digin tein viikko sitten ja se oli nega. Kierto yleensä aika tarkka, saattaa tosin stressin takia olla myöhässäkin :banghead:
 
Ylemmässä näkyy ihan punertavaakin, toisissa ehkä viivanpaikat. Kannattaa kokeilla ehkä jotain toista merkkiä.
Antaako nuo rsfu:n herkät puikkotestit muille viivanpaikkoja / hailukoita plussia? Mulla nyt tullut seuraavanlaisia, menkat myöhässä kaksi päivää ja tänään tehty testi kyllä aivan blanco.. ylhäältä alaspäin: dpo 11, dpo 13 ja tänään dpo 17. Ovista en kyllä tikuttanut, mutta iso veikkaus ajankohdasta :bag:


View attachment 85819
 
Näyttävät välillä ihan värillistäkin viivaa ilman syytä, en luota ko. testeihin.
Sen verran monta kokemusta takana.
 
Tällänen mulla tullut 3 kk sitten, ja ihan ilman syytä, seuraavana pv verikoe alle 5 eli nega. En luota rfs testeihin enään.
IMG_20191023_144730.jpg
IMG_20191023_150058.jpg
 
Mulla ei oo rfsun normi liuskatesteistä mitään pahaa sanottavaa, mut ne herkemmät antaa viivanpaikkaa ja haaleita plussia vaik muut ei, puikko varsinkin. Tosin en oo niitä herkkiä liuskaversioita enää kaupassa nähnytkään aikoihin. Tosin herkät testit ylipäätään jätän nykyään ostamatta muutenkin samasta syystä, usein saa niihin viivapaikan vähintään.
 
Suosittelen tekemään digin jos on epävarmuutta. Itse tein esikoisen odotusaikana dpo 12 digin joka näytti raskaana 1-2 vaikka muut testit ei näyttänyt mitään tai tosi haaleaa viivaa.
 
Nyt ilta pissasta. Et kyllä mie nyt uskon. Poistun täältä tonne lokakuisiin. Kiitos kaikille viesteistä ja tsemppiä
 

Liitteet

  • 20200129_201213.jpg
    20200129_201213.jpg
    11.2 KB · Katsottu: 529
Takaisin
Top