Näkyykö tässä viivaa? Apteekin Digitesti sanoo ei raskaana.. dpo on ehkä 11
Näen selvästi toisen viivan. :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Näkyykö tässä viivaa? Apteekin Digitesti sanoo ei raskaana.. dpo on ehkä 11
Tämä dpo 8. Ihan kun olis toinen viiva, mutta en oo varma. Tuleekohan näihin raskauskeijun onesteppeihin vääriä haamuja? Aiemmin en oo saanut minkäänlaista viivaa View attachment 85665
Tämä dpo 8. Ihan kun olis toinen viiva, mutta en oo varma. Tuleekohan näihin raskauskeijun onesteppeihin vääriä haamuja? Aiemmin en oo saanut minkäänlaista viivaa View attachment 85665
Jaahas, eipä ollut viiva vahvistunut dpo11. Ilmeisesti siis viivanpaikka/kemiallinen. Uutta yritystä ja malttia testailuun jatkossa.

Ei nää testit kovin nopeesti vahvistu. Kannattaa vaihtaa testiä. Pc on hyväJaahas, eipä ollut viiva vahvistunut dpo11. Ilmeisesti siis viivanpaikka/kemiallinen. Uutta yritystä ja malttia testailuun jatkossa.

Mulle tullu ainoastaan kemiallisissa haamuja, muuten ei mitään ylimääräisiä viivoja ollut. Elämäni aikana tehnyt varmaan "miljoonia" testejä..Viim. 4kk aikana 3 kemiallista ja menkat alkaneet myöhässä. Nyt eilen dpo9(3kpl) ja tänään dpo 10(1kpl) haamuja tullut. Testinä one step herkkä. Toivotaan et alkais vahvistua ja nyt pysyis kyydissä. Noissa kemiallisissa haamut tuli vasta dpo 13-14, joten josko nyt ois eri homma![]()
No toivotaan ettei oo susia. Ovat vaan olleet vielä niin hailuja, ettei näy kameraan. Mutta laitan heti kun vaan vahvistuis. Pc:kin näytti jotain viivantapaista mutta epäselvää..ja on kyl viel melko aikaistakin. Edellinen kaksosraskaus näkyi herkässä dpo 10 yhtä hailuna mut vahvistui kyl jokapvä. Ootellaan...Kuvia? Toivotaan et sulla ei samaa erää one steppejä kuin monella nyt ollut ja näyttänyt vääriä haamuja..
Parin päivän välein tuplaantuu hcg :)
Kyllä mä nään hailut viivat. Onko mikä dpo?Siis täällä yks hätänen viivalasit päässä muut ollu ihan puhtaan valkoisia ja tossa olisin näkevinään haalean viivan. Teen kyllä aamulla uuden ja muutaman päivän päästä, mut pakko oli jollekkin muullekkin näyttää tää viivanpaikka/haamu. Sori kuva otettu salamalla.
Ok. No samoissa mennään. Mä luulen et mulla putäis alkaa keskiviikkona. Toivotaan siis kunnon viivoja meille molemmilleEn tiiä mikä on dpo, mut kuukautiset pitäs alkaa keskiviikkona-torstaina