Plussa vai ei?

Okei :/ oliko sulla siis pregcheckin testillä tehty? Yleensä ollu niin tarkka ja luotettava toi testi.

Muokattu viimeksi:
Tänne panikoin jo aiemmin kun huonossa testissä näkyi jotain epämääräistä. Nyt kp 28/28 ja tämmöinen kaupan pc testissä. Tuli 4min kohdalla. Antaako nämäkin tämmöisiä epämääräisiä haamuja tai viivanpaikkoja?

Liitteet

• A6F8F1AE-A12D-46BB-B4C2-93708021732D.jpeg
    A6F8F1AE-A12D-46BB-B4C2-93708021732D.jpeg
    591.8 KB · Katsottu: 438
Tänne panikoin jo aiemmin kun huonossa testissä näkyi jotain epämääräistä. Nyt kp 28/28 ja tämmöinen kaupan pc testissä. Tuli 4min kohdalla. Antaako nämäkin tämmöisiä epämääräisiä haamuja tai viivanpaikkoja?

Onks toi pregcheck? Mä tein sillä. Siks pohdin tätä samaa.

Muokattu viimeksi:
Pregcheck näyttää plussan kunnolla, eli jos yhtään mietityttää, niin sitten se on sillä kertaa nega. Monesti muut testit näyttävät hailuraa silloin kun Pregcheck näyttää jo vahvaa viivaa.

Pakko sanoa Hempuliinin ja Kyfin testeistä, että ne on niin haluja, että ainakaan mun kännykän näytöltä ei pysty varmaksi sanomaan, onko kyseessä haamuviiva vai kuvitelma. Jos oikein väännään kuvaa, saatan erottaa jotain väritöntä viivanpaikkaa, mutta valitettavasti se katoaa, kun räpsäytän silmiä. Ei teidän varmaan auta muu, kuin odottaa ja testata uudestaan.

Mulle kaupan pc on antanut rajujakin viivanpaikkoja. Mulla on tosi herkät viivalasit mutta noissa en saa näkymään mitään vaikka kuinka vääntelen :/

Tsemppiä! Uutta testiö kehii jos menkat ei ala :)

Onnea plussanneille!

Noista "viivanpaikoista", niin kaikissa testeissähän ne on (koska siihen se merkkiaine kertyy, jos on +); osassa näkyy selvemmin ja toisissa ei juuri lainkaan. Esim. virtsan vahvuudella on itelläni ainakin merkitystä, et näkyykö viivanpaikka (negatestissä) vai ei.

Takaisin