Plussa vai ei?

Heitsu, en sanois plussaks mitään noista. (Vaikka toki on mahdollista et et saa parempia viivoja kuin tuo kp13) Jatkoitko tikuttamista? Itsekin noilla onestepeillä saan monesti kierron alkupuolella lähes o+, mutta se oikea plussa on aina ollut tosi selkeä. Rfsut taitaa olla vähemmän herkkiä kuin nuo?

Tummin on se eka.. mä laittaisin plussaksi itelleni koska oon epätoivoinen :D (en ovuloi)

Edit. Pörkele väärä ketju :D sry

626e69ddab43e0298fb0b6278ccccb3f

d98fca3c99ecf249ced8176c87c80d98

Näkeekö kukaan sinisessä haamulaista :-D

Se on ovulaatiotesti ihan testimielessä ;-)

Jaiks, pitänee testaa aamulla uusiks kun vähän epäselvä tuo haamulaisen esikuva on :-D
En muistanu ostaa parempaa testiä kaupasta kun kävin, nämä jotain kiinahalpoja..

Tiiimpuu, valitettavasti en nää sinisessä viivaa :( mutta ovulaatiotestiä ja raskaustestiä ei kannata pitää vierekkäin, sillä ovulaatiotestistä voi levitä väriä raskaustestiin ja aiheuttaa väärän positiivisen. Kyllä ne kiinantestitkin yhtälailla raskauden näyttää :)

Juu ensin otin erikseen kuvia ja katsoin ja sit nopee räpsy vierekkäin :-D

Itellä sen verran näistä testeistä kokemusta että esikoisen kohdalla n. 30min jälkeen testiin ilmestyi lähes samanlainen haamu kuin tuossa ja sit oli kaapissa digi ni tein ja se näytti että raskaana 2-3. Siksi näihin en niin luota ja unohin ostaa kaupasta parempia tänään.. noh huomenna uudella testillä kaupan kautta :-D

Jotenkin olo on ihan että raskaana oon, mutta mieli voi toki myös tehdä tepposet ;-)

Tiiimpuu, jospa sun tunne on oikeassa. Kyllähän täälläkin ihan hassuja tuloksia esitellään eri testeillä. Herkät ei näytä juuri mitään, kun tavallisessa on viiva jne.

Juu, aikahan tän näyttää miten asia on :-) tänää kp 38 joten uskon menkkojen alkavan viikon sisään jos alkavat :-D

Heitsu, en sanois plussaks mitään noista. (Vaikka toki on mahdollista et et saa parempia viivoja kuin tuo kp13) Jatkoitko tikuttamista? Itsekin noilla onestepeillä saan monesti kierron alkupuolella lähes o+, mutta se oikea plussa on aina ollut tosi selkeä. Rfsut taitaa olla vähemmän herkkiä kuin nuo?
En ole jatkanut enää testailuja.13kp kohdalla ja 14kp kohdalla oli vahvoja ovis oireita että silloin 13kp kohdalla oli o+

Resberi, viiva näkyy :) Testaa uudelleen päivän parin päästä niin eiköhän se vahvistu.

Ite oon pregcheckiä aina käyttäny, ja on ollu kyllä paras! Ja kyllä mä nään kaks viivaa tuossa sun testissä:) varovasti onnea ja vahvistumisia!:Heartred

Kuvassa näyttää harmaalta niinkuin viivan paikka ja on vähän hassussa paikkaa... varmaan livenä näkyy punaista jolloin se olis haamu! Vahvistumisia sille!

Testaillaan aamulla samanlaisella uusiks että onko muutoksia. Mulla siis menkat 'myöhässä' jo vaikka en tarkkaa ovispäivää tiedä. Normaalista pidempi kierto kuitenki on, nyt kp 39.

Mun silmään livenä punertaa mutta skeptinen olo. Joku tuntemus on että oon raskaana ja sitten tuntuu taas että no voiko muka olla.. onneksi asia selvinnee viikon sisällä :-D

Takaisin