Plussa vai ei?

Pauliina: oon testannut prechekillä, onestepillä 10IU ja 25iu. Onestep 25iu on tuo ja ihan kakkki muut negaa. Ja en voi käsittää miten noi testit on noin paskoja!

Mä en ole itse saanut vieläkään tasavahvoja onesteppiin ja nyt rv 5+2, että että. Muutenkin surkeaa viivaa sain niillä vaikka menkat oli myöhässä kun muut jo näytti selvää !

Tilasin nimittäin raskauskeijulta niitä testejä kasa kaupalla. Miks tekee tollasii Arg! Mulla precheck ei kyllä sekään näyttänyt. Eli vika tuskin on testissä vaan mun kierrossa :facepalm::angry4

Katzu: ei tuo voi millään pitää paikkansa, valitettavasti. Tein vielä illalla kaksi testiä. Toisen 10 ja toisen 25 ja kumpikin nega.

R-Testit negaa ja o-testi tasavahvaa ettei enää kirkuvan punainen. Luin joskus jostain että ovulaatio hetkellä r-testi näyttäs jonkinlaista punaista viivaa,onko kellää tarkempaa tietoa?
Ja se millä r-testillä eilen sain plussan oli kiinantesti,pistin miehen lorottaa yhteen ja hälle kans anto viivan :D Sanoinkin miehelle että ois jees ny jompikumpi raskaana :)

En usko että pitäis ottaa ovulaatiosta mutta toki jos joku halpa testi mutta jokatapauksessa jos miehellekin antaa viivan niin taitaa olla vika testissä :D hyödyntäkää ihmeessä tämä aika, mutta on kyllä aika kumma tilanne. Mietin vielä josko niissä o-testeissä vois olla jotain hämärää..

Tsemppiä kaikille kuumeilijoille :)
Tuttavien tilanteita sivusta seuranneena suosittelisin testaamaan miehen ”raskauden” vielä toisella testillä. En halua liikaa pelotella, mutta kivessyövän kohdalla miehen hcg-pissatesti näyttää plussaa.

Tässä tämän aamuinen Sofi 25mIU. Jälleen puolitettu testi, jos epätasaista reunaa ihmettelette :grin

Liitteet

• IMG_20171103_092903_265.jpg
    IMG_20171103_092903_265.jpg
    875.6 KB · Katsottu: 397
Muokattu viimeksi:
Ja tässä tämän aamuinen OneStep 10mIU.

Näettekö te mitään noissa?

Molemmat kuvattu testiajan sisällä.

Liitteet

• IMG_20171103_094446_608.jpg
    IMG_20171103_094446_608.jpg
    750.5 KB · Katsottu: 396
Täytyypä teetättää toisen merkkisellä miehellä, mitä näyttää. Mä olen tilaillu eri satseja o-testejä ja samaa näyttää. Otan seuraavasta kuvan kun teen yli 4h pidätyksellä.

Katzu ihana jos säkin näät ne. Mä oon viimepäivinä tihrustanu niin paljon testejä et tuntuu et näkö sumenee ja taitaa mulla olla niin vahvat viivalasitkin päässä etten enää luota omiin silmiini :grin

Mutta siis kyllä musta molemmat testit oli himpun eilistä tummemmat niin jospa ne huomiseksi taas voimistuisi edes sen verran että vois testin näyttää miehelle, se kun sitä plussaa niin odottaa. Kokemuksesta tiedän ettei näin hailuja kannata miehelle esitellä, kun se ei nää niissä mitään :grin

Pakko oli nyt illalla vielä lirauttaa 2,5h pidätyksen jälkeen yhteen 10mIU testiin ja tollanen siihen ilmestyi suunnilleen kahdessa minuutissa. Miehelle en ole sanonut vielä mitään vaikka häneltä tämä vauvatoive tuli. Sillä on huomenna synttärit niin toivon saavani aamupissistä vähän vahvemman viivan niin voin sitten näyttää sen ja toivottaa hyvää syntymäpäivää :happy:

Liitteet

• IMG_20171103_201353_522.jpg
    IMG_20171103_201353_522.jpg
    596.6 KB · Katsottu: 413
Yyni selkeesti on viiva.
Mulla taas huutaa negaa r-testit vaikka eilen näytti pari testiä punasta haamua. Nyt o-testitkin laskussa :/

Kirppu ehkä sulla tosiaan oli sit ovis nyt. Ja etkös sanonu et plussaa näyttäneet testit oli jotain kiinatestejä jotka näytti miehellekkin plussaa. Haamu nostaa vaan aina toiveet niin kurjaa jos testi näyttää väärin :sad001 Mitä sä ite nyt arvelet, oisko ollu ovis nyt?

Takaisin