Plussa vai ei?

Plääh, tänä aamuna samanlainen hailu haamu kun eilenkin. Tänään haamu kyllä ilmestyi nopeammin kun eilen, mutta ei kuitenkaan tummunut. En tiedä mitä tästä nyt pitäs aatella. Tänään kyllä vasta dpo 9, mutta kai sen ois pitänyt eilisestä edes vähän vahvistua. No, mutta katsotaan mitä näyttää huomenna.

Miten muuten noi One Step 10mIU testit, tuleeko niihin haamuja aina vaikkei olisi raskaanakaan? Tosin itse en muista koskaan saaneeni haamuja minkään merkkisiin testeihin ellen ole oikeasti raskaana ollut, mutta kun en muista olenko ennen One Stepilla testannut.

Plääh, tänä aamuna samanlainen hailu haamu kun eilenkin. Tänään haamu kyllä ilmestyi nopeammin kun eilen, mutta ei kuitenkaan tummunut. En tiedä mitä tästä nyt pitäs aatella. Tänään kyllä vasta dpo 9, mutta kai sen ois pitänyt eilisestä edes vähän vahvistua. No, mutta katsotaan mitä näyttää huomenna.
Raskaushormonihan alkuun lisääntyy 72 tunnin välein, joten ei välttis heti vahvistu. Tsemppiä, dpo kuitenkin vielä niin vähän :)

Minulla noi OneStepit ovat näyttäneet plussaa vasta viikkoa muita testejä myöhemmin, eli ei todella ole tullut mitään haamuja minulle.

Asiasta toiseen onestep on kai sekä testemerkki että testimalli? Siihen käsitykseen olen ainakin päätynyt kun olen selannut Ebayn raskaustestejä, ne ovat melkein kaikki "onestep" vaikka pakkaukset ovat eri näköisiä.

No voihan nenä jos nuo OneStepit ei näytäkään välttämättä aikaisin vaikka herkkyytensä puolesta just pitäs näyttää.
Mulla on kaapissa myös Sofi 25mIU testejä niin tein sitten sellaisen. Siihenkin piirtyi hailu haamu ihan testiajalla sisällä. Huomenna testaan kyllä molemmilla aamupissistä.

Tässä kuvaa Sofi 25mIU testistä, näättekö te haalean haamun? Niin ja älkää ihmetelkö, testi on puoliksi leikattu :grin Noi Sofit on niin leveitä, et ne pystyy helposti puolittamaan, saa himotestaaja testata puolet useammin :laughing002

Liitteet

• IMG_20171102_154409_864.jpg
    IMG_20171102_154409_864.jpg
    544.1 KB · Katsottu: 435
Sain yhteen r-testiin PUNASEN hailuran. Herkkyys 20 eli sama kuin o-testissä... herkkyydeltään 25 näyttää puhdasta negaa. Illalla uusiks testi..

Yritin saaha kuvaa mutta huonolla menestyksellä.
Jos ekasta oviksesta ni ois dpo 24 ja tokasta oviksesta olisi nyt dpo 11. Ei ainakaa voi olla ekasta koska olisi ajat sitte näyttäny plussan. Jos tämä vahvistuu,silloin oltava tokasta oviksesta. Näkeekö kukaa viivaa vai onko uusien silmälasien kanssa viivalasit päässä :D

Liitteet

• 1509632619614.jpg
    1509632619614.jpg
    100.4 KB · Katsottu: 403
Yritin saaha kuvaa mutta huonolla menestyksellä.
Jos ekasta oviksesta ni ois dpo 24 ja tokasta oviksesta olisi nyt dpo 11. Ei ainakaa voi olla ekasta koska olisi ajat sitte näyttäny plussan. Jos tämä vahvistuu,silloin oltava tokasta oviksesta. Näkeekö kukaa viivaa vai onko uusien silmälasien kanssa viivalasit päässä :D
Juu epäilen myös että toisesta, eikä vielä vaan näy. En oo kyllä nyt varma näänkö viivaa, mutta oon ilmeisesti muutenkin huono näkemään puhelimella näitä. Aamupissistä seuraava testi myöhemmin ;)

Mä pistän kirkkauden täysille siks aikaa kun tiirailen toisten testejä että näen :)
Joo teen aamustakin mutta kun löytyy r-testejä 79kpl niin vara urakkatestaajana tehä :)

Kirppu kyllä mä nään sun testissä haamun, kuva vaan on sen verran hämärä etten väristä osaa sanoa.

Mä pistän kirkkauden täysille siks aikaa kun tiirailen toisten testejä että näen :)
Joo teen aamustakin mutta kun löytyy r-testejä 79kpl niin vara urakkatestaajana tehä :)
Teen samoin mutta jostain syystä en aina nää, onneksi toisilla on paremmat plussalasit :D

Moikka! Hiljais -kyrpäotsassa aikaa vietetty ja todettu, että noi testit on ihan hanurista! Dpo 12 lähtien testattu ja vielä tänään aamulla nega. Ajattelin että kerran testejä on vielä niin testaan ennen kun meen nukkumaan yövuoron jäljiltä. Tuli tuollainen. Ok! Heräsin äsken tein testin uudestaan niin kas kummaa, nega! Nyt loppuu tää vauvan yritys. Vihaan lugeja yli kaiken! En enää ikinä laita niitä kerran pitävät menkat näin kauan pois! Arg!!!!!

Kp 32/30 dpo 17 tai 18

Herukka selkee haamu :thumleft

Muoks. Nyt vasta tuli mulle näkyviin sun teksti. Kurjaa että testit näyttää noin vaihtelevasti. Onko sulla minkä merkkisiä testejä, kun näyttää samalta kun mun OneStepit, joista aiemmin tänään just mietin että näyttävätkö viivapaikkoja, vääriä haamuja tms.

Muokattu viimeksi:
Takaisin