Plussa vai ei?

Elealla näkyy jotain todella hentoista sinistä pieni viiva.

Emk en kyllä erota kun värittömän viivanpaikan? :(

Tinkanen, ihanaa onnea!!!! <3

Emk, mulla tuli tosi hailu viiva tuohon samaan cb testiin, en ollut raskaana, mutta toivotaan että sulla viiva vahvistuisi :)

Tiedän tunteen, olen itse varmasti miljoonat testit tehnyt... toki tilailen wish iltä muutamalla hassulla eurolla 50pcs. Eli siis ei valu vessaan rahaa, mutta enemmänkin sitä tikkujen tuijottelua ollut ka vääntelyä kääntelyä.... toki nyt voin sanoa että olisi kiva kun plussan on tehnyt että olisi kaapissa koku muukin testi kuin kiinan ihmeitä..... eihän sitä voi kunnolla uskoa ilman digiä :D

Ja mikä himotestaaja ei testiä avaa? Tältä näyttää kun on pois kotelosta. Hmm. Mutta illalla uutta kiinatestiä.

Liitteet

• 1508748023411.jpg
    1508748023411.jpg
    17.4 KB · Katsottu: 335
Hei sanokaa jotain hyviä testejä jotka näyttää varhain tuloksia! Tänään dpo 8 ja rfsu normi liuska näytti jotain epämäärästä viivanpaikkaa tai haamujen haamua. Rfsu herkkä samoin. Tiedän että on aikaista testata mut esim toi herkkä pitäs näyttää raskaus 8pvä hedelmöittymisestä :D t. Hätähousu

Ite oon kuullu aika paljon huonoo noita siniviivaisista cb:n testeistä, antavat paljon vääriä haamuja.

Rfsu ainakin oman kokemuksen mukaan näytti haaleampaa kun muut näytti jo selvää viivaa. Peukku Pregcheckin liuskalle :)

Nappaan pari pc liuskaa kauppareissulla. Aiemmin ne on näyttänyt kun one stepin herkät testit. Rfsu on näyttänyt viivanpaikkaa aika vahvasti mulla. Ja tää cb on ihan hanurista.

Naksutiili: täällä samat dpo:t. Onko sulla kuin pitkä kierto? Mä en vielä uskalla testata kyllä..

Naksutiili: täällä samat dpo:t. Onko sulla kuin pitkä kierto? Mä en vielä uskalla testata kyllä..
No suunnilleen 32pvä ollut. Muutama lyhyt ja muutama pitkä kierto ollut. Viime kierto oli jotain 39pvä ja silloin kierukka lähti ekoina vuoto päivinä eli tää on vasta toka kierto ilman ehkäisyä. Kierukan kanssa oli sen 13-41pvä

Sallahaa: o-testit edellee plussaa joka päivä,ollu siis sieltä 11.10 asti. Kaikki r-testit negaa.

Toivottavasti muilla vahvistuu viivat!

Naksutiili: Toivoa voi, mutta itsellä sellainen fiilis ollut viimeisestä inseminaatiosta, että ei onnistunut :( Tsemppiä sulle <3 Onko sulla sitten jotain oireita kun aijoit testiä tehdä? :)

Naksutiili: Toivoa voi, mutta itsellä sellainen fiilis ollut viimeisestä inseminaatiosta, että ei onnistunut :( Tsemppiä sulle <3 Onko sulla sitten jotain oireita kun aijoit testiä tehdä? :)
Joo siis valkovuoto on super runsasta ja oon niitä "itsensä sörkkijöitä" jotka yrittää kohdunsuun perusteella jotain saada selville niin se on ollu nyt muutamia päiviä tosi ylhäällä ja kivikova :)

Takaisin