Plussa vai ei?

Naksutiili: Okei. Mulla kans tuo valkovuoto on runsasta. Viime torstaina aamulla dpo 4 lorahti varmaan desi valkkaria housuun ja olin ihan ihmeissäni että mistä se voisi johtua. :o En ole itse uskaltanut sörkkiä tuonne sen enempää. Joudun laittamaan lugesteronia jo ja se on kyllä inhaa touhua.

Naksutiili: Okei. Mulla kans tuo valkovuoto on runsasta. Viime torstaina aamulla dpo 4 lorahti varmaan desi valkkaria housuun ja olin ihan ihmeissäni että mistä se voisi johtua. :eek: En ole itse uskaltanut sörkkiä tuonne sen enempää. Joudun laittamaan lugesteronia jo ja se on kyllä inhaa touhua.
Tee joku testi :D täällä kans välillä ihan lorahtaa isompi määrä. Ja se koostumus on tosiaan hyvinkin vetistä. Sorry informaatiosta :D

Naksutiili: En mä viitsi tehdä vielä, kun ei sen negan näkeminen oo kovin mieltä ylentävää :D Ens viikonloppuna sitten :)

Sallahaa: o-testit edellee plussaa joka päivä,ollu siis sieltä 11.10 asti. Kaikki r-testit negaa.

Toivottavasti muilla vahvistuu viivat!

Ompas kummallista :/ Ehkä sulla on vaan kierto nyt jotenkin totaalisen sekasin. Mikä dpo nyt ois? Jotenkin tuntuu vähän oudolle että ovistestit vois näyttää noin paljon aikaisemmin ja noin pitkään plussaa, kerta r-testit negoja. Siis jos raskaudesta olisi kyse.

Pakko kiduttaa itseään vielä testailemalla ja jopa muokkaamalla :D Hassusti tässä mustavalkokuvassa näkyy viivanpaikat(?)

Liitteet

• C360_2017-10-23-17-25-12-597_01.jpg
    C360_2017-10-23-17-25-12-597_01.jpg
    372.3 KB · Katsottu: 317
Katsokaa tota. Reunassa näkyy oikee punertava kohta mistä toi viiva lähtee eli onko nyt super haalea haamua kun eikös viivanpaikka tuu vaan tohon päälliosaan näkyviin vai kuvittelenko vaan :)

Liitteet

• IMG_20171023_193347.jpg
    IMG_20171023_193347.jpg
    805.4 KB · Katsottu: 412
Siinä taas o-testi,äsken tehty. Vähä huono kuva ku valastus nii huono just nyt.

Liitteet

• 1508783678804.jpg
    1508783678804.jpg
    43.8 KB · Katsottu: 320
Sallahaa: joo en mä tätä ymmärrä itekkään. Tää on jotain niin outoa :o
Nyt ois dpo11

Aaa vasta niin vähän kuitenkin, mie jotenkin olin laskeskellut että ois paljon enemmän! Noh saa nähä miten käy, peukkuja!

Mielestäni tikkuja ei kannata hirveästi "muokata". Kyllä sen sitten näkee kun viiva ilmestyy. :happy112

Siis eiks ovistesti näytä sen LH huipun josta 24-36h päästä on ovis ja vikasta ovisplussasta laskettuna se max 36h jos näyttää useamman päivän?

Tälläiset typötyhjät :(
Ottaa välillä rankasti aivoon kun kaikki kaverit ja sukulaiset senkun vaan lisääntyy

Liitteet

• IMG_20171023_172349_01.jpg
    IMG_20171023_172349_01.jpg
    236.9 KB · Katsottu: 313
Älä luovuta! Mulla oli samat fiilikset ennen plussaa. Vauva-uutisia suorastaan tulvi sieltä ja täältä ja itsellä menkat aina iloisesti ilmoitti itsestään joka kk. Ja sitten ykskaks sitä ollaankin paksuna:) Tsemppiä!

Niin se on täälläkin. Kaverit vetää jo toista tai kolmatta kiekkaa kun me vasta yritetään ensimmäistä, jota ei tule irveellä eikä kirveellä..

Takaisin