Plussa vai ei?

Huomenta tulosten analysointi -ketjuun!
Täällä olen ovulaatiota metsästänyt noin 2 kuukautta ja jälleen jännän äärellä. Testailin ensimmäistä kertaa RFSU:n testeillä ja eiliseen iltaan sain jo lupaavan tuloksen (yön aikana tikku haalistunut jonkin verran).
Tein ovistestin tänään (sääntöjen vastaisesti) ekasta pisusta ja tulokset RFSU=sama kuin eilen illalla ja Raskauskeijun One-Stepillä selkeä positiivinen. Lämmöt ei oo vielä noussut aamun mittauksessa, tsekataan huomenna vielä.
View attachment 61607
Että melko eri näköistä tulosta nuo antaa ainakin mulle. Ehkä olisin jo eilen saanut One-Stepillä o+, kuka tietää.
Katjusha kiertoa odotellessa.
Mä testasin viime kierrossa kans ekaa kertaa RFSU:n testeillä ja totesin että jatkossakin menen liuskojen osalta vaan OneStepin testeillä. Niissä herkkyys se 20 ja RFSU muistaakseni 25. Jotenkin tuntuu omalla kohdalla paljon helpommilta nuo one stepit :grinOhessa kuva mun viime kierrosta kp15 jolloin sain ovisplussan digiin ja ole steppiin. Edellisenä iltana digi ja RFSU selvä nega, one step näytti selvää mutta ei vielä o+ tulkittavaa viivaa. Jospa sullakin ois niin että tänään tuo virallinen plussapäivä, mutta tosiaan, who knows :p

Liitteet

• IMG_20170918_125959.jpg
    IMG_20170918_125959.jpg
    558.5 KB · Katsottu: 310
Salainensydän, joo, ei oo tuo RFSU mua varten. Aiemmin oon käyttänyt Raskauskeijun testejä. mulle vielä lisäksi olennaista, että lämmöt nousisi: saisin paremman varmuuden ovulaatiosta, että siellä on muutakin tekeillä kuin LH-piikki. Pidän peukkuja, että tulee "normaali" luteaalivaihe :)

Katjusha onko nuo sun käyttämät testit mitä herkkyyttä? Mulla on ollut kokeilussa monenlaisia eikä selkeetä o+ oo tullut kertaakaan :confused: nyt on 10mlu testit kokeilussa. Toki voi olla, että huippu ei oo vaan sattunut tikkuun, ehkä herkkyys onkin muuta kuin ilmoitettu - tai ovista (luultavammin todennäköisin vaihtoehto) ei oo tullut mulla ollenkaan. Tsemppiä o-metsästykseen!

Katjusha, totesin itsekin saman :laughing002 Että jatketaan noilla 20miu testeillä ja digiä oon käyttänyt itse myös apuna varmistamassaLH-piikin. Mulla kun oli kesällä melkein 90 päivän kierto, aloitettiin terolutit ja nyt pitä kolmessa kierrossa sitten tarkkailla että ovuloinko. Ekassa terokierrossa ei o+, mutta kahdessa seuraavassa kyllä. :happy: Eli ihan lupaavalle vaikuttaa.

Osaatteko neuvoa? (Toiseenkin ketjuun kirjoitin.)
Mulla ois tämmöinen omanapa-asia: toissailtana klo 21 ovisplussa, eilen myös kaikki testit näyttäneet myös plussaa ja eilen illalla klo 21-22 aikoihin vihloi oik. alavatsan seudulle. Tämän aamuna tokasta pissasta myös plussa, ehkä hivenen vaaleampi jo kuin eilen. Mitenkä mä nyt lasken dpo:t? :eek: Ihan oon jotenkin sekasin kun en aiemmin oo näin monena päivänä saanut ovisplussaa :p Lisäksi aamulämpö oli toissa aamuna 35,9 ja eilen ja tänään 36,5 o_O Hmm. En oikeen tiiä mitä aatella :laughing002

Ollako vai eikö olla?!? Ylempi on pc, tuli punainen viiva jo testiajalla..mutta sitten tein ton alemman OneStep herkän puikon..kuvaan en saa näkymään mitään :mad: mutta kuivuttua tuli hyvin hyvin haalea toinen viiva/haamu tms näkyviin..Oviksesta mulla ei ole varmuutta, mutta veikkaisin dpo 13..

Ovistesti vai raskaustesti?

Takaisin