Onnea waterlily85 ja Embo plussista! :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä testasin viime kierrossa kans ekaa kertaa RFSU:n testeillä ja totesin että jatkossakin menen liuskojen osalta vaan OneStepin testeillä. Niissä herkkyys se 20 ja RFSU muistaakseni 25. Jotenkin tuntuu omalla kohdalla paljon helpommilta nuo one stepitHuomenta tulosten analysointi -ketjuun!
Täällä olen ovulaatiota metsästänyt noin 2 kuukautta ja jälleen jännän äärellä. Testailin ensimmäistä kertaa RFSU:n testeillä ja eiliseen iltaan sain jo lupaavan tuloksen (yön aikana tikku haalistunut jonkin verran).
Tein ovistestin tänään (sääntöjen vastaisesti) ekasta pisusta ja tulokset RFSU=sama kuin eilen illalla ja Raskauskeijun One-Stepillä selkeä positiivinen. Lämmöt ei oo vielä noussut aamun mittauksessa, tsekataan huomenna vielä.
View attachment 61607
Että melko eri näköistä tulosta nuo antaa ainakin mulle. Ehkä olisin jo eilen saanut One-Stepillä o+, kuka tietää.
Katjusha kiertoa odotellessa.
Että jatketaan noilla 20miu testeillä ja digiä oon käyttänyt itse myös apuna varmistamassaLH-piikin. Mulla kun oli kesällä melkein 90 päivän kierto, aloitettiin terolutit ja nyt pitä kolmessa kierrossa sitten tarkkailla että ovuloinko. Ekassa terokierrossa ei o+, mutta kahdessa seuraavassa kyllä.
Eli ihan lupaavalle vaikuttaa. 

Onnea Embo ja Waterlily! Ihania plussauutisia!<3 :)
Ollako vai eikö olla?!? Ylempi on pc, tuli punainen viiva jo testiajalla..mutta sitten tein ton alemman OneStep herkän puikon..kuvaan en saa näkymään mitäänmutta kuivuttua tuli hyvin hyvin haalea toinen viiva/haamu tms näkyviin..Oviksesta mulla ei ole varmuutta, mutta veikkaisin dpo 13..