Plussa vai ei?

sallahaa : juu vahvistu ja äsken just tein digitestin vielä :-)
ImageUploadedByVau Foorumi1506706849.994633.jpg

Onnea, onnea, hurjasti onnea Pienitimantti!!! :smiley-bounce012 Mahtavaa! Toivon sydämestäni, että on kunnon tarrasukat ja raskaus sujuu hyvin :)

Nyt saatiin plussa-aalto käyntiin. Kukas testaa seuraavana?

[url=http://aijaa.com/qRE8ie][/URL]

Mä tein tänään alkuillasta tälläisen. Tein testin, kyyläsin, kun ei mitään tapahtunut häivyin suihkuun ja suihkusta palatessani löytyi tälläinen. Testi on apteekin oma ultra 10IU. Onko kokemuksia haamuista?

[url=http://aijaa.com/qRE8ie][/URL]

Mä tein tänään alkuillasta tälläisen. Tein testin, kyyläsin, kun ei mitään tapahtunut häivyin suihkuun ja suihkusta palatessani löytyi tälläinen. Testi on apteekin oma ultra 10IU. Onko kokemuksia haamuista?

En luottais tuohon kun on kuivunut aika pitkään ja tuo näyttää ainakin kuvassa aika värittömältä. Mutta toivotaan että seuraavassa testissä olis paremmat viivat!

Onnea kaikille plussanneille! Käyn täällä edelleen lukemassa vaikka menossa jo rv 15+0...

Onnea digi-plussanneille!! Tiukat vyöt ja maaliin asti :)
Herukalle testionnea, mulle ei tuommoistakaan tule, ellei tosi kyseessä.

Hena: Ei se tosiaan kerennyt kuivettua kun 20 min :) mutta ei kyllä luottamista. Testaaminen jatkuu :) kp 31-30-?

Katjuska: pitänee tehdä uusi testi niin on sitten varmempaa tulosta, jos on ollakseen :)

Hei. Viisaammat neuvokaa. Viime viikolla ostin vahingossa raskaustestin sijaan ovulaatiotestejä vahingossa, kun en edes tiennyt että niitä saa marketista ja äkkiä hyllyllä tein hintavertailua ja otin "nätin värisen" paketin. Kotona tajusin kyllä virheen.
Olen huvikseni pissannut testeihin ja odotellut päivää kun voin tehdä raskaustestin. Ovulaatiotesti ollut nyt 4 päivää positiivinen? Eilen raskaustesti nega( olisi pitänyt kk alkaa) ja tänä aamuna ehkä jotain pientä havaittavissa. Oliko se näin että ovulaatiotesti on herkempi?

Hei. Viisaammat neuvokaa. Viime viikolla ostin vahingossa raskaustestin sijaan ovulaatiotestejä vahingossa, kun en edes tiennyt että niitä saa marketista ja äkkiä hyllyllä tein hintavertailua ja otin "nätin värisen" paketin. Kotona tajusin kyllä virheen.
Olen huvikseni pissannut testeihin ja odotellut päivää kun voin tehdä raskaustestin. Ovulaatiotesti ollut nyt 4 päivää positiivinen? Eilen raskaustesti nega( olisi pitänyt kk alkaa) ja tänä aamuna ehkä jotain pientä havaittavissa. Oliko se näin että ovulaatiotesti on herkempi?

Ovistesti voi periaatteessa näyttää raskauden ennen kuin r-testi on positiivinen mutta monet saa ovistestiin viivan joka kierrossa ennen menkkojen alkua. En siis vetäis mitään johtopäätöstä ovistestien perusteella.

Raakile, Mä sain räikeän ovisplussan (testiviiva merkittävästi kontrolliviivaa vahvempi) kun menkkojen olis pitäny alkaa. Raskaustesti näytti sitten haaleeta plussaa, niinku se siinä kohti usein näyttää.

Kiitos vastauksista. Minulla kun ei tietoa ovulaatiosta, niin voi olla että olen päivän pari ajoissa. Olen sitä testiä tuijotellut pitkin tätä päivää ja todennut ,että jotain siinä näkyy. Asia varmentunee myöhemmin.

Takaisin