Plussa vai ei?

Hei! Onko jollain kokemusta myöhäisestä oviksesta?
Mä oon tikutellu ovista kp11 lähtien. Kp18 selvät ovis tuntemukset. Jatkoin kuitenkin tikuttamista, eikä siis missään vaiheessa viivat ole olleet lähellekkään positiivista, niin sitten eilen kp 21 pamahti testiin positiivinen :woot:

Mulla siis ekat menkat imetyksen jälkeen vasta ollu. Ajattelin vaan että minkä pitusia teidän kierrot on jos ovis vasta noin myöhää , tai onko joku raskautunut noin myöhäisestä oviksesta?

Hilla kp22

Mulla kans kun lopetin e-pillerit ovis oli kp 20-21 ja kierrot oli sillon ehkä 38-39 päivää. Mun mielestä se että kuinka myöhään kp on, ei oo huono raskautumisen kannalta, kunhan oviksen ja menkkojen väliin jää normaali 12-16 päivää. Nyt 9kk "luomuna" ja ovis on noin kp 19 paikkeilla ja kierto noin 34-35 päivää.

Hilla<3,Kerran oli ovis 21kp aikaan kierto oli silloin 44kp poikkeuksellisesti.Yleensä kierto 28-33kp.

Mulla on kierto n.30 päivää +/-2 päivää, ja ovis vasta kp20 tienoilla. Viimeisimmässä kierrossa ovis oli kp22 ja tulos siitä on kohta 8kk :)

Kiitos vastauksista :love2
Mulla on siis aina ollut tosi selkeät ovis oireet, mutta aika jännä, että se plussa tuli vasta kolme päivää tuntemuksista...kertookohan se jotain. Ilmeisesti siellä sitten jotain tapahtuu...?

Ennen ed.raskautta kierto ollu noin 26-32, että jospa se jotakuinkin nytkin tuohon väliin menisi.

Mietin vielä kuinka kiveen kirjoitettu se 14päivää oviksesta kuukautisiin on? Ellei siis ole taipuvainen toosi lyhkäsiin kiertoihin.

Hilla

ImageUploadedByVau Foorumi1505705359.419369.jpg

Dpo 9 ja tämmönen testi .

Pienitimantti, jokin siellä pilkistää, mutta näyttää minusta vähän viivanpaikalta. Itse saan aikalailla aina samanmoisen noihin testeihin. Erittäin ärsyttävää.
Mutta toivotaan kovasti, että sieltä vahvistuisikin oikein mojova ja punainen plussaviiva! ++++ :)

Apuja kaivataan! Tein ovulaatio testin 9 päivä ja sain selkeän plussan! No nyt ovulaatio testi taas selkeästi plussalla mutta raskaustestissä vain viivanpaikka varmaan? Voiko ovis testi näyttää ennen raskaustestiä?
e86cfac10a13dd8f24eaf34251fb0b5b
c401f52fc9acd24739bc70c9454e50a7

Esikko en kyllä ole kuullut että niin päin menisi. Toki voithan kokeilla jollain toisella raskaustestimerkillä?

esikko1, Kyllä mulla ainakin ovistesti näytti räikeetä plussaa ennen r-testiä. Toivottavasti pian saat räikeän plussan myös r-testiin :)

Herkempi testi antaa plussan ensin. Jos testaa 15miu/ml ovistestillä ja 25miu/ml r-testillä, niin kyllä o-testi sen plussan ensin näyttää. Nuo taitaa olla saman herkkyiset testit? Veikkaisin siis ovulaatiota. Varsinkin imettäessä voi lh kohota useemman kerran, ennenku ovis oikeesti tapahtuu.. toivotaan et ovis ja tärppi sieltä pian tulee :) testailisin itse vielä o-testeillä, ja jos edelleen pysyy plussalla, niin myös r-testeillä :)

Pienitimantti, :nailbiting: nyt olen kyllä näkevinäni oikeasti jotain! ..jännittävät seuraavat päivät tulossa.
(huom. omaan kyllä melkoiset viivalasit)

Meinaatko aamulla testata uudelleen?

Vaiana ; juu kyllä varmaankin testaan :) tuun ihan hulluks näitten testien kanssa aina. :D muokkasin tota äskestä kuvaa ja nään tässä itekki toista viivaa
ImageUploadedByVau Foorumi1505762807.470664.jpg

Mut saa nähä. On vähä kumminkin semmonen olo et en usko tässä kuussa positiiviseen testiin :o

Pienitimantti, Nään tuossakin kuvassa! :D toivotaan, että olisi ja lähtisi nyt vahvistumaan<3 seuraavaa testiä odotellessa! Aika (hidas sellainen) näyttää. :)

Tuun nyt omanapailee törkeesti tähän kiireessä.
Kp 32 ja tälläsen testin tein. Tosin unohdin sen, ja kuva otettu vasta reilu 5min testiajan jälkeen. Aika piina onko nyt sitten pelkkä roskishaamu kyseessä, jos siinä testissä nyt muidenkin silmät jotain on näkevinään :hilarious:

Liitteet

• sketch-1505803418604.png
    sketch-1505803418604.png
    803.7 KB · Katsottu: 467
Takaisin