Plussa vai ei?

Onnea Alinah!

Täällä testattu nega aamulla, edelleen kaikki oireet viittaisi kyllä kyytiläiseen. Mikä dpo sulla Alinah on?

S1N1, mä en tässä kierrossa tikutellut ovista ollenkaan. Hakeuduttiin julkisen kautta lapsettomuustutkimuksiin. Oli vasta lääkäri käynti keskiviikkona. Ei tässä tarvitse sitten mennä tutkimuksiin. Mulla nyt menossa kp55. Että todella pitkä kierto.
Hedelmöittyminen on todennäköisesti tapahtunut 21.8-27.8 ei kyllä oo mitään hajua. Mutta jossain kohtaa varmaan jotain varhaisultraa pitää kattoa. :)

Mä oon vetänyt verigreippi mehua kyllä tässä kierrossa ja greippiä ja foolihappo lisää mulla on nyt ollut mukana alku kesästä asti.

Heippa. :-) Kesäkuisen varhaisen keskenmenon jälkeen oon taas täällä kuumeilemassa.!
Eilen oli laskurin mukaan ovulaatio saa nähdä. Mulla ei oo ikinä ollu mitään oireita mistä huomaisin oviksen joten.. :-D

Hei Deb! Miten sulla menee km jälkeen? Ootteko hoidoissa?

Tuun takasin kuumeilee, alkoi veren vuoto äsken. Enkä usko et on harmitonta alkuraskauden vuotoa.

Alinah, tsemppiä <3

Pienitimantti, ei olla missään hoidoissa. Sen km jälkeen ollaan pidetty vähän taukoo yrittämisestä, itellä alkaa olla taas vauvakuume nousemassa niin et mietin ovistikkujen tilaamista seuraavaan kiertoon (jos tarvii siis, nyt oli aika selkeen tuntunen ovis muutama päivä sitte ja osu tallettelut kohdilleen!). Varmaan katellaan tässä nyt rauhassa eteenpäin, jos sieltä vielä luomuplussaa pukkais :) varmaan seuraavan vuoden sisään niitäkin hoitoja katellaan uudestaan jos ei tärppää.

Mittaako täällä kuinka moni lämpöjä ovista ajattelen?Täällä tämä kierto on välikierto hoidoista niin koti yrittämistä nyt.Kerran yritin mittailla mutta se vain jostain syystä jäi samalla aikaa tein ovistestejä.Miten puolisot on suhtautuneet kun joka aamu kuumemittarin kanssa touhuaa vaikka ei olisi mikään flunssa vai oletteko kertoneet että kuuluu osin vauvaprojektiin?

Heitsu: minä mittaan joka aamu lämmön ja merkkaan sovellukseen (Natural cycles). Mies on tottunut piipaukseen, eikä ole asiasta moksiskaan, ei ole koskaan ollut. Mittari mulla on sängyn päädyssä ja aina ennen ylösnousua mittailen. Eihän se ole kuin minuutin homma ja rutiinilla sujuu. :)

Ostin jo testit valmiiksi. :D aattelin sunnuntaina tai maanantaina tehdä ensimmäisen. Vai millä dpolla te ootte yleensä tehny ekan? :-)

Onko kukaan avannut Clearblue plus testiä? Mihin paperiin sen pystyviivan kuuluu tulla? Mulla näytti kaksi testiä selvää plussaa mutta digi negan. Ihmettelin tätä ja avasin ne plus testit ja niissä näkyy tosi oudosti ne viivat eli miltä positiivinen plus testi näyttää purettuna??

Onko kukaan avannut Clearblue plus testiä? Mihin paperiin sen pystyviivan kuuluu tulla? Mulla näytti kaksi testiä selvää plussaa mutta digi negan. Ihmettelin tätä ja avasin ne plus testit ja niissä näkyy tosi oudosti ne viivat eli miltä positiivinen plus testi näyttää purettuna??

Naksutiili, en ole avannut mutta moni on raportoinut väärän positiivisen tuolla testillä. Jotakin mystillistä siinä saattaa olla. Digihän ei oo testeistä tarkin. Plussapuhallus sinne päin!

Naksutiili, en ole avannut mutta moni on raportoinut väärän positiivisen tuolla testillä. Jotakin mystillistä siinä saattaa olla. Digihän ei oo testeistä tarkin. Plussapuhallus sinne päin!
No ei näköjää ei. Esikoisesta digi oli negan vaikka apteekin oma selvä plussa. Nyt tuo plus testi on jopa kuvissa selkeästi plussan näköinen mutta digi negan vaikka eikö ne molemmat ole 25ml herkkyisiä?? Eniten tosiaan vaivaa millainen tuo plussa kuuluu olla purettuna

Takaisin