Plussa vai ei?

Heippa :) onko teillä minkälaisia kokemuksia noista raskauskeijun one step liuskoista ( herkkä)? Tilasin niitä ja vasta sitten rupesin muistelemaan, että eivät ehkä olekaan kovin hyviä..Onko joku täällä saanut näillä liuskoilla plussan näkymään jo hyvissä ajoin? :) esikoisen plussasin ihan apteekin omalla, joten en pysty siihen kiertoon vertaamaan..Kiitos vastauksista :)

Oon tykännyt niistä ovistesteistä, aina saanut selkeen LH-huipun! Raskausteistä en oo saanut turhia viivanpaikkoja näkyviin. Raskauden osalta en osaa sanoa, ei ole kokemusta.

Pahoittelut Heitsu :(
Waterlily85, aika moni on haukkunut nuo Raskauskeijun 10IU/ml raskaustestit, mutta mulla ne toimi ihan asiallisesti, toki en ehkä ole se aikaisin haamun etsijä. Ovistesteistä tykkäsin kyllä kovasti, niitä kyllä tilaan (pakettina r-testien kanssa).
Katjusha ja kohtuuttomat menkkakrampit, mitään ei silti näy.

Tänne kovasti pettymyksen tunteita lievästi sanottuna.Soitin polille edellinen lääkäri mikä oli tehnyt inseminaatio oli katsonut tilanteen niin että nyt tämä kierto on välikierto ja kun alkaa kuukautiset niin sitten vasta tehdään se viimeinen inseminaatio.Annetaan munarakkuloiden ja kohdunlimakalvon levätä.No jospa sitten se limakalvo olisi paksumpi ja onnistuisi.Oonhan käyttänyt noita inseminaatio lääkkeitä kaksi kiertoa putkeen.Ensin sovittiin että viimeisen inseminaation jälkeen olisi välikierto ja sitten tehtäisiin IVF hoito jos viimeinen inseminaatio ei tuota tulosta.Kelkkaa käännetään eteen ja taakse päin ärsyttää.Toisaalta hyvä että elimistö saa rauhan joksikin aikaa lääkkeistä ja ehkä jaksaa paremmin lääkkeitä kun taukoa on noista vahvoista lääkkeistä.

Alinah mä en valitettavasti nää mitään :(

Heitsu kuulostaa kyllä rankalta :( Tsemppiä kovasti! Toivotaan että välikierto vahvistaa kroppaa ja seuraavassa kierrossa onnaa!

Heippa :) onko teillä minkälaisia kokemuksia noista raskauskeijun one step liuskoista ( herkkä)? Tilasin niitä ja vasta sitten rupesin muistelemaan, että eivät ehkä olekaan kovin hyviä..Onko joku täällä saanut näillä liuskoilla plussan näkymään jo hyvissä ajoin? :) esikoisen plussasin ihan apteekin omalla, joten en pysty siihen kiertoon vertaamaan..Kiitos vastauksista :)

Ovistestit hyviä, näytti mulla oviksen :) Raskaustestit eivät ole niin herkkiä kuin väittävät. Pc näytti jo vahvaa viivaa kun onestepissä näkyi juuri ja juuri toinenkin viiva.

dfa4590e1de882a67c18c7115494e25c

Tänään tehty, ei ollut kyllä aamu pissasta.

Menipä huonoksi taas kuvanlaatu, no linkin takaa löytyy ehkä hieman parempi.

http://aijaa.com/ZgXHBJ

Alinah kp55

Alinah, kyllä se haaleelta plussalta näyttää! Vahvistumisia viivalle! :)

Alinah, molemmissa mielestäni väriä. Peukut pystyssä täällä :)

Lueskelen tätä ketjua, mutten ole kirjoitellut. Nyt sivusta huutelen.

Alinah, katso liuskaa valoa vasten. Jos viiva näkyy, niin sitten ei ole pelkkä viivanpaikka. Esim. Kännykän apuvalo on oikein hyvä ja tehokas.
Tai sitten muuta kuva negatiiviksi.

Toivotaan, että viiva näkyy.

Facebookissa moni näkee tossa selvän haamun mutta en sitten tiedä, katotaan mä odottelen josko vahvistuisi...

Takaisin