Plussa vai ei?

Himotestaaja täällä terve :D Kokemuksia pc testeistä, kuinka näkyviä viivanpaikkoja antaa vai antaako? :wideyed: en kyllä tiedä kuinka hyvin tosta kuvasta näkee :D tänään dpo11..

IMG_20170826_084305.jpg

En oikein saa tohon Kyfin kuvaan viivaa.. ehkä joku välillä silmään osuu.
Oon kuullut useammalta, että antaa viivanpaikkoja ja itsekin olen yhden noihin testeihin saanut.
Dpo11 vielä kuitenkin aikaista, joten voihan se olla, että vielä kunnon viiva pärähtää :) peukut pystyssä toivotaan Kyfi!

Pregcheck näyttää leffaviivat todella aikaisin jos on raskaana. Minulla pregcheckillä leffaviivat tulivat jo dpo 10, joten kyllä tuon tulkitsisin negaksi. Minulla tuo dpo 10 on satavarma, koska follikkeli ultrattiin, ja ovulaatio käynnistettiin hormoneja piikittämällä.

Mutta tosiaan ehtiihän tuossa vielä ennen kuukautisia tehdä uudenkin testin, jospa siinä sitten näkyisi leffaviivat.

Muokattu viimeksi:
Joo ei se kyllä tossa näy, mutta puhelimen galleriasta kun tota kuvaa katson niin se näkyy. Tai luulen sen näkyvän :D selkeä viivanpaikka se kyllä on, mutta hämäävä kun on ihan livenä katsoessa tosi selkeä. Mä oon aikaisemmin tehnyt vaan puikkoja niin näistä liuskoista ei sen kummemmin oo kokemusta.. mutta katsellaan mihin kehittyy vai kehittyykö mihinkään :)

Ilmeisesti liuskoissakin on eroja, eli yksi merkki näyttää vahvana heti alkuun, ja toinen merkki ei näytä vahvaa viivaa edes synnärille lähtiessä?

Minulla on plussakokemus ainoastaan pregcheckistä ja cb-digistä, ja tosiaan tuli heti kun ensimmäisen kerran testasin dpo10. Aiempina yrityskuukausina testasin vaikka milloin ja välillä arvelin jotain näkevänikin, mutta sitten kun vihdoin tärppäsi, oli viiva heti heti sellainen, ettei tarvinnut yhtään miettiä.

Vavec mä en valitettavasti näe :( testaa patin päivän päästä uudestaan? :)

IMG_20170826_104012.png

IMG_20170826_114353.png

Sekopää ku ei voi antaa olla :D toinen puolisko katteli sitä testiä ja sano et näkee kyllä hailun viivan. Näkyyköhän näistä paremmin ku tosta edellisestä kuvasta... :D

Vavec ehkä tuossa joku viivan alku piilee :) toivotaan, että vahvistuu pysyväksi!
Ja on ne vaikee kuvaan saada, vaikka livenä näkyiskin paremmin.

Onnea vielä jennis ja äippä! :happy:
Voi kumpa sitä itsekin saisi vielä tuollaiset viivat.. Aika ajoin turhauttaa ettei oo vieläkään tärpännyt... Ja vasta puoli vuotta yritetty (josta oikeastaan 3kk hukkaan) :shy:

Pc:stä sen verran että, nykään ne antaa aika selkeitäkin viivanpaikkoja mutta sitten taas kun on plussa kyseessä niin aika aikaisin monilla näkyy noissa sekin. Toki ihmiset on yksilöitä ja kaikki raskaudet on erilaisia, niin joillakin voi olla niin että näkyy vasta myöhempään. Itse sanoisin negaksi vavecin testiä kuvien perusteella, mutta voi vielä muuttua plussaksi :)
Jonkin verran ehtinyt tulla kokemusta monista testeistä tässä näiden 3 v 2kk yritysaikana :)
Pääsispä itekin pian laittamaan kuvia tihrusteltavaksi tänne :p

Plussista onnnea ja tarroja kyytiläisille! :love2

Apuaa!!!! Tänään vain näin vaalea viiva?! Ja aamupissasta enkä käynyt yöllä edes vessassa?! :'(

Liitteet

• 1503822580461.jpg
    1503822580461.jpg
    26.8 KB · Katsottu: 393
  • 1503822588679.jpg
    1503822588679.jpg
    45.4 KB · Katsottu: 370
Anteeks, kun nyt tulee sivu täyteen mua ja mun testikuvia! Mutta en voinut uskoa niin haaleeta testiä, joten kokeilin sitten n reilu tunnin pidätyksellä uutta testiä vähän laimeammasta pissasta ja tulikin sitten taas tummat viivat :)

Nyt enää huomenna aamulla testaan, kun on virallinen klinikan antama testipäivä. Sitten en enää testaa, niin ei tule turhaa huolta ja jos menee kesken tms, niin enhän mä sille mitään voi. Ei se testailu siihen ainakaan auta! :) Pahoittelut, kun oon tykittänyt nämä sivut täyteen mun testikuvia ja huolia! :/ :D

Toivottavasti tänne tulee paaaaaljon tihrusteltavia kuvia teiltä muilta! <3

Liitteet

• 1503829014949.jpg
    1503829014949.jpg
    21.5 KB · Katsottu: 303
Takaisin