Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei vaan kaikille!
Onko mitenkään mahdollista,että olisin tullut raskaaksi heti.Minulta otettiin kolme viikkoa sitten keskiviikkona(9.8) nexplanon kapseli pois ja siitä neljä päivää sunnuntaina(13.8)tuli ovis ja nyt viime sunnuntaina (viikko oviksesta 20.8) tuli aivan järkyttävät mahakivut,jotka kesti koko päivän.Pääkipua ja huonovointisuutta myös ollut.Ja milloihan sitä uskaltaa alkaa tekeen testejä
Niin ja kapseli ehti olla 5kk.
Tänään tuli tehtyä clearbluen raskaustesti ja tuli neganyt mun laskelmien mukaan dpo11,näkyykö ees noin aikasten plussa.Kierrosta ei mtn tietoa,ku oli se kapseli kädessä 5kk
Ärsyttää tuo nega,ku aika selkiät nuo oireet mulla ja sit eilen ku puuhailtiin miehen kans ni tuntu samalle mitä aijemmilla kerroilla ku oon raskaana ollut(tuntuu alavatsalla ihme painetta tai jotaki :D)
Mietin vaan, että ehtiikö munasolu kasvamaan ja irtoamaan neljässä päivässä?
Oliko sulla kapselin kanssa vuotoa ?
Millä sä testasit oviksen? Tikulla, lämmöllä, tuntemuksilla vai jollain muulla? Mustakin kuulostaa ehkä vähän epätodennäköiseltä, että ovis olis ehtinyt tulla vain 4 pv kapselin pois ottamisen jälkeen, mutta en kyllä noita kapseleita sen paremmin tunne.Siis mullaha oli koko sen viien kuukauden ajan vuotoavuorokausi poistosta ni loppu,ku seinään.Mietin tota ku oviksesta tasan viikko meni ja alko aivan hirviät mahakivut,et oliko ne niitä kiinnityskipuja vai mitä.Ku ollu siittä lähtien just semmosia nippailuja mahassa yms.
Siittiöt voivat odottaa ovulaatiota kohdussa viikonkin, ja seksi 3-5 päivää ennen ovulaatiota tuottaa plussan varmemmin kuin seksi ovulaation aikana tai ovulaation jälkeen.Noin nopea ovis ehkä epätodennäköinen, mutta mahdollinen. Mulla oli joskus minipillerit, eli samaa keltarauhashormonia kuin kapseleissakin. Tiistaina jätin pillerit pois, la-su yönä seksiä ja raskaaksi tulin... :D
jennis onhan tuo tummunut koko ajan :) sitäpaitsi niinhän ne väittää, että viivan tummuudella ei oo merkitystä: plussa on plussa :)