Plussa vai ei?

^Apua, nyt kyllä.. näen sieluni silmin naisen testailemassa kesken synnytyksen :hilarious:

Haha! Sekään ei varmaan ois mun lähipiiriä yllättänyt :D :D

Ovistestivertailua. CB:n digi selkeä plussa, mutta ei noi kaksi mun mielestä vielä ihan yhtä tummia oo, joten en olisi niiden perusteella tulkinnut satavarmasti, että ovis tulossa. Vai mitä kokemusta muilla on? Mutta iloinen, että sain tuollaisiin liuskatesteihinkin viivat näkymään, niin voi niilläkin kuitenkin luottavaisin mielin testailut aloittaa seuraavissa kierroissa ja sitten varmistaa digillä.

Liitteet

• testit.jpg
    testit.jpg
    1,001.6 KB · Katsottu: 312
Tänään tuli tehtyä clearbluen raskaustesti ja tuli nega:( nyt mun laskelmien mukaan dpo11,näkyykö ees noin aikasten plussa.Kierrosta ei mtn tietoa,ku oli se kapseli kädessä 5kk
Ärsyttää tuo nega,ku aika selkiät nuo oireet mulla ja sit eilen ku puuhailtiin miehen kans ni tuntu samalle mitä aijemmilla kerroilla ku oon raskaana ollut(tuntuu alavatsalla ihme painetta tai jotaki :D)
Hei vaan kaikille!
Onko mitenkään mahdollista,että olisin tullut raskaaksi heti.Minulta otettiin kolme viikkoa sitten keskiviikkona(9.8) nexplanon kapseli pois ja siitä neljä päivää sunnuntaina(13.8)tuli ovis ja nyt viime sunnuntaina (viikko oviksesta 20.8) tuli aivan järkyttävät mahakivut,jotka kesti koko päivän.Pääkipua ja huonovointisuutta myös ollut.Ja milloihan sitä uskaltaa alkaa tekeen testejä :eek:
Niin ja kapseli ehti olla 5kk.

Tänään tuli tehtyä clearbluen raskaustesti ja tuli nega:( nyt mun laskelmien mukaan dpo11,näkyykö ees noin aikasten plussa.Kierrosta ei mtn tietoa,ku oli se kapseli kädessä 5kk
Ärsyttää tuo nega,ku aika selkiät nuo oireet mulla ja sit eilen ku puuhailtiin miehen kans ni tuntu samalle mitä aijemmilla kerroilla ku oon raskaana ollut(tuntuu alavatsalla ihme painetta tai jotaki :D)

Mietin vaan, että ehtiikö munasolu kasvamaan ja irtoamaan neljässä päivässä?

Oliko sulla kapselin kanssa vuotoa ?

Mietin vaan, että ehtiikö munasolu kasvamaan ja irtoamaan neljässä päivässä?

Oliko sulla kapselin kanssa vuotoa ?

Siis mullaha oli koko sen viien kuukauden ajan vuotoa :o vuorokausi poistosta ni loppu,ku seinään.Mietin tota ku oviksesta tasan viikko meni ja alko aivan hirviät mahakivut,et oliko ne niitä kiinnityskipuja vai mitä.Ku ollu siittä lähtien just semmosia nippailuja mahassa yms.

Siis mullaha oli koko sen viien kuukauden ajan vuotoa :eek: vuorokausi poistosta ni loppu,ku seinään.Mietin tota ku oviksesta tasan viikko meni ja alko aivan hirviät mahakivut,et oliko ne niitä kiinnityskipuja vai mitä.Ku ollu siittä lähtien just semmosia nippailuja mahassa yms.
Millä sä testasit oviksen? Tikulla, lämmöllä, tuntemuksilla vai jollain muulla? Mustakin kuulostaa ehkä vähän epätodennäköiseltä, että ovis olis ehtinyt tulla vain 4 pv kapselin pois ottamisen jälkeen, mutta en kyllä noita kapseleita sen paremmin tunne.

Noin nopea ovis ehkä epätodennäköinen, mutta mahdollinen. Mulla oli joskus minipillerit, eli samaa keltarauhashormonia kuin kapseleissakin. Tiistaina jätin pillerit pois, la-su yönä seksiä ja raskaaksi tulin... :D

Noin nopea ovis ehkä epätodennäköinen, mutta mahdollinen. Mulla oli joskus minipillerit, eli samaa keltarauhashormonia kuin kapseleissakin. Tiistaina jätin pillerit pois, la-su yönä seksiä ja raskaaksi tulin... :D
Siittiöt voivat odottaa ovulaatiota kohdussa viikonkin, ja seksi 3-5 päivää ennen ovulaatiota tuottaa plussan varmemmin kuin seksi ovulaation aikana tai ovulaation jälkeen.

Tässä mu n neljän viimeisimmän päivän tikut kuivina. Ei meinaa tummua?! :'( pitäskö tummua nopeammin? :(

Liitteet

• 1503654579954.jpg
    1503654579954.jpg
    28.9 KB · Katsottu: 363
jennis onhan tuo tummunut koko ajan :) sitäpaitsi niinhän ne väittää, että viivan tummuudella ei oo merkitystä: plussa on plussa :)

jennis onhan tuo tummunut koko ajan :) sitäpaitsi niinhän ne väittää, että viivan tummuudella ei oo merkitystä: plussa on plussa :)

Huh, kiva kuulla! :) <3 musta esikoisesta tummu ihan tosi paljon nopeammin, niin oon ihan huolesta soikeana täällä :O

jennis eipä ne raskaudetkaan samanlaisia oo, siitä ihmeellinen naisen kroppa on. Tsemppiä epävarmuuksien kanssa :Heartpink uskotaan, että tää tulee syliin saakka :happy:

Jennis: mä en tuota vas. Puoleisimmasta testistä koskaan tummempaa saanut vaikka viikkoja oli 4-5, kummastakaan raskaudesta :) tukevasti raskaana olet :)

Mä täällä testailen mökkiolosuhteissa. Heräsin 6.20 enkä saanu enää unta. Eilen oli pitkin päivää kaikenlaisia oireita mm. maha oli oudosti sekaisin. Ensin ajattelin, että se johtuu lähestyvistä menkoista, mut sittenkin oli jotain erilaista. Mittasin aamulämmön, joka oli täsmälleen sama kuin eilen aamulla, vaikka nyt unta oli takana vaan 5 tuntia ja olisin odottanut sen olevan selkeesti alempi. Sit painelin testin kanssa ulkohuussiin (tietty otin pari testiä mökillekin mukaan).

Siis näättekö te noissa kuvissa jotain vai ette??? Unenpöpperöinen mies ei nähnyt ja käski olla riehumatta, mutta musta siinä on ihan selkeä toinen hailakka viiva. Sen verran negoja oon ehtinyt testata, että musta toi on jotain muuta.
IMG_2441.JPG
IMG_2444.JPG

Ps. Toivottavasti nyt osasin lisätä noi kuvat...

Näkyy viiva Mrs R! On se vaan jännä, kun se tunne iskee, että nyt on jokin erilailla kehossa :)
Onnea, viivan vahvistumista ja tarrasukkia!

Takaisin