Plussa vai ei?

Kertokaapa tyhmälle miten minipillerit toimii? Kolme päivää oli kosteet olot, eilen illalla kramppas maha niinkuin ennen aikoinaan oviksen aikaan :S ja tikussa tänään tokasta pissasta tollanen? Eiks minipillerit estä oviksen? Vauva 9kk ja kuume on mut miehellä ei :D niin ja aamulla oli aivan järkyttävän huono olo siks hcg testikin mut se on ihan nega :)

Liitteet

• 1501491591624.jpg
    1501491591624.jpg
    19.3 KB · Katsottu: 416
Minipillerit ei välttämättä estä ovulaatiota. Niiden ehkäisevä vaikutus perustuu siihen että ne muuttaa kohdunkaulan liman sitkeäksi ettei siittiöt pääse kohtuun. Myös kohdun limakalvo muuttuu ohuemmaksi ja vähemmän verisuonikkaaksi ja vaikeuttaa siten munasolun kiinnittymistä.

Kiitti, joo, nyt kun aloin kunnolla googlettaa niin löytyikin asiasta tietoa, mutta joki sivusto väitti et minipillerit ehkäisee lh ja fsh hormonin elimistössä joten ei pitäis ovuloida. Mut ekaa kertaa ollu tosi kosteat paikat eikä kyllä sellaista sitkeetä limaa oo ollu. Mitäköhän mun elimistössä tapahtuu. Menkkoja ei oo ollu kuin kolmet minimenkat, kaks päivää tuhrutellut joskus kesäkuussa.

Kiitti, joo, nyt kun aloin kunnolla googlettaa niin löytyikin asiasta tietoa, mutta joki sivusto väitti et minipillerit ehkäisee lh ja fsh hormonin elimistössä joten ei pitäis ovuloida. Mut ekaa kertaa ollu tosi kosteat paikat eikä kyllä sellaista sitkeetä limaa oo ollu. Mitäköhän mun elimistössä tapahtuu. Menkkoja ei oo ollu kuin kolmet minimenkat, kaks päivää tuhrutellut joskus kesäkuussa.

Minipillerit voi just ton takia, että ne ohentaa kohdun limakalvoo, pienentää tai jopa lopettaa menkat syönnin ajaks. Yks mun kaveri oli 5v ilman menkkoja kun söi minipillereitä, ja alkoi sieltä taas kun lopetti ne :)

Twisted oliko varma, että tuo r-testi on nega? Minkähänlaiset superviivalasit mulle on kehittynyt, kun oon näkevinäni sun testissä jotain :cool14 :confused013

Joku hailu siellä kyllä näkyy miunkin silmään kun vähän zoomailee, liekkö sit viivanpaikka vai jotain muuta? :confused::D

Näkyyköhän tossa joku haamun esiaste vai onkohan pelkkä viivanpaikka..? Mystinen hailura ilmestyi heti, kun tikku kastui.. Nyt on kylläkin vasta kp 20/25 ja ehkä dpo 10, ei vaan malttanut olla testaamatta..:grin

Liitteet

• _20170801_131217.JPG
    _20170801_131217.JPG
    490.2 KB · Katsottu: 447
Näkyyköhän tossa joku haamun esiaste vai onkohan pelkkä viivanpaikka..? Mystinen hailura ilmestyi heti, kun tikku kastui.. Nyt on kylläkin vasta kp 20/25 ja ehkä dpo 10, ei vaan malttanut olla testaamatta..:grin

Mun puhelimen näytöltä en erota toista viivaa

Täällä tänään negatiivinen raskaustesti.Perjantaina olisi testipäivä kannattaako edes perjantaina testata vai odotanko suoraan viikonloppu-maanantaihin?Maanantaina meinaan soittaa että testit nega ja kuukautisia ei näy.Jos alkaa vuoto niin siltikin maanantaina soitan sinnepäin.

Heitsu, jos sulla loppuu lugesteronit ja et ole raskaana, vuoto alkaa yleensä 2-4 päivän päästä. Kyllä positiivinen tulos voi tulla myöhemminkin, että katselet vaan rauhassa :) jos pystyt.

Takaisin