Plussa vai ei?

Pipsu, jotain haaleeta nään, mutta hankala sanoa onko viivanalku vai paikka. Teitkö uutta testiä vielä?

Epätoivoista. Tiedän ettei näitä passaa tihrustella testiajan jälkeen, mutta ei ole hirmu paljon yli ja joku viiva siinä ainakin lunnossa mielestäni näkyy. Toki negahan se on kun tetsiajan jälkeen vasta katsoin tarkemmin, vaikka mielestäni testiä tehdessäni siihen joku hailura tuli :bored:

19142044_10209885771969933_1945574773_n.jpg

Vauvakuume, kuinka paljon testiajan jälkeen kuva on otettu? Itellä meni pc:illä testatessa se 5min tai yli, ennen ku alko selkee viiva hamottumaan, ja nyt menossa rv6+1 :)

Vauvakuume, kyllä siinä selvä viiva on. Jos tuli juuri ja juuri testiajan jälkeen, niin voi minusta hyvinkin enteillä plussaa. Toivottavasti näkyy seuraavina päivinä nopeammin ja selvempänä. :happy: Minulla tuli toissapäivänä dpo 10 haamu 10 min kohdalla, eilen dpo 11 haamu reilu 5 min kohdalla ja tänään dpo 12 haalea viiva jo 2-3 min kohdalla. Lopullista kohtaloa en tietty osaa vielä sanoa, mutta kyllä se siltä kovasti näyttää että joku ainakin yrittäisi meidän perheeseen nyt liittyä, ja ensimmäinen haamu siis näkyi minullakin vasta testiajan juuri loputtua.

20170612_134101-1-1-1.jpg

Tuutikki, tuossa tuo tämän aamun alempana ja eilisillan ylempänä. Eipä se juuri ole vahvistunut, mutta tuli nopeammin kuin eilen, ja tänään ollut lievää alavatsapistelyäkin jota oli heti alussa myös esikoista odottaessa. Kyllä mä nyt uskon että siellä joku ainakin yrittää pysyä kyydissä. Meinasin vahvistaa vielä CB:n viikkotestillä huomenna tai ylihuomenna, toivottavasti tulee silloin selkeä vastaus "Raskaana 1-2 viikkoa". :)

Kattelin aamun testiä uudestaan ja kyllä siinä nyt kuivana taas viiva näkyy...
ImageUploadedByVau Foorumi1497281680.413900.jpg
ImageUploadedByVau Foorumi1497281691.254788.jpg

Alempi on siis aamuinen ja ylempi tehty nyt alkuillasta tosi huonolla alle 2h pidätyksellä.

Tänään kp 28/27 ja testi näytti aamupissasta tältä. Vähän huolestutti kun tein illalla erilaisen testin ja viiva oli haaleampi kuin aikaisemmin. Alaselkä ja alamasukipuja on kuitenkin melkosesti ollut ja kun oon tällainen tarkkailija ja panikoitsija..... Ikinä en kuitenkaan vielä näin vahvaa viivaa oo testin testiin saanut.

Liitteet

• 1497427063309.jpg
    1497427063309.jpg
    32.2 KB · Katsottu: 354
Tuleeko Sofin testeihin herkästi viivanpaikka?
Kun mun aamuisessa testissä näkyy jotain tosi hailuraa (näkyy kyllä myös kiinatestissä...) niin aattelin että elättelenkö turhia toiveita vai tyydynkö ajattelemaan että on viivanpaikka o_O

Hena mulla ainakin sofin normi herkkiin tullut selkeitäkin viivanpaikkoja :(

Heippa kaikille! Kuumeilen toista ja nyt olen sikäli hämmentävässä tilanteessa että en tiedä onko tärpännyt vai ei. Todennäköisesti kuitenkaan ei...

Nyt on kp 36/28-35. Maanantaina aamulla sain CB:n testiin hailakan viivan, samoin eilen ja tänään PC:n testiin. Viivat näkyvät kyllä ja väriäkin on, mut sanoisin tosi haaleiksi. Maanantaista asti on pyyhkiessä jäänyt paperiin vaaleanpunertavaa limaista vuotoa, kunnollista verta ei ole tullut. Rinnat on arat ja kuvottaa, oikein muita raskausoireita ei ole.

Esikoista kun odotin ei ollut minkäänlaista vuotoa ja testissä kunnon viivat.

Ajatuksia tästä?

Kyfi mitä luultavimmin raskaana olet. Vuoto voi noin alussa johtua kiinnittymisestä / limakalvoista / tai valemenkoista. Jokainen raskaus on erilainen joten vaikka aikaisemmassa ei vuotoja ole tullut, niitä saattaa ihan hyvin tässä raskaudessa tulla. Hento vaaleanpunainen vuoto on normaalia alkuraskaudessa ja myös ruskea vuoto. Joskus jopa runsaampia vuotoja voi tulla ilman että olisi mitään hätää. Alkuraskaus on herkästi vuotavaa aikaa kun niin paljon tapahtuu ja limakalvot muuttuu, kohdunnupukka turpoaa ja kohdunsuu voi olla verestävä. Koska viiva on vielä vaalea tuo vuoto vois sopia siihen että kiinnittyminen on tapahtunut melko vasta. Siitä se sitten alkaa tummua. Raskausoireitakin sinulla on vaikka monella ei välttämättä noin aikaisessa vaiheessa ole. Eli sanoisin ainakin itse että isosti onnea!

Takaisin