Plussa vai ei?

Heippa! Minä joskus aikasemmin kirjottelin tonne ei tää voi olla niin vaikeeta ryhmään. Meillä siis takana nyt vuosi yritystä. Pari kuukautta sitten tuli varhainen keskenmeno, joka romautti täysin, enkä sen jälkeen hetkeen uskaltanut edes ajatella yrittämistä. Nyt tästä kierrosta yritettiin bongailla ovista ja äsken tein raskaustestin. Ensin ajattelin, etten tee ollenkaan ennen kuin menkat myöhässä vähintään viikon ellei kaks. Mutta minkäs teet kun on malttamaton luonne. Nyt menossa kp 24/27 ja testin tein äsken iltapissasta. Testi on Pregcheck, marketista ostettu. En oikein osaa enkä uskalla ajatella mitään enkä regoida mitenkään, koska viimeksi se keskeytyi heti alkuunsa. Kuitenkin pakko tänne tulla kirjoittamaan ja kysymään mitä muut ovat mieltä, kuva on huono, en vaan osannut parempaa ottaa :-D

Liitteet

• 1497208001780.jpg
    1497208001780.jpg
    28.1 KB · Katsottu: 471
Onnea Tuutikki!Selvä plussa [emoji173]️ (itse tein pc:n samana aamuna ku clearblue digi näytti raskaana 1-2 ja pc:n viiva oli vaaleampi kuin sulla).

20170611_210918-1.jpg

Laitan nyt tännekin, laitoin myös Toinen haaveissa -ketjuun. Tän illan testi vajaa 10 min kohdalla. Viiva minusta näkyy, väristä en ole varma, mies kuvittelee siinä häivähdyksen punaistakin. Hulluksihan tässä tulee. :grin Jos jää kiinnittymisyritykseksi, niin ensi kierrossa en tee kyllä testin testiä ennen kuin menkkojen pitäisi alkaa. Nyt siis kp 32/? (epäsäännöllinen kierto edellisraskauden jäljiltä), dpo 11, yk 1.

Ääääää! Apua! Ihan älyttömän vaikea uskoa, että viivan sai. Nyt pysyt mukana pieni! (Vaikka en uskalla vielä miettiä mitään, niin kiitos kaikille, uskalsin jo teidän ansiosta hymyillä) Ja mangustimamma, kyllä mä nään tuossa sulla viivan ja punaistakin! Onnea ja viiva vahvistukoon ja vauveli pysyköön mukana! Me ei niin nukuta ens yönä.....

Mangustimamma, on siinä toinen viiva :) noi on huonoja testejä, huomenna vaikka pc tai jotain :) mulla näytti sama testi haaleta viivaa kun seuraavana päivänä hcg oli verestä 91 :)

Deb, kiitti vinkistä! :happy: Mulla on myös CB hedelmällisyysmonitori jolla voi tehdä raskaustestin ja siitä tulee selkeä kyllä/ei vastaus, mutta siinä on korkeampi hCG kynnysarvo (muistaakseni 50). Pyrin olemaan ostamatta enää lisää viivatestejä tihrustettavaksi ja luotan siihen että monitorin testikin muuttuu lähipäivinä positiiviseksi jos olen oikeasti raskaana. Todennäköisesti kuitenkin epäonnistun tässä suunnitelmassa rankasti, ja kipitän huomenna taas testiostoksille. :rolleyes:

Kp 33/31-36, näettekö mitään ? :)

Liitteet

• aviary-image-1497211720784.jpeg
    aviary-image-1497211720784.jpeg
    372.3 KB · Katsottu: 270
  • Negative Image_1497214314705.jpg
    Negative Image_1497214314705.jpg
    463.1 KB · Katsottu: 295
Mikä lie susi se eilinen testi kun aamulla ihan puhdas nega samanlaisella testillä...

Takaisin