• Foorumilla on huoltokatko aamuyöllä keskiviikko 11.2. noin klo 00.01 – 03.00. Pahoittelemme häiriötä!

Plussa vai ei?

Babe mahtavaa! Toivotaan napakat vyöt kyytiläiselle! :Heartpink

Mun yönyli testit tänään, niissä hitusen edelleen näkyi jotain vaiks laimee oli pissakin :nailbiting: kuva otettu pc-liuskasta 3min kohdalla ja molemmissa näkyy kuvassa hyvin minituinen viiva. Labrassa just venailen pääsyä hcg-kokeeseen. Iltapäivällä saan vasta tulokset :facepalm:

Liitteet

• IMG_20170607_073552.jpg
    IMG_20170607_073552.jpg
    379.1 KB · Katsottu: 365
  • IMG_20170607_073639~2.jpg
    IMG_20170607_073639~2.jpg
    364.3 KB · Katsottu: 372
Babella haamu!! Varovaiset onnittelut :)

Pienitimantti, en myöskään kuin viivanpaikan, toivottavasti muuttuu vielä oikeaksi viivaksi!

LaraS onneks pääsit verikokeeseen :)

mannikka niinpä! Kamala puhelinrumba piti eilen tehdä; soittaa äippäpolit ja -neuvolatkin läpi :banghead: Lopulta sitten sieltä terveyskeskuksesta sain lähetteen labraan - jota alun perin olin tk-hoitajalta pyytänyt ja lääkäri oli sanonut että ultra pitää :facepalm: No, nuo arvauskeskukset... :grin

Babella selkee haamu! Onnea <3

LaraS, kyllä tossa näkyy! Toivotaan että verikokeen tulos olis hyvä, odotan että tuut kertomaan :) <3

Alle 1, eli liekö ollut taas kemiallinen taikka sitten joku muu härö testeissä :confused:
Eli uutta yritystä kohti sitten vaan.

Babe. Kyllä siellä viiva näkyy, onnea <3

Laras. Kyllä siellä musta joku haalea toinen näkyy.. :) jään odottelemaan sun illan tuloksia.. Tsemppiä odotteluun..

Pienitimantti, mä en ikävä kyllä nää tossa väriä :( viiva kyllä on, mutta näyttäisi viivanpaikalta = harmaa. Toivottavasti kuitenkin olisi joku viivan alku.. Mikä testi kyseessä ?

Nää on niitä raskauskeijun 25herkkiä. Eli vissiin One Step(?). Ja luonnossa noi viivat näytti punasilta ja tummemmilta mut en saanu kuvaa sillai miltä noi näytti oikeesti :-|

pienitimantti mun silmään näkyy, vahvistuisipa ja saisitte syliin saakka :happy:

Niin, yksi kkm takana ja tuntus jo siltä että olispa tää meijän kierto. Pelottaa vaan että oon hehkuttanut turhaan jos tuo onkin vain viivanpaikka (on kyllä tosi tummas semmonen) jos kokeilis tänään tai huomenna vaikka pregcheckillä.
Toivottavasti sullakin LaraS nappais pian!! :-)

pienitimantti pc on kyllä hyvä testi, munkin varmistuksena käyttämä. Tosin sitä ihmettelen, että tulos pitäisi 3-5min kohdalla katsoo ja usein se koko testialue on siihen aikaan vielä todella punertava :eek: toki, varmaan leffaviivoissa jo erottuu silti :shy:

pienitimantti pc on kyllä hyvä testi, munkin varmistuksena käyttämä. Tosin sitä ihmettelen, että tulos pitäisi 3-5min kohdalla katsoo ja usein se koko testialue on siihen aikaan vielä todella punertava :eek: toki, varmaan leffaviivoissa jo erottuu silti :shy:

Jep mullekkin se on luotto ja sit clearbluen digi. Ja se on totta että se testialue helahtaa ihan punaseks eka ja siitä hälvenee,sit onki jo testiaika mennyt :-D mutta itse sillä plussan joskus saaneena ni kyllä sen plussa sieltä punasen takaa erottuu :-)

Mun mielestä pinitimantilla on kyllä plussan alku <3 tosin nuo one stepit on huonoja testejä mutta tässä jälkimmäisessäkin kyllä näkyy hyvin toinen viiva. Tekisin kyllä nopsaa sen pc:n niin sais varmuuden :)

Takaisin