Plussa vai ei?

ImageUploadedByVau Foorumi1496930883.961336.jpg

Pc tuli tämmöne. :-)

Hurjasti oli viiva ihan jo päivän aikana vahvistunut :) Ylimmäinen on eilen aamulla tehty, keskimmäinen tänään aamulla otettu ja alimmainen nyt iltapäivällä. Nyt vielä viikonlopun yli testailen noilla One stepeillä. Ehkä sit ens viikolla uskallan tehdä digin :) Anteeks ku laitan näitä kuvia kokoajan lupaan ihan kohta lopettaa :) En vaan voi vieläkään uskoa tätä todeksi. Hurjasti plussatuulia puhaltelen teille kaikille ihanille...pus :)
Babe ja pikkuinen 3+6 :)
ImageUploadedByVau Foorumi1496934092.249811.jpg

Ihanaa Babe ja pienitimantti, onnittelut! ♡

Babe, mulla oli sama homma, etten aluks viittiny liittyä helmikuisiin, ja liittymisen jälkeen vielä luulin että kesken oli menny sen vuodon aikana. Mutta nousikin hcg niin roimasti että olin kun olinkin raskaana, ja se anto toivoo että jos ei sen vuodon aikana menny kesken, ni tää pikkunen on tarrannu lujasti kiinni :p

Nyt törkee oma napa. Mä poistuin foorumilta kolmisen viikkoa sitten kun päätimme että kaksi lasta on ok. Emme käyttäneet ehkäisyä mutta seksiä oli 4 päivää ennen ovista. Nyt oon lähdössä juhlimaan ja halusin varmistaa ettei mitään ihmettä ole tapahtunut.Meillä siis takana 6 yrityskiertoa ja tämä 7 kun päätettiin että ei.

Alla apteekin testi tänään iltapissasta.

Näkeekö kukaan mitään?Ja dpo ehkä 9..

Liitteet

• ImageUploadedByVau Foorumi1497025252.359254.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1497025252.359254.jpg
    270.1 KB · Katsottu: 466
Tuleeko apteekin omiin viivanpaikka?Ja näkyisikö jossain muussa testissä paremmin?

Huomenna aamulla ystävien kanssa lähtö toiseen kaupunkiin ja hain just kolme pulloa skumppaa!!

Tuleeko apteekin omiin viivanpaikka?Ja näkyisikö jossain muussa testissä paremmin?

Ei Apteekin Omaan kyllä pitäis tulla viivanpaikkoja turhaan, on hyvin luotettava testi. Mä kävisin sinuna hakemassa vielä marketista Pregcheck-testin (tai kaksi). Mut uskoisin että toi sun on kyllä plussa.

Silloinhan se taitaa aina tulla kun sitä vähiten odottaa :D Käy hakemassa vielä alkoholiton skumppa niin saatte reissussa kilistellä plussaa :) Aamupissasta vissiin vois tulla tummempi? Ite oon saanu luotettavia tuloksia Clearbluen early detection -testillä.

Takaisin