Plussa vai ei?

ImageUploadedByVau Foorumi1495872200.202267.jpg

Näättehän saman? tossa siis debin testi inasen muokattuna

Mä en nää tällä tietokoneella yhtään mitään. :(
Myöhemmin voin katsoa puhelimella.
Tosin mun viivalasit on mitä on.. :D

Tein vielä apteekin omalla testillä, ja sekin haamuili! Jälleen kerran vaikee saada kuvaan, kun niin haalee viiva että kamera luulee värivirheeks :hilarious: liian hyvä kamera..

IMG_20170527_123211.jpg

IMG_20170527_122437.jpg

Andepande, se on varmaan ihan hyvä testi. Noissa vaan minusta lupaillaan aika paljon - huomioon ottaen, että kaikilla naisilla luteaalivaihe ei ole 14 päivää pitkä. Jos on lyhyempi luteaalivaihe, on alkio hädin tuskin kiinnittynyt, kun testailemaan houkutellaan :) 6 päivää lasketaan lisäksi siitä päivästä taaksepäin, jolloin kuukautiset ovat jo yhden päivän myöhässä.

Olen saanut s-marketin r.testillä aina luottettavimman kun millään kalliilla.. siinä näkyy haamu herkemmin kun apteekin...

Joo, tuossa on herkkyys 10 IU/ml, ja moni on moisista "herkistä" testeistä saanut tarpeekseen.. että ihan perus halppiskin ajaisi saman asian.
Itse kannatan, että testaa vasta niin myöhään, ettei tule haamua. Tulee nega tai sitte plussa.

Munkin mielestä marketin halppikset parhaita. Itseasiassa pregcheckit on ihan ykkösiä. Ja sit jos on varaa ni clearblue digital ni se ei oo mulla ikinä mennyt vikaan.

Andepande tee huomen aamulla perus pregcheckki ja pist kuvaa, jos se ei oo vahvistunu ni ei se varmaan sit plussa oo vielä :)

Takaisin