Plussa vai ei?

Täällä haamut hävinnyt ja negat tulleet tilalle. Testi negaa ja tiputtelu alkoi taas :(

Onnea Prematurebaby!

Täällä näytti tältä <3

IMG_20170528_112403~2.jpg

Ja onnea kaikille plussanneille! <33 Jennis pahoittelut negasta :( uutta kiertoa kohden!

Diann, dpo14 menossa. Ja nyt vielä noin haalee. Varmaan kiinnittyny myöhemmin tms, luin että suurimmalla osalla naisista kiinnittyy vasta dpo10-13.

Deb, onpas jännä kuvio nyt tässä sun testailussa! Meinaan nään kyllä ihan ilman muokkauksiakin toisen viivan kummassakin kuvassa, muokkauksella paremmin vaan. Toivon niin että vahvistuisi!!
ImageUploadedByVau Foorumi1495961342.114168.jpg
ImageUploadedByVau Foorumi1495961359.203384.jpg

Edit// mikä testi toi on? Siis minkä merkin?

Ihmemaanlapsi korjaan, tää on apteekkarin testi. Vaaleensinisessä paketissa.

Tänään kp 24/27-28 dpo?
Perjantaina alkoi palelee ja tänään oksettanut. Tein aamun tokasta testin, mun silmään ei ainakaan mitään toista viivaa tullut. Sofin testi 25 herkkyys.
Tässä kierrossa vaan kerran päästy tallettelee

Liitteet

• 1495969477704.jpg
    1495969477704.jpg
    53.5 KB · Katsottu: 286
Kide, jospa se siitä vielä plussaks muuttuis, mullakin haamu vasta ja kp30/31 :) oireet kuulostais lupaavilta!

Mua pelottaa kun tiputtelee, tosin on muutamana päivänä jo tiputellut sillon tällön ja viiva oli eilisestä vahvistunu.. jospa tää on jotain kiinnittymisvuotoo/alkuraskauden vuotoo? Ei tuu siis paljoo, ihan vaan pyyhkiessä sellasta valkovuotoo minkä seassa on vaaleenpunasta tai rusehtavaa..

Deb toivotaan.
Mulla tuli esikoisen aikaan kans ihan alussa pyyhkiessä vaaleanpunaista paperiin, itsekkin säikähdin. Vuodon syy saattoi olla se kun istukka oli melkein kohdunsuulla.

Deb toivotaan.
Mulla tuli esikoisen aikaan kans ihan alussa pyyhkiessä vaaleanpunaista paperiin, itsekkin säikähdin. Vuodon syy saattoi olla se kun istukka oli melkein kohdunsuulla.

Millon istukka kehittyy? Kun mulla olis vasta vk 3+5..

Takaisin