Plussa vai ei?

Minulla oli kapseli kädessä 8kk mutta se otettiin pois kuukausi sitten koska ei sopinut minulle ja minulla vuosi koko 8kk ajan aivan päivittäin!! Plus migreeni joten ei alunperinkään sopinut.. nyt olen ollut kuukauden ilman mitään ehkäisyä ja ei tietoa milloin on ollut ovulaatio tai alkaisi oikeat menkat.. koska tosiaan vuosi sen 8kk solkenaan. Ja heti kun otettiin pois loppu seinään vuoto. Jos olen raskaana näkyisikö se jo testeissä joita olen tehnyt vai meneekö viekä aikaa että näyttäisi? Useita kertoja 2vk ajan ollut ilman ehkäisyä.

Minulla oli kapseli kädessä 8kk mutta se otettiin pois kuukausi sitten koska ei sopinut minulle ja minulla vuosi koko 8kk ajan aivan päivittäin!! Plus migreeni joten ei alunperinkään sopinut.. nyt olen ollut kuukauden ilman mitään ehkäisyä ja ei tietoa milloin on ollut ovulaatio tai alkaisi oikeat menkat.. koska tosiaan vuosi sen 8kk solkenaan. Ja heti kun otettiin pois loppu seinään vuoto. Jos olen raskaana näkyisikö se jo testeissä joita olen tehnyt vai meneekö viekä aikaa että näyttäisi? Useita kertoja 2vk ajan ollut ilman ehkäisyä.

Kierrolla saattaa kestää palautua normaaliksi hormonaalisen ehkäisyn jälkeen eikä varmaan vielä ole edes ovulaatiota tullut. Koska ei voi tietää nyt onko sulla ollut ovulaatiota niin ei voida tietää pitäisikö testissä näkyä jo jotain. Veikkaan että saat odotella nyt normi menkkoja ja sen jälkeen ovis tapahtuu kun tapahtuu ja sitten toivotaan että tapahtuisi hedelmöitys :) malttia!

Esim. Clearbluen ohjeissa on, että testaa 18 päivää jälkeen suojaamattoman yhdynnän, jos raskaus tästä alkanut - pitäisi periaatteessa näkyä (tilanne, jossa ovulaatiosta ei tietoa).
En tunne käyttämäsi ehkäisymenetelmän ideaa, mutta voisin kuvitella, että ensimmäinen kierto ilman on usein "harjoituskierros" eikä ovis välttämättä ilmaannu kp 14.
Odottelet vaan rauhassa :) Jompi kumpi sieltä sitte tulee, menkat tai plussa.

Lääkäri sanoi että 1-2pv pois oton jälkeen on mahdollisuus tulla raskaaksi ihan normaalisti.. ja minulla on ennestään lapsia, eli en ensimmäistä kertaa tee testejä :D mutta ei ole aikaisemmin näin epäselvää tilannetta ollut ettei ole oviksesta tietoa ja menkoista..

Kannattaisko sun vaikka hankkia ensi kiertoon ovulaatiotestejä niin testaat niillä mahdollisen oviksen niin pystyt olee enemmän kärryillä kierrostasi..? :)

Raskaustesti kannattaa tehdä vaikka viikon tai 2 päästä ellei ole menkat alkaneet sitä ennen.

Mutta uskoisin myös, että sun kroppa on nyt vielä sekasin tosta kapselin poistosta.. :)

Toivon kyllä suuresti että olisin raskaana. Olo on sellainen että joku nyt on kehossa. Ja iltaisin ja aamuisin pahoinvointi ja pissattaa kokoajan.. ruokahalut iltaa kohden lisääntynyt. Teen ensiviikolla vielä testin. Toiv tulisi viiva <3

Minulla on aina alkanut todella varhain raskausoireet vaikken ole testiä tehnyt.. yksi lapsistani sai alkunsa kierukalla ja yksi pillereillä.. siksi toivo herää että olisi jo näin pikaisesti tärpännyt! :-)

Toivotaan parasta! :) mutta siis joo vastaus tohon alkuperäiseen kysymyksees, että kuinka pian saanut plussan, niin itse sain sen dpo8 ja siitä lähti vahvistumaan. Laitan tän kuvakollaasin missä näkyy noi haamut ekoissa kuvissa vähän huonosti ku on niin pieniä kuvia..
ImageUploadedByVau Foorumi1495824202.290574.jpg

ImageUploadedByVau Foorumi1495826927.745795.jpg

Laitan tän vielä niin näkyykin jotain. Ylin dpo8 ja siittä sitten dpo 9 dpo10 jne jne. Dpo6 useimmiten kuulemma tapahtuu se kiinnittyminen et vissiin ennen sitä ei ainakaan näy testissä?

Mulla muuttui nega haamuksi! Testasin kun tuli ihan vähän sellasta limasta, punasekasta vuotoo eikä menkkojen pitäs alkaa vielä muutamaan päivään.. ja haamu! En tiedä miten näkee kuvasta, mutta paljain silmin näky tosi hyvin :)

IMG_20170527_095234.jpg

Ja kuivana:

IMG_20170527_095130.jpg

Ajattelin tänään illalla/huomen aamulla testaa jos tulisi edes joku hailakka viiva.. jännittää.. niin kovasti toivon ja haaveilen <3 ei ole kyllä vielä mahdollisesta hedelmöityksestä mennyt kahta viikkoa

Takaisin