Plussa vai ei?

Plussalta näyttää. Kannattaa kuitenkin testata uusiksi huomenna tai myöhemmin kun tuo oli kuitenkin testiajan ulkopuolella. Oispa ihanaa <33

Plussa on ! Varovaiset onnet!

Täällä nega dpo10. Ma tai ti odotellaan menkkoja sit vaan :)

ImageUploadedByVau Foorumi1494052286.693173.jpg
ImageUploadedByVau Foorumi1494052298.463326.jpg

Voi ääk kun rupesi jänskättään, voi kunpa...:nailbiting:
Sen verran pimpo oon että saletisti testailen vähän väliä, testejä kun on kaapit pullollaan! :wacky:
Vaikka kuinka tietää järjellä ettei kantsis testailla liian aikasin niin ei vaan pysty itelleen mitään... :shy:

Juu miumau on tuo plussa, onnea! Täällä on täysin normaalia että lähtee testailu hieman lapasesta :hilarious:

IMG_6406.JPG
Mä olen oikein testiterrori nyt mutta tässä esimerkki pissan eroista. Ihanaa puhutaan pissasta :hilarious: mut pakko itsekkin nyt kompata kaikkia tokan pissan paremmuudesta ku itse sen todennut. Kaksi ekaa aamupissasta joka oli kupissa vaaleankeltaista. Melkein negoja. Alin testi on tunnin päästä siitä ekasta pissasta. Ja se taas oli kupissa tosi tummaa ja räikeä viiva :woot:

Onko nuo kaikki eri testejä? Tosi hyvä viiva! Onnea!

Miumau, onnittelut plussasta! Paljon tarrasukkia matkaan pikkuselle <3

Jääkukka, kommentoin samaa jo tuolla toisessa ryhmässä, mutta nyt kun kerran todistit että pissan värillä (vahvuudella) voi olla noinkin iso ero, rupesin tosissani miettimään, oisko mulla jo vahvempi viiva testissä kun mitä eilen näytti :o kun kupista jo näin, että pissa oli tosi vaaleeta, mutta kastoinpa silti viimesen testin mikä mulla oli, ja tulos oli tosiaan tää:

IMG_20170505_193230.jpg

IMG_20170505_192615.jpg

Josko mä oon ollu vaan hätänen ja halunnu testata heti nyt aina kun testin saa käteen.. vahvemmasta pissasta oli keskiviikkona tällanen:

IMG_20170503_123312.jpg

Ja digin, mistä tuli nega toissapäivänä, tein kans sen kummempia ajattelematta päivällä kun pissahätä iski..

Voisinko sittenki olla raskaana? :hilarious:

Mä laitan mun aamun tulokset vielä tänne. Eli tein aamulla uuden fr testin. Ja se oli vähän ehkä
Haaleampi mutta paksumpi kuin toissapäiväinen viiva ( pissi oli yön aikana vähemmän aikaa rakossa kuin toissapäivänä )

Alin tän aamuinen
ImageUploadedByVau Foorumi1494074788.961578.jpg

Ja sit myöhemmin alle 1h pidätyksellä tein pc johon todella todella haalea hailura

ImageUploadedByVau Foorumi1494074883.845988.jpg

ImageUploadedByVau Foorumi1494074891.252962.jpg

Lumella ja debillä kyllä haaleat haamut kurkkii :)

Mut pitäiskö huolestua kun dpo13 ja tommosta haaleeta antaa :D no mulla on sipsiä, karkkia ja elokuva ja mies.. en murehdi, oikeestaan ekaa kertaa viikkoon aika rento olo, mä en mahda sille mitään jos se on menny/menee kesken. Selkä poltot nyt taas vähentynyt.

Lume: oliko sulla ultra?
Lämpöjä mitannut?
Toiset on saanu vasta selkeän plussan silloin kuin menkat olis pitänyt alkaa tai myöhemmin.

Takaisin