Plussa vai ei?

Laitan nyt tännekin, jospa tää alottais plussa-aallon täällä.. sain tässä kierrossa kaksi o+ joista jälkimmäinen taisi olla se aito ja oikea ;) kiitos Lume ja Unicorn, jotka testailuillaan saivat minutkin innostumaan vielä o-testiä tekemään! Toivon vaan että tää papunen pysyy matkassa <3

1e259ac3f2e1f46d3e03205396968e37

Ja negatiivi näyttää tältä:

667dd9b62a48610e3857c8e110ede7cb

Kp 47, dpo 13, yk 3

Laitan vielä sulle tännekin että aivan valtavasti onnea ja tarrasukkia <3

Sydänkäpynen, Onnea ja tarrasukkia pienelle <3

Toivottavasti alkaisi oikein kunnon plussa aalto täällä alkavan kesän kunniaksi! :) *plussatuulia* Puuh puuh!

Onnea vielä täälläkin Sydänkäpynen :happy:
Jospa tosiaan tästä jatkuisi tämä plussa-aalto :joyful: Ihana ois plussata itse tästä tokasta kierrosta ja saada se haaveilemani tammivauva :happy::Heartred

ab1a3e88234344388d2323cf02b7eaa9

Lisäämpä tänne nuo mun digit avattuna. Vasen raskaana 1-2 päiväpissa ja pidätystä varmaan se 3-4h. Sitte loput raskaana 2-3, tehty 1.5vk sisään kaikki, aamu ja päiväpisuista. Olin sillon varma tuulimunasta, ultraa ei näkyny mitää ja hcg nousi liian vähä mutta pian se tuulimuna on 3kk ♡ mutta itte en ikinä saanu sitä 3+, esikoisesta tein suoraa 3+ puolen tunnin pidätyksellä että niin ne hcg:t eroaa.

28.12. näillä näkymin olis la. Neuvolasta sain lähetteen varhaisultraan raskauden keston kartoitukseen, mut katotaan ottaako ne Kättärillä mua sinne.

Mulla kans la 28.12. Tosin plussasin jo rv3+1 ja 3+2 tuli digiin raskaana 2-3 viikkoa eli luulen että ultrien myötä aikaistuu vähän... :)

28.12. näillä näkymin olis la. Neuvolasta sain lähetteen varhaisultraan raskauden keston kartoitukseen, mut katotaan ottaako ne Kättärillä mua sinne.

Hassua miten voikaan olla onnellinen toisen puolesta!! <3 irl tutut jos plussailee tms niin tulee kamalan paha mieli ja kade, mutta täällä ihan täysin päinvastaiset reaktiot! Ihanaa <3

Siinä sitten jännäillään tuleeko joulukuinen vai tammikuinen ;) hih!

Nyt puhallas meille muillekin tota plussa-aaltoa ;) +++ <3 :)

Hassua miten voikaan olla onnellinen toisen puolesta!! <3 irl tutut jos plussailee tms niin tulee kamalan paha mieli ja kade, mutta täällä ihan täysin päinvastaiset reaktiot! Ihanaa <3

Siinä sitten jännäillään tuleeko joulukuinen vai tammikuinen ;) hih!

Nyt puhallas meille muillekin tota plussa-aaltoa ;) +++ <3 :)

Puhkun ja puhallan keuhkojen täydellä kapasiteetilla +++

Esikoinen syntyi ryminällä kaksi viikkoa etuajassa eli voi olla että tämäkin papu sieltä etukäteen ihmisten ilmoille tupsahtaa.. tai sit antaa odotuttaa itseään :D

Sydänkäpynen, mikä dpo sulla on nyt? Koskakohan uskallan testata ite.. En kyllä usko, että ois tärpännyt..

Voi oottepa ihania. :Heartpink Ois kyllä niin lottovoitto elämäntilanteen kannalta, mutta mikään ei tällä hetkellä raskauteen viittaa. Mutta toivotaan parasta vaikka pessimisti ei pety. ;)

Takaisin